Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 187
  • 66 778

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Tajusin juuri, että olen tänään menettänyt KKK-neitsyyteni. Tuntui hyvältä.

Oma KKK-neitsyys taitaa mennä nyt. En jaksa tarkistaa onko tänne joskus tullut jotain huudeltua... 25 minuuttia sitten hain laatikon bisseä ja niitä tässä vähitellen tuhotaan.

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Oma KKK-neitsyys taitaa mennä nyt. En jaksa tarkistaa onko tänne joskus tullut jotain huudeltua... 25 minuuttia sitten hain laatikon bisseä ja niitä tässä vähitellen tuhotaan.

Pitäisköhän laittaa päivämäärä ylös? Ainakin kaksi KKK-neitsyttä korkattu samana iltana.

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Tähän mun KKK iltaan on hyväkin selitys. Asiat johtaa aina toiseen.
Sairastapauksen vuoksi peruuntuneet treffit ajoivat minut pullon ääreen. Ei siksi että vituttaa, vaan siksi ettei tarvitse olla selvänä ja skarppina huomenna.
Hienoa oivaltaa näin nousussa hyviäkin puolia asioista.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Tervetuloa myös sinulle.
Sekalainen seurakuntahan meitä täällä on, mut onneksi on yhdistävä tekijä :)
Täällä syksy tuli vietettyä ja teki muuten hyvää olla pari kuukautta pois :)

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
tiipii: Onko korvaava päivämäärä jo sovittu treffeille?

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Sen voit tarkistaa siitä kuvakkeesta Kierrätyskeskuksen etusivulla ketjun nimen edestä viemällä hiiren kiekon kuvan päälle.

Mieliskin tais tänään osallistua kolmatta kertaa tähän ketjuun.

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sen voit tarkistaa siitä kuvakkeesta Kierrätyskeskuksen etusivulla ketjun nimen edestä viemällä hiiren kiekon kuvan päälle.

Kiitti vitusti. :) Mulla on näköjään yksi viesti jossain aiemmin, näin nopeasti ja huonosti laskettuna. En kyllä muista, milloin, miksi ja miten.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley

Juu, tänään korkkasin Joha.. neitsyyteni tähän ketjuun! :)

Oho!

Ollaan tiuke muuten tän ketjun kulttiporukassa, johon näköjään nousee kun kirjottaa tarpeeks. Suuri valkoinenkin tervehtii tasasin väliajoin huomauttaen, että kyseessä on kiekkopalsta.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nythän on siis niin että sisäänpääsy KKK:hon ei ole se varsinainen ongelma vaan ulospääsy. Ihan kuten meikäläisen opiskelu-ura TKK:lla.

Hytönen ja Tuokkola pakastimesta ratkovat rankkarikisan? WTF?

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eli sinut on korkattu huomaamatta. Toivottavasti et ottanut silloin Lapin Kultaa, tulee perse kipeeksi.

Mä hain sen: 16.07.2009, 21:30

Vittu. Mä lähden baariin. :D

Edit: Itse asiassa lähden baariin. Tuli tarjous, josta ei voi kieltäytyä. Yritän palata mestoille myöhemmin. Kiitoksia varsinkin nimimerkki Mielikuvitushahmolle vastaanotosta. Tulen varmasti uudelleen, kun olen testaamassa 12-vuotiasta. Tai Tuulikkia.

Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Juu, tänään korkkasin Joha.. neitsyyteni tähän ketjuun! :)

Oho!

Ollaan tiuke muuten tän ketjun kulttiporukassa, johon näköjään nousee kun kirjottaa tarpeeks. Suuri valkoinenkin tervehtii tasasin väliajoin huomauttaen, että kyseessä on kiekkopalsta.

Niin Te olette. :) Tuon voi kahdella tavalla tulkita. Te kolme suurinta sankaria tai sitten näen sinut kahtena. :)

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Heli Kajo jatkoon Euroviisukarsinnasta. Ihan kivan näköinen tyttö. En kuullu kyllä laulavan, mutta pätkän mitä kuulin jotain muuta ohimennen, niin ei voi huonompi olla ainakaan.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tarkistin tiuken neuvojen mukaan oman viestimääräni tähän ketjuun ja yli puolet kaikista viesteistä tullut näköjään teile täällä lätistyä. No se on terve merkki :)

Laitetaan illan eka biisi itseltäni: U2 - Sunday Bloody Sunday en oikeastaan bändistä erityisemmin välitä, mut tämä kappale on hieno.

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Mä katselin kanssa viestien määrää, tänne oli kumminkin huomattavasti enemmän kuin vitutusketjuun, joten taitaa olla hyvin asiat.
Tyhmä kyllä taidan olla kun taas sekalaisten kysymysten ketjussa on ollut paljon asiaa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy