Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 618 722
  • 13 543

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ysärin lopulla oli trendikästä ostaa mustalaisen Sunnyn taikka Cherryn kontista Diesel tekstiiliä isolla printillä sekä samalla sitä mahorkkaa. No en ostanut. Mutta tiliähän ne niillä oikeesti teki.

Junttina ekan kerran 2.3 jäällä shortseissa ja läpökkäissä. Niillä menee hikisika pitkälle syksyyn.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ysärin lopulla oli trendikästä ostaa mustalaisen Sunnyn taikka Cherryn kontista Diesel tekstiiliä isolla printillä sekä samalla sitä mahorkkaa. No en ostanut. Mutta tiliähän ne niillä oikeesti teki.
Ostin kasarilla manneilta Hietsun torilta nahkarotsin. Jonkun ajan kuluttua toinen hiha irtosi. Vaikka ikää oli 16, helvetin junttia kuvitella että rotsi olisi ollut nahkaa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ostin kasarilla manneilta Hietsun torilta nahkarotsin. Jonkun ajan kuluttua toinen hiha irtosi. Vaikka ikää oli 16, helvetin junttia kuvitella että rotsi olisi ollut nahkaa.
Helvetin juntilta varmaan näytit yks hihasena. Vaikkakin varmaan pian revit pois toisenkin ja tussasit selkään tekstin "DINGO".Ja se siitä junttiudesta.

Enkä tohdi arvella paljonko irtosi sinä kesänä....sillä sehän perin junttia olisikin.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Vaikkakin varmaan pian revit pois toisenkin ja tussasit selkään tekstin "DINGO".Ja se siitä junttiudesta.
Olin hevimies jo silloin. Pyysin äitiä ompelemaan Judas Priestin selkäflagan. Ei ollenkaan junttia.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Junttiutta oli kun sijaisperheen aikoina jo 10 vuotiasta ZayWestia opetettiin käyttämään etuhyppyri-lookia. Se tehtiin niin että muotovaahdolla sotkettiin koko pää, fiksailtiin ja homma viimeisteltiin geelillä. Tuota sitten 6 vuotta ja oli kyllä sementtiä hiukset kunnes tajusi lopettaa tuon Jyväskylään paluun jälkeen.

Biologinen isä sanoi ettei ymmärrä muuta, mutta minulla kasvaa vielä komeasti vahvan tummat ja lähes mustat hiukset. Sitten sitä tajusi että luonnollisuus ja jokin pieni määrä hiustuotetta oli yes.

Eli ei sitä isoihin poikiin aina pidä luottaa. Juntit.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Olit selkeästi rohkea poika ja aikaakin edellä.
Ottaisin mielelläni sen kunnian, mutta olin vain autuaan tietämätön Metallijumalan suuntauksesta, hänen kaappinsa oli kiinni vielä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Junttiutta oli kun sijaisperheen aikoina jo 10 vuotiasta ZayWestia opetettiin käyttämään etuhyppyri-lookia. Se tehtiin niin että muotovaahdolla sotkettiin koko pää, fiksailtiin ja homma viimeisteltiin geelillä. Tuota sitten 6 vuotta ja oli kyllä sementtiä hiukset kunnes tajusi lopettaa tuon Jyväskylään paluun jälkeen.

Biologinen isä sanoi ettei ymmärrä muuta, mutta minulla kasvaa vielä komeasti vahvan tummat ja lähes mustat hiukset. Sitten sitä tajusi että luonnollisuus ja jokin pieni määrä hiustuotetta oli yes.

Eli ei sitä isoihin poikiin aina pidä luottaa. Juntit.
Aiai tämä vuosituhannen vaihteen hiustyyli nykyaikana käytettynä kuuluu kyllä tähän ketjuun. Taisin silloin itsekin käyttää.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jos hieman sivutaan kasariheviä, niin Sebastian Bachin yhden kerran pitämä "AIDS kills fags"-paita oli junttia. Häntä yhä aina välillä muistutetaan siitä, vaikka aikaa on mennyt about 30 vuotta.
 

