Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Jotkut taisi olla.Kai shortsit on varustelekasta hankittu?
Jotkut taisi olla.Kai shortsit on varustelekasta hankittu?
Auringonotto - aivan helvetin junttimaista ja erityisesti aivan vitun tylsää.
Olen täysi juntti, koska teen näin...Helteellä pitkissä housuissa ja pitkähihaisessa paidassa kulkevat näyttävät ihan vitun junteilta. Eikö tule muka kuuma?
Sen ymmärrän että jotkut etelänmaalaiset näin tekee. Osallahan on helteellä jopa talvitakki....
Varsinkin, ku vain murto-osa näiden brändien tuotteista tuolla kadulla on originaaleja.Kaikkien Guccin, Yves Saint Laurentin, Louis Vuittonin jne merkkisten vaatteiden käyttäminen. Tässähän tärkeintä ei ole oma tyyli, eikä se onko vaate hieno. Ainoastaan se, että se merkki näkyy ja tulee varmasti ilmi, että käytetään jonkun kalliin brändin tuotteita.
Taidat ottaa aurinkoa Guccin verkkopaita päällä.Junttimaisinta on tänä päivänä arvostella toisten pukeutumista.
Originaali tai ei, niin junttia on. Originaali vaatteita itse lähinnä tarkoitin. Kiteytettynä siis joku 400€ guccin t-paita helvetin isolla logolla on todella junttia, vaikka sen käyttäjä varmaan pitääkin itseään ylimmän luokan kansalaisena.Varsinkin, ku vain murto-osa näiden brändien tuotteista tuolla kadulla on originaaleja.
Paras on tietenkin sellanen tuote, jossa on vaikka kaikki noi merkit.
Kaveri osti jostain etelästä sellasen paidan ihan vaan piruuttaan. Käy sellasella ”designsalilla” treenaamas ja pitää sitä salipaitana. Toimii.
Menisi varmaan ihmettelyketjuun, mutta on todella vaikea löytää kohtuullisen hyvälaatuista t-paitaa jollain maltillisella logolla. Mua kiinnosta pätkääkään kantaa päälläni jotain Hilfigerin paitaa, jossa on kissankokoinen TOMMY-teksti. Tai BOSS, ihan mikä vaan.Originaali tai ei, niin junttia on. Originaali vaatteita itse lähinnä tarkoitin. Kiteytettynä siis joku 400€ guccin t-paita helvetin isolla logolla on todella junttia, vaikka sen käyttäjä varmaan pitääkin itseään ylimmän luokan kansalaisena.
Joo - ei se aina ole hinnasta kiinni...Originaali tai ei, niin junttia on. Originaali vaatteita itse lähinnä tarkoitin. Kiteytettynä siis joku 400€ guccin t-paita helvetin isolla logolla on todella junttia, vaikka sen käyttäjä varmaan pitääkin itseään ylimmän luokan kansalaisena.
Originaali tai ei, niin junttia on. Originaali vaatteita itse lähinnä tarkoitin. Kiteytettynä siis joku 400€ guccin t-paita helvetin isolla logolla on todella junttia, vaikka sen käyttäjä varmaan pitääkin itseään ylimmän luokan kansalaisena.
Ilmeisesti tarkoitat mies-oletettuja, nais-oletetuillahan tuo on paremmin sääntö kuin poikkeus.Kyllä sandaalit ja nilkkasukat ovat Se juttu.
Vaikka näin pukeutunut olisi Kaiken Teorian keksijä, niin tämä asuste lyö junttiudessaan kaiken.
Tarkoitatko idän ylivoimaista naiskuulamörssäriä, joka juhli olympiakultaansa viikset vipattaen?Ilmeisesti tarkoitat mies-oletettuja, nais-oletetuillahan tuo on paremmin sääntö kuin poikkeus.
Juu - en käytä sukkia sandaalien kanssa!
Ei kun ihan tavallisia kauniita naisia, jolla on tapana pitää sandaalien kanssa nilkkasukkia.Tarkoitatko idän ylivoimaista naiskuulamörssäriä, joka juhli olympiakultaansa viikset vipattaen?
Eihän sitä tiedäkään. Kaikillahan meillä jotain on päällänsä (siis huolia). Ainut mitä näistä ”gucceista” tietää, on se, että ovat juntteja.Mitä sitä ihmisestä koskaan tietää? Millainen ihminen on vastaantulija, on sillä sitten päällä ihan mitä tahansa. Onko ahdistusta, masennusta, puoliso lähtenyt lätkimään? En nyt tarkoita lainaamaani kirjoittajaa, vaan yleisesti, koska sattui silmään ja just viime viikolla eräs ystäväni oli vähän sillä mielellä, että mulla on noussut varmaan kusi hattuun enkä viitti olla enää hänen kanssaan tekemisissä, koska muutettavat muuttaen olin ollut merkkipaita päällä. Vakuutin, että olen edelleen se sama ahdistunut ääliö kuin ennenkin. Toivottavasti uskoi.
Sitä vaan, että rauhaa ja rakkautta kaikille! Nyt oli kyllä yyberjunttia. HYMIÖ.
Olen täysi juntti, koska teen näin...
Johtuen siitä, että palan auringossa hetkessä, ja kehossani on nuoruuden typeryyksien aiheuttamia arpia, joita ei kiinnosta esitellä kaikille...
Ostin kasarilla manneilta Hietsun torilta nahkarotsin. Jonkun ajan kuluttua toinen hiha irtosi. Vaikka ikää oli 16, helvetin junttia kuvitella että rotsi olisi ollut nahkaa.Ysärin lopulla oli trendikästä ostaa mustalaisen Sunnyn taikka Cherryn kontista Diesel tekstiiliä isolla printillä sekä samalla sitä mahorkkaa. No en ostanut. Mutta tiliähän ne niillä oikeesti teki.
Helvetin juntilta varmaan näytit yks hihasena. Vaikkakin varmaan pian revit pois toisenkin ja tussasit selkään tekstin "DINGO".Ja se siitä junttiudesta.Ostin kasarilla manneilta Hietsun torilta nahkarotsin. Jonkun ajan kuluttua toinen hiha irtosi. Vaikka ikää oli 16, helvetin junttia kuvitella että rotsi olisi ollut nahkaa.
Olin hevimies jo silloin. Pyysin äitiä ompelemaan Judas Priestin selkäflagan. Ei ollenkaan junttia.Vaikkakin varmaan pian revit pois toisenkin ja tussasit selkään tekstin "DINGO".Ja se siitä junttiudesta.
Joo mullakin on päässäni tänä kesänä joku pride-lippis. En alkuun ymmärtänyt sitä itse.Olin hevimies jo silloin. Pyysin äitiä ompelemaan Judas Priestin selkäflagan. Ei ollenkaan junttia.
Ottaisin mielelläni sen kunnian, mutta olin vain autuaan tietämätön Metallijumalan suuntauksesta, hänen kaappinsa oli kiinni vielä.Olit selkeästi rohkea poika ja aikaakin edellä.