Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 387
  • 66 679

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Steely Dan? Mitä helvettiä? Tämä R & B -valepukuun pukeutunut Toto? Ennemmin vaikka pienillä kivillä kiitos...
En tykkää bändistä, mutta tuosta biisistä tykkään. Siinä on oikeasti helvetin visto fiilis, kun malttaa kuunnella.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässäpä teille kliseinen ja ah niin tunnetta täynnä oleva hiiviskely artistilta jota minulla oli tapana arvostaa hänen työskennellessään aikoinaan Marillion-yhtyessä.

http://www.youtube.com/watch?v=U2D0hQ4pGmU
Kun kirjoitit että kliseinen niin ajattelin että tulee yksi maailman kauneimmista rakkauslauluista, Cliché. No, tämäkin on hyvä. oletkos Freddie kuullut Fishin viimeisimmän, 13th Starin? Ehkäpä herran paras soolo, sanoisin.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kun kirjoitit että kliseinen niin ajattelin että tulee yksi maailman kauneimmista rakkauslauluista, Cliché. No, tämäkin on hyvä. oletkos Freddie kuullut Fishin viimeisimmän, 13th Starin? Ehkäpä herran paras soolo, sanoisin.

Myönnettävä on että Cliché:n sanoilla minäkin aikoinaan lapseni äidin narrasin ryhtymään. Viimeisintä fisua en ole kuullut vielä. Tiedän että sellainen on olemassa vaan tiedän myös että tulokulma aiheeseen vaatinee energiaa jota minulla ei juuri nyt ole.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Titanic-jatkojen jälkeinen olotilan parantelu rommilla alkaa tuottaa tulosta. Pinkit elefantit eivät tosin vielä ole kaukalossa, mutta ehkä kohta Timo Jutila tulee soittelemaan ovikelloa.

Siihen aiemmin sivuttuun keväiseen perse-episodiin palatakseni olen ehdottomasti sitä mieltä, että Jutila siellä vaan hymyili. Ei saatana, nyt tuli mieleen Hockey Night ja oranssitakit. Lopetan tähän tämän katsauksen. Rupesi ahdistamaan, rommia jumalauta.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vaaleanpunaiset elefantit saattaisi vielä jotenkin handlata vaan Saukkonen ja Jutila oransseissa takeissa...

Hei hei hei hetkinen. Ei se tainnut ollakaan lääkityksen syytä...

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Titanic-jatkojen jälkeinen olotilan parantelu rommilla alkaa tuottaa tulosta. Pinkit elefantit eivät tosin vielä ole kaukalossa, mutta ehkä kohta Timo Jutila tulee soittelemaan ovikelloa.

Siihen aiemmin sivuttuun keväiseen perse-episodiin palatakseni olen ehdottomasti sitä mieltä, että Jutila siellä vaan hymyili. Ei saatana, nyt tuli mieleen Hockey Night ja oranssitakit. Lopetan tähän tämän katsauksen. Rupesi ahdistamaan, rommia jumalauta.

Ettei vain pinkki-Timppa oranssilla sävytettynä olisi käynyt toteamassa sinun kakkosluukkusi pitävyyttä keväällä?
Vai meinaatko että itse iso-Timo olisi käynyt irvistämässä hantta-Virtamaisesti keväällä leijonadösän ikkunasta ihq-Inkalle pelottelumielessä?

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No, mut oranssit takit, Jutin ja Anun voi kyllä antaa mennä aivoihinsa, kun ajatellaan että niihin aikoihin näimme kiekkoa (ja silloin vielä hyvä laatuista sellaista) ihan maksuttomana. Oi niitä aikoja, kun pullan huulessa pullotti mällit siinä vaiheessa, kun lähetyksen piti olla ohi :) Nykytilanteesta vois olla Matti Näsällä sanottavaa.

Spotifysta musiikkia selailen ja olutta juon.

-FNM-

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ettei vain pinkki-Timppa oranssilla sävytettynä olisi käynyt toteamassa sinun kakkosluukkusi pitävyyttä keväällä?
Vai meinaatko että itse iso-Timo olisi käynyt irvistämässä hantta-Virtamaisesti keväällä leijonadösän ikkunasta ihq-Inkalle pelottelumielessä?