Glove

Jäsen
Jos hieman sivutaan kasariheviä, niin Sebastian Bachin yhden kerran pitämä "AIDS kills fags"-paita oli junttia. Häntä yhä aina välillä muistutetaan siitä, vaikka aikaa on mennyt about 30 vuotta.
Kasarin suosikkibändini ei ole tainnut tehdä mitään näin kantaaottavia juttuja, tai sitten ne vaan on menny minulta ohi. Ozzy nyt on ollut niin aineissa, että se on voinut sanoa iihan mitä vaan, Tony, Geezer ja Bill ei tainnut ihan niin aineissa olla.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Madaltaa se parikymmentätuhatta euroa maksanut ensiauto (monesti BMW) niin, että sillä ei pysty oikein missään ajamaan.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Juon tässä kalsareita ja peijooni vieköön jostain syystä lueskelin feissarimokia siinä särpimisen lomassa. Pistin sit merkille, että aika monilla niistä Hessuista (nimi muutettu) kenelle siellä nauretaan, on sama etunimi kun mulla. Yritinpä vielä ohimennen tykätä jonkun tyypin läpästä siellä.
Tuli melko juntti olo.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Olin hevimies jo silloin. Pyysin äitiä ompelemaan Judas Priestin selkäflagan. Ei ollenkaan junttia.
Tämä tosiaan ei ole ikinä junttia. Itse pyysin omaa äitiäni ompelemaan farkkuliiviini Motörheadin selkälipun. Viime viikolla.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Aiai tämä vuosituhannen vaihteen hiustyyli nykyaikana käytettynä kuuluu kyllä tähän ketjuun. Taisin silloin itsekin käyttää.

Tästä ei itseasiassa voikaan tykätä. Otan siis osaa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Juon tässä kalsareita ja peijooni vieköön jostain syystä lueskelin feissarimokia siinä särpimisen lomassa. Pistin sit merkille, että aika monilla niistä Hessuista (nimi muutettu) kenelle siellä nauretaan, on sama etunimi kun mulla. Yritinpä vielä ohimennen tykätä jonkun tyypin läpästä siellä.
Tuli melko juntti olo.
Hols on ainakin täällä päin yllättävänkin yleinen etunimi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Madaltaa se parikymmentätuhatta euroa maksanut ensiauto (monesti BMW) niin, että sillä ei pysty oikein missään ajamaan.
Oulussa Torinrannassa on MP-parkki, joka oli mulle vakiopaikka kauniina kesäpäivinä ja -iltoina, kun Oulussa asuin ja moottoripyörällä liikuin. Siinä vieressä on torille johtava kävelykadun levyinen korotettu suojatie, jotta rantakadulla liikkuvat ajoneuvot eivät innostuisi telomaan runsaslukuisia jalankulkijoita.
Siinä parkissa puistonpenkillä istuskellessani joutui väistämättä todistamaan toinen toistaan hupaisampia yrityksiä ylittää tuo koroke toinen toistaan matalammilla nelipyöräisillä. Usein kuului kallista kirskuntaa, kun kuskin taidot/pinna loppuivat ja joku kuttaperkkalevike sai enemmän tai vähemmän siipeensä. Avomallin madalletuissa omistajiensa silmäterissä kirskuntaan sekoittui usein hillittömän äänekkään musiikin lisäksi voimallista kiroiluakin ja lopulta aitiopaikalla istuvien motoristien naurunrähäkkä...
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Facebookissa öyhöttäminen.

Selasin äsken aikani kuluksi Facebookin feediä ja osui joku Nordean päivitys asuntolainan koroista, joten luin sen ja päädyin samalla vilkaisemaan kommenttiosiota.

Noh itse päivityksessä on kuvituksena tummaihoinen tyttö sohvalla, niin eikö siellä ollut rasistit paikalla kyselemässä tarjoaako Nordea asuntolainojaan Afrikassa jne. Eniten ihmetytti, kun idiootit/juntit öyhöttävät omalla nimellään ja sen verran avoimella profiililla, että eräskin Tomi näkyi olevan Lapualta lähtöisin. Varmaan tuo lapualaisuus osittain selittää rasistisen öyhöttämisen.

