Jotenkin tuollaiseen saksalaishenkiseen nimimerkkiin luulisi Sabatonin soveltuvan.Sabaton ja nopeet.
Kyllä toi on ihan Lahesta ja eikä siinä mitään junttia ole, joten rohkeasti vaan testaan.Mölkky. Se peli. Tossa baarin edessä pelaavat. Siis onko toi jostain Pohjanmaalta vai mistä. En ole kehdannut pelata.
Voihan se, naapuri, ohikulkija tai @vastaantulija joskus tavalla tai toisella herättää kiinnostusta. Ääneen kommentointi on tietysti aina junttimaista, mutta voihan sitä muuten hieman sivusilmällä vilkaista ilman varsinaista tuijottamista.Ohikulkijoiden tuijottelu ja kommentointi. Tapahtui tämä sitten kotioloissa, terassilla tai missä ollaankaan. Ei ne naapurit tai ohikulkijat ole kiinnostavia.
Oletko varma että kyseessä oli nimenomaan Helsingin IFK:n faneja?HIFK-fanit ovat persaukisia juntteja, koska baarin sijaan heidän pitää huutaa kännissä hyttikäytävällä. Ja jos ei mitään asiaa ole, niin sitten voi vaan mylviä ifk, ifk, ifk, ifk... ja sama jatkui heti aamulla.
Tuli lennettyä aikoinaan interrail-reissulta Amsterdamin kautta kotiin. Koneeseen nousi ensimmäisenä kyynärpäätaktiikalla tukevahko mies KalPapaita päällään. Pelikunto taisi olla myös jäänyt kyseiseltä herrasmieheltä johonkin Amsterdamin yöelämään.Olin viikon matkalla Kreikassa. Mennessä samassa koneessa tyttö Tapparan palta päällä, Tapparan lippis päässä. Paluumatkalla sama Tapparan paita ja lippis.
Olen. Osalla oli HIFK-paita päällä.Oletko varma että kyseessä oli nimenomaan Helsingin IFK:n faneja?
Ihmiset jotka puhuvat laivalla kerroksista (laivalla on kansia).Käytiin 5 kk ikäisen kanssa Tukholmassa laivalla. Junttihavainnot:
Joskus aikoinaan kun olin sotaharjoituksissa, niin muistaakseni Santahaminasta meille komennettiin ”03, 03, ottakaa kurssi 180” useampaan otteeseen.Ihmiset jotka puhuvat laivalla kerroksista (laivalla on kansia).
Ja panssarivaunussa ei paineta kaasua vaan lisätään syöttöä kun halutaan kiihdyttää.Joskus aikoinaan kun olin sotaharjoituksissa, niin muistaakseni Santahaminasta meille komennettiin ”03, 03, ottakaa kurssi 180” useampaan otteeseen.
Jossain vaiheessa försti kyllästyi ja tokaisi ”Puolustusvoimat järjestää kursseja, aluksella on suunta”.
Tekeekö joku oikeasti noin? Jos tekee, niin siinä on kyllä voittaja junttimaisuuden tiukassa kisassa.Ostaa Puolasta makkaraa/nakkeja ja heittää ne kotosuomessa roskiin, mutta kun oli niin vitun halpoja.
Minkähänlaisia nakkeja tai makkaroita edes on ostettu jos ne pitää Suomessa heittää pois? Olen itse ostanut suurmarkkinoilta sellaisia makkarapötköjä jotka on sen verran hyvässä suolassa että eivät menneet varmaan vuodessakaan miksikään.Tekeekö joku oikeasti noin? Jos tekee, niin siinä on kyllä voittaja junttimaisuuden tiukassa kisassa.
Kyseessähän on aika hinnakas (3-4 €) 0,44 litran tölkki. Ei edes mitään peruslageria vaan Golden Alea. Ja on vieläpä varsin hyvän makuista.Miten korkealle asteikossa menee Radio Rock olut? Itsehän olen näiden tuotteiden suurkuluttaja, nautin myös kyseisellä logolla varustettua lonkeroa. Se on itse asiassa kuopiolaisen RPS-panimon tekemää.
Haluaisiko @CuJo#31 antaa näkemyksen Radio Rockin ystävänä?
Joo ja itse asiassa sitä olutta on nykyään myös Vienna Lagerina. Ilmeisesti tämä uusi lager on nyt se mitä enemmän myydään, mutta ainakin isommissa kaupoissa on tuota aleakin yhä ja se onkin parempaa.Kyseessähän on aika hinnakas (3-4 €) 0,44 litran tölkki. Ei edes mitään peruslageria vaan Golden Alea. Ja on vieläpä varsin hyvän makuista.
Minulta on tuo uusi mennytkin ohi. Pitänee etsiä tölkki testiin.Joo ja itse asiassa sitä olutta on nykyään myös Vienna Lagerina. Ilmeisesti tämä uusi lager on nyt se mitä enemmän myydään, mutta ainakin isommissa kaupoissa on tuota aleakin yhä ja se onkin parempaa.
Seltzereitä minä en ymmärrä. Vaimo joskus noita ostelee. Maistoin kerran ja maku hävisi suusta sekunneissa. Mikä lie ideana tässä? Olen vissiin juntti kun en ymmärrä.Nykyään on myös Radio Rock seltzeriä, sitä en ole vielä muistanut.
Eikös nuo vähän kossuvissyä jäljittele idealtaan? Eli sokeriton ja ei makea mixeri.Seltzereitä minä en ymmärrä. Vaimo joskus noita ostelee. Maistoin kerran ja maku hävisi suusta sekunneissa. Mikä lie ideana tässä? Olen vissiin juntti kun en ymmärrä.
Ookoo. Eli naisille (/miehille), jotka katsovat linjojaan? Ei liikaa kaloreita.Eikös nuo vähän kossuvissyä jäljittele idealtaan? Eli sokeriton ja ei makea mixeri.
Voi juoda itsensä salakavalasti känniin kun ei maistu miltään.Seltzereitä minä en ymmärrä. Vaimo joskus noita ostelee. Maistoin kerran ja maku hävisi suusta sekunneissa. Mikä lie ideana tässä? Olen vissiin juntti kun en ymmärrä.
Ohikulkijoiden tuijottelu ja kommentointi. Tapahtui tämä sitten kotioloissa, terassilla tai missä ollaankaan. Ei ne naapurit tai ohikulkijat ole kiinnostavia.