Porche, eli espanjaksi kuisti, porstua, veranta. Huomattavan junttia olisi laittaa kyllä kuistin katolle suksiboksi!Suksiboksi Porchen katolla.
Porche, eli espanjaksi kuisti, porstua, veranta. Huomattavan junttia olisi laittaa kyllä kuistin katolle suksiboksi!Suksiboksi Porchen katolla.
Olisit käynyt sanomassa sille että sedän mielestä Motörheadin paras biisi on Jailbait.Just tänään Citymarketissa käveli vastaan jotain 10-12 -vuotias pikkuflikka päällään jonkinlainen Motörhead-toppi päällään. Vähän sisäisesti hymyilytti ja meinasin kysyä mikä hänen suosikkipiiisinsä Motörheadilta oli, mutta se olisi ollut junttia.
Minä pelkästään arvostan jos 10-12 vuotias on löytänyt Motörheadin hienouden. Itsekin olin tuossa ikähaarukassa kun kuulin ekaa kertaa kappaleen MotörheadEipä ollut omaan silmään osunut. En tosin erityisemmin liikuskellut hard rock-porukoissa. Nykyään niitä vilisee katukuvassa jatkuvasti, tähän tyyliin:
Kyllä. Aivan liian nuori että olisi voinut todeta "If you squueze my lizard, I'll put my snake on you".Olisit käynyt sanomassa sille että sedän mielestä Motörheadin paras biisi on Jailbait.
Eka ”oikee” bändi jonka keikalle pääsin. 15-vuotiaana. Ja vaan siksi, koska faija sai vanhemmiltaan luvan myös 15-vuotiaana mennä Motörheadin keikalle vuonna 1981. Harmi etten varmaan pysty jatkaa perunnettä. Tiedä sitten onko junttia vai ei.Minä pelkästään arvostan jos 10-12 vuotias on löytänyt Motörheadin hienouden. Itsekin olin tuossa ikähaarukassa kun kuulin ekaa kertaa kappaleen Motörhead
Vetosolmun ja SOAD:n laittaminen junttilistalle kertoo henkilön olevan todella juntti!!Volbeat itseoikeutetusti ja ylivoimaisesti nro. 1. Listan jatkeeksi Slipknot, Motörhead, System of a Down ja Dropkick Murphy's.
Aika paljon riippuu siitä miten kuuntelee. Onhan sitä varmaan porukkaa joka hämmentyy miksi System of a Downista on tullut yhtäkkiä poliittinen. Samaa ovat jotkut miettineet Rage Against the Machinen suhteen. Ihmettelivät että miksi bändi vastusti Trumpia ja republikaaneja kun olivat olleet aiemmin ihan hiljaa poliittisesta suuntautumisestaan.Vetosolmun ja SOAD:n laittaminen junttilistalle kertoo henkilön olevan todella juntti!!
En ole Vetosolmulta nähnyt/kuullut kuin Dirlandaan, mutta se oli todella näyttävä spektaakkeli ja vieläpä suomeksi....Vetosolmun ja SOAD:n laittaminen junttilistalle kertoo henkilön olevan todella juntti!!
Aina saa sinuakin hävetä. Heh.Suomalaiset Tallinnassa hotellin buffetaamiaisella. Ihmiset ryntäilevät kuin seitsemännessä taivaassa kun saavat lappaa pekonia ja munakokkelia lautaselle. Ja vieläpä ihan ULUKOMAILLA.
Jameksimaisesti Q:n apuvälineillä sain ruokaa.Aina saa sinuakin hävetä. Heh.
Jäitkö siis jalkoihin ja sitä kautta ilman ruokaa?
Ei tainnut edes Partasen kalakukkoa olla tarjolla? Jos ei, niin aika junttimainen buffetaamiainen.Jameksimaisesti Q:n apuvälineillä sain ruokaa.
Hanna vai Irene?Ei tainnut edes Partasen kalakukkoa olla tarjolla?
Mitä ihminen tekee miljoonan Ferrarilla? Tietysti ajaa sillä. Jos ihmisellä on varaa laittaa kelloon tuo 50k niin uskon kyllä vahvasti että autona on jokin muu kuin Toyota Avensis. Nämä ihmiset myös viettää loman takuulla muualla kuin ruotsinlaivalla sukellusvene luokassa. Silloin kun on liitua millä piirtää niin kannattaa piirtää. Ostat palveluita ja raha lähtee kiertää.Rannekellon tärkein tehtävä on edelleen näyttää aikaa ja vaikka toki ymmärrän sellaisen parin kolmen tonnin satsauksen tyylikkääseen kelloon, niin mitä helvettiä ihminen tekee jollain 50 000 euron kellolla? Sillä summa saa hyvän auton taikka vaihtoehtoisesti luksusmatkan ympäri maailman
Nyt pistit pahan. Valitaan perinteisempi ja pitempään toiminut(?) Hanna.Hanna vai Irene?
Minun lapsuuden hyvä ystävä ja joukkuetoveri jalkapallosta omistaa nykyisin veljensä kanssa tuon Irenen kalakuko putiikin.Hanna vai Irene?
Joo Hanna on näistä se alkuperäinen, Irene oli Hannan miniä. Tuo kysymys itsessään muuten on varmaan tämän ketjun kamaa, aina kun joku muuttaa Kuopioon niin eka kysymys on "Hanna vai Irene?" ja varsinkin kun se Hanna on tässä se "ainoa oikea vastaus" tai muuten tulee pataan. Itselleni nyt aikalailla se ja sama, hyviä kukkoja molemmat.Nyt pistit pahan. Valitaan perinteisempi ja pitempään toiminut(?) Hanna.
Noniin, melkein sukua julkkikselle siis! Mikäs siinä, hieno perinneruoka ja kyllähän tuo maistuu itsellekin. Täytyy ehkä loman aikana kalakukko ostaa, tällä kertaa voisi Irenen version ottaa...Minun lapsuuden hyvä ystävä ja joukkuetoveri jalkapallosta omistaa nykyisin veljensä kanssa tuon Irenen kalakuko putiikin.
Miten tämä ylpeily ilmenee?Toinen toistaan kalliimpien aurinkolasien ja rannekellojen käyttäminen ja varsinkin niillä ylpeily.
Joo Hanna on näistä se alkuperäinen, Irene oli Hannan miniä. Tuo kysymys itsessään muuten on varmaan tämän ketjun kamaa, aina kun joku muuttaa Kuopioon niin eka kysymys on "Hanna vai Irene?" ja varsinkin kun se Hanna on tässä se "ainoa oikea vastaus" tai muuten tulee pataan. Itselleni nyt aikalailla se ja sama, hyviä kukkoja molemmat.
Noniin, melkein sukua julkkikselle siis! Mikäs siinä, hieno perinneruoka ja kyllähän tuo maistuu itsellekin. Täytyy ehkä loman aikana kalakukko ostaa, tällä kertaa voisi Irenen version ottaa...
Mikähän tässä on taustalla? Eikö anoppi suostunut kertomaan miniälleen reseptejä vai miksi perheyritys on hajaantunut?Joo Hanna on näistä se alkuperäinen, Irene oli Hannan miniä. Tuo kysymys itsessään muuten on varmaan tämän ketjun kamaa, aina kun joku muuttaa Kuopioon niin eka kysymys on "Hanna vai Irene?" ja varsinkin kun se Hanna on tässä se "ainoa oikea vastaus" tai muuten tulee pataan. Itselleni nyt aikalailla se ja sama, hyviä kukkoja molemmat.
Muistaakseni tosiaan jotain riitaa oli taustalla. Ja en tiedä, en varmaan itse kyllä huomaisi eroa. Kovimmat kyllä varmasti huomaa...Mikähän tässä on taustalla? Eikö anoppi suostunut kertomaan miniälleen reseptejä vai miksi perheyritys on hajaantunut?
Onko niissä kukoissa jokin perustavanlaatuinen ero? Eli huomaako natiivi savolainen eron sokkotestissä?
Näin uus-savolaisena minulla ei tietenkään ollut mitään tietoa tämmöisestäkään ruokagenren kahtiajaosta, kun muutimme nykyiselle asuinpaikkakunnallemme.Muistaakseni tosiaan jotain riitaa oli taustalla. Ja en tiedä, en varmaan itse kyllä huomaisi eroa. Kovimmat kyllä varmasti huomaa...