Yhtälailla ihan helvetin junttia on öyhöttää siitä, kun Nordea oli vaihtanut priden ajaksi sateenkaaren värit taustalle. Siellä oli sama Lapuan Tomi joidenkin Anon tukijoiden kanssa öyhöttämässä.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aiai tämä vuosituhannen vaihteen hiustyyli nykyaikana käytettynä kuuluu kyllä tähän ketjuun. Taisin silloin itsekin käyttää.
No en nyt ihan näin radikaalisti sanoisi. Ihan toimiva tyyli teinille (kyllä, pidin itsekin) kun vertaa siihen, että nykyään ei tiedä onko tyttö vai poika kuontalon perusteella. Jotkut vissiin nykyään väittää, ettei näin saisi lokeroidakaan. Ei helvetti tuollainen pitkä tukka nuorelle miehelle sovi! Ellei ole rokkari muine oheisreleineen, ja nämä nykyveetit eivät taatusti ole.
 

Glove

Jäsen
Facebookissa öyhöttäminen.

Selasin äsken aikani kuluksi Facebookin feediä ja osui joku Nordean päivitys asuntolainan koroista, joten luin sen ja päädyin samalla vilkaisemaan kommenttiosiota.

Noh itse päivityksessä on kuvituksena tummaihoinen tyttö sohvalla, niin eikö siellä ollut rasistit paikalla kyselemässä tarjoaako Nordea asuntolainojaan Afrikassa jne. Eniten ihmetytti, kun idiootit/juntit öyhöttävät omalla nimellään ja sen verran avoimella profiililla, että eräskin Tomi näkyi olevan Lapualta lähtöisin. Varmaan tuo lapualaisuus osittain selittää rasistisen öyhöttämisen.

Yhtälailla ihan helvetin junttia on öyhöttää siitä, kun Nordea oli vaihtanut priden ajaksi sateenkaaren värit taustalle. Siellä oli sama Lapuan Tomi joidenkin Anon tukijoiden kanssa öyhöttämässä.
Eikö sinä ole silloin kaikista eniten munaa kun kehtaa omalla nimellään öyhöttää, eikä jollain palstalla nimimerkin takaa?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikö sinä ole silloin kaikista eniten munaa kun kehtaa omalla nimellään öyhöttää, eikä jollain palstalla nimimerkin takaa?

”Munaa” on terminä myös aika junttimainen, sori siitä.

Ja öyhötys kaikenlaisissa muodoissa on junttimaista. Itse lähinnä ihmettelin miten vielä vuonna 2022 joku kehtaa pyöriä rasistina omalla nimellään. Tietäen kuinka pienet piirit Suomessa on.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ei se nimi miestä pahenna tai tässä kohtaa ollut se juntti juttu.
Enhän mä sellaista tarkoittanutkaan. Tää ketju on aika juntti tai sitten minä olen juntti... ääh tai molemmat ovat, vai onkohan kumpikaan, nyt en kyllä tiedä, mutta päätelmänä voisi olla, että juntit ovat ihania tai ehkä ne eivät kuitenkaan ole mikäli tarkemmin miettii. No, jos mä nyt kuitenkin olen se juntti, niin ainakin olen ylpeä sellainen, koska mä ihan oikeasti rakastan itseäni.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Enhän mä sellaista tarkoittanutkaan. Tää ketju on aika juntti tai sitten minä olen juntti... ääh tai molemmat ovat, vai onkohan kumpikaan, nyt en kyllä tiedä, mutta päätelmänä voisi olla, että juntit ovat ihania tai ehkä ne eivät kuitenkaan ole mikäli tarkemmin miettii. No, jos mä nyt kuitenkin olen se juntti, niin ainakin olen ylpeä sellainen, koska mä ihan oikeasti rakastan itseäni.
Äääh... Onko siis junttia luulla itseään juntiksi ja kuitenkin rakastaa itseään... siis junttia?

"Kah, junthiha se sitte miehkhii..."
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Aiai tämä vuosituhannen vaihteen hiustyyli nykyaikana käytettynä kuuluu kyllä tähän ketjuun. Taisin silloin itsekin käyttää.
Tähän päälle ns. frosted tips, löysähkö ruutupaita ja löysät beiget housut.... Yläaste/lukio aikana varmaan puolet pojista näytti tuolta, itse en sentään mennyt tukkaa värjäilemään. Noh, aikakauden juttuja tällaiset.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös