Minä olen tästä eri mieltä. Mä maksoin kausarista muistaakseni 129e, kuitenkin niitä halvimpia kausareita mitä oli. Mä olisin voinut maksaa vaikka 150e ja siihen kuuluu kaikki CHL-pelit, ei ongelmaa. Mutta kun olen jo kesällä maksanut kausikortin pois, niin en haluaisi joutua pulittamaan lisää euroja että pääsen katsomaan jotain peliä. Ennemmin maksan kesällä vaikka vähän enemmän kuin kaivan lisää kuvetta kesken kauden.
Joo no siis tuo seisomakausikorttihan oli naurettavan halpa kun sisältää vielä Akatemian pelit, nyt 3CHL matsia yhteensä ja lisäksi vielä sai t-paidan, mutta enemmän se noissa 700e ja vastaavissa kausikortissa alkaa tuntua jos CHL takia nostetaan jatkossa hintaa nykyistä enemmän. Tosin taisi se nytkin joissakin kategorioissa juurikin CHL takia nousta kun aikaisemmin ei tainnut sisältyä nuo alkusarjan pelit siihen. Ei paljoa mutta jotain kuitenkin. Lähinnä pointti oli että joillekin nykyisen kausikorttien hinnat on jo aika kipurajoilla, jos jatkossa CHL pelit pudotuspeleineen sisältyisi hintaan niin se voisi tietää ainakin 20e nostoa kausikortin hintaan tästä kaudesta. Monella mennään jo nyt että kipurajalla noissa hyvissä paikoissa. Silloin alkaisi riskinä olla että osa siirtyisi pois tai ostaa halvemman kausikortin.
En tiedä mutta voisihan jatkossa myydä vaikka jotain CHL+Akatemia kausikortti systeemiä jolla näkisi jokaisen CHL matsin + mestispelit ja hintaa vaikka se joku 20-30e nykyisen kausikortin päälle halutessaan.