No ei perkele. Oranssitakit vielä ehkä voisi jotenkin kestää, mutta Hannu Virta saattaa jälleen palata irvistelemään tuleviin liskojen yön uniin. Se on jo sellaista, saatana, että mielikuva Jutilasta irvokas perspanohymy naamalla on vähällä jäädä toiseksi. Ajatelkaa nyt oikeasti unta, jossa Hannu Virta irvistää, nyt jo hiki pukkaa ajatuksesta. En nuku enää koskaan. Ryyppään vaan.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
No ei perkele. Oranssitakit vielä ehkä voisi jotenkin kestää, mutta Hannu Virta saattaa jälleen palata irvistelemään tuleviin liskojen yön uniin. Se on jo sellaista, saatana, että mielikuva Jutilasta irvokas perspanohymy naamalla on vähällä jäädä toiseksi. Ajatelkaa nyt oikeasti unta, jossa Hannu Virta irvistää, nyt jo hiki pukkaa ajatuksesta. En nuku enää koskaan. Ryyppään vaan.

Rah rah rah Raatelurakki iski siis jälleen etukäteen raadellen tulevien öitten unet..

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rah rah rah Raatelurakki iski siis jälleen etukäteen raadellen tulevien öitten unet..

Saatana. Raatelurakki siis vei yöuneni. Eikä kukaan hemaiseva neitokainen ole tullut pimputtamaan edes ovikelloani, että terve arvon juoppo, haluaisitko harrastaa vastuutonta seksiä ilman pelkoa elatusmaksuista. Ei mene nyt hyvin. Perkeles. Mutta kyllä heti huomisaamuna jehovan todistaja tulee sanomaan päivää ja tv-lupatarkastaja perässä sanoo että hyvää päivää. Ei ole huolen häivää.

Tai onpas, join jo romminkin. Pitää olutta litkiä nyt. Voi helvetti. Vähän kuin kasviskinkkua joulupöydässä mukavan tanakan rommin jälkeen. Spiritus fortusta nyt sitten pakkassäähän pitää lähteä kai hakemaan. Pimeä pullo ja näkö pois, mutta sittenhän en voisi tänne kirjoittaa kun tässä miniläppärissä ei ole sokeainkirjoitusmerkkejä. Ehkä olisi kuitenkin parempi niin.

No olipas sekavaa tekstiä, joten se sopii tähän ketjuun.

Ja sitten vielä tuosta Jutilan takaluukulla käynnistä. Perkele. Haastan Raatelurakin julkiseen kaksinkamppailuun huomenna jo aiemmin mainitussa Laattapuistossa huomenna klo 12. Aseet valitsen minä ja tulen paikalle jos jaksan.

Viimeksi muokattu:

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saatana. Raatelurakki siis vei yöuneni. Eikä kukaan hemaiseva neitokainen ole tullut pimputtamaan edes ovikelloani, että terve arvon juoppo, haluaisitko harrastaa vastuutonta seksiä ilman pelkoa elatusmaksuista. Ei mene nyt hyvin. Perkeles. Mutta kyllä heti huomisaamuna jehovan todistaja tulee sanomaan päivää ja tv-lupatarkastaja perässä sanoo että hyvää päivää. Ei ole huolen häivää.

Ja sitten vielä tuosta Jutilan takaluukulla käynnistä. Perkele. Haastan Raatelurakin julkiseen kaksinkamppailuun huomenna jo aiemmin mainitussa Laattapuistossa huomenna klo 12. Aseet valitsen minä ja tulen paikalle jos jaksan.

Kohta 1)
Valitan korkeintaan minä ilkeällä virneellä varustettuna olen ovesi takana..

Kohta 2)
No jo vain. Missä on laattapuisto? Jos se on Helsingissä niin kerro koordinaatit. Niin saadanpahan ainakin huomenna pahennusta aikaiseksi. Mikäli kyseinen puisto löytyy jostain muusta kaupungista niin ota yhteyttä yv:n kautta jotta voidaan sopia soveltuvat korvaukset työsuorituksista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy