Fudis-reissu Maarianhaminaan oli kyseessä. Kauden ykkösreissu aina.Olen. Osalla oli HIFK-paita päällä.
Fudis-reissu Maarianhaminaan oli kyseessä. Kauden ykkösreissu aina.Olen. Osalla oli HIFK-paita päällä.
Tää on kyllä junttimaisinta mitä tiedän.Fudis
Itse taas en ymmärrä kilometrien pituisia vessajonoja ja samaan aikaan invavessojen tyhjinä pitämistä. Ei niiden käyttöä ole terveiltä kielletty, se pyörätuolin kuva tarkoittaa vain (teoriassa) esteetöntä toimintaympäristöä. Itse en ainakaan pahoita mieltäni siitä, etten pääse saman tien invavessan ovesta sisään.Tukholman terminaalissa odotin vessojen edessä vaimoa. Joku suomalainen kävi kokeilemassa invavessan/lastenhoitohuoneen ovea, mutta se oli varattu, joten tyypin piti mennä miesten vessaan.
No tässä tapauksessa vessaan ei ollut jonoa lainkaan ja käytössä oli vain yksi jaettu invavessa/lastenhoitohuone. En ymmärrä miksi se olisi pitänyt varata sellaista tarvitsevalta, kun metrin päässä oli miesten vessaan.Itse taas en ymmärrä kilometrien pituisia vessajonoja ja samaan aikaan invavessojen tyhjinä pitämistä. Ei niiden käyttöä ole terveiltä kielletty, se pyörätuolin kuva tarkoittaa vain (teoriassa) esteetöntä toimintaympäristöä. Itse en ainakaan pahoita mieltäni siitä, etten pääse saman tien invavessan ovesta sisään.
Klubihan järjesti asiasta äänestyksen kymmenisen vuotta sitten. Fudis vai futis?Tää on kyllä junttimaisinta mitä tiedän.
Fudis = foodball
Futis = football
Junttia on mennä Rammsteinin keikalle jalka murtuneena. Toisaalta kipsissä oleminen viittaa siihen, että alkoholia tms. tuskin oli nautittu ainakaan suurta määrää, joten sikäli ei-junttia olla keikalla selvinpäin. Lopputulokseksi laskin +-0 junttia.Mun mielestä tuosta invavessan käytöstä tulee junttimaista tai no oikeammin sen käyttäjistä tulee idiootteja siinä vaiheessa kun ei päästetä sitä tarvitsevaa menemään ensin. Puolisolla oli jalka murtunut ja kipsissä kun oltiin Rammsteinin keikalla ratinassa sillon muutama vuosi sitten, ja joka joskus on ratinassa käynyt niin tietää että vessat on aika pitkien portaiden alla, eli luonnollisesti siinä vaiheessa invavessa oli aika paljon parempi vaihtoehto, no siinähän oli varmaan kymmenen fyysisesti täysin terveen oloista ihmistä jonossa kun siihen mentiin ja jos oikein muistan niin kukaan ei päästänyt edelleen, joku taisi sentään kommentoida että nyt vähän hävettää.
Mikä tekee keikalla istumakatsomossa kipsi jalassa olemisesta junttia? Kipsi ei kuitenkaan ollut kuin polven alapuolelle eli jalan sai koukkuun.Junttia on mennä Rammsteinin keikalle jalka murtuneena. Toisaalta kipsissä oleminen viittaa siihen, että alkoholia tms. tuskin oli nautittu ainakaan suurta määrää, joten sikäli ei-junttia olla keikalla selvinpäin. Lopputulokseksi laskin +-0 junttia.
Tää kommenti on todella juntti.Junttia on mennä Rammsteinin keikalle jalka murtuneena. Toisaalta kipsissä oleminen viittaa siihen, että alkoholia tms. tuskin oli nautittu ainakaan suurta määrää, joten sikäli ei-junttia olla keikalla selvinpäin. Lopputulokseksi laskin +-0 junttia.
Mikä estää käyttämästä ihan tavan vessaa kipsi jalassa. Reilut pari kuukautta olin muutama vuosi sitten ja ei ollut mitään tarvetta invavessassa käydä.Mun mielestä tuosta invavessan käytöstä tulee junttimaista tai no oikeammin sen käyttäjistä tulee idiootteja siinä vaiheessa kun ei päästetä sitä tarvitsevaa menemään ensin. Puolisolla oli jalka murtunut ja kipsissä kun oltiin Rammsteinin keikalla ratinassa sillon muutama vuosi sitten, ja joka joskus on ratinassa käynyt niin tietää että vessat on aika pitkien portaiden alla, eli luonnollisesti siinä vaiheessa invavessa oli aika paljon parempi vaihtoehto, no siinähän oli varmaan kymmenen fyysisesti täysin terveen oloista ihmistä jonossa kun siihen mentiin ja jos oikein muistan niin kukaan ei päästänyt edelleen, joku taisi sentään kommentoida että nyt vähän hävettää.
No onhan tuo kyseinen bändi jo itsessään ja sen keikalla käyminen tämän ketjun kamaa oli jalkaa paketissa tai ei.Mikä tekee keikalla istumakatsomossa kipsi jalassa olemisesta junttia? Kipsi ei kuitenkaan ollut kuin polven alapuolelle eli jalan sai koukkuun.
Älä kiusaa mua!!Tää kommenti on todella juntti.
Ei mikään, mutta niinkuin sanoin niin lähinnä se hankaluus oli se vessojen sijainti Ratinan stadionilla, eli pitkät portaat alas joten invavessa oli aika paljon mukavampi vaihtoehto kun sinne ei ollut portaita. Tuo olikin ainoa kerta kun hän invavessaa käytti.Mikä estää käyttämästä ihan tavan vessaa kipsi jalassa. Reilut pari kuukautta olin muutama vuosi sitten ja ei ollut mitään tarvetta invavessassa käydä.
En suinkaan, yritän vaan opettaa sulle tapoja. -:DÄlä kiusaa mua!!
Mun mielestä tuosta invavessan käytöstä tulee junttimaista tai no oikeammin sen käyttäjistä tulee idiootteja siinä vaiheessa kun ei päästetä sitä tarvitsevaa menemään ensin.
Siinä tapauksessa saattaa olla vähän moukkamaista, tapauksesta riippuen.
Mutta noin muutoin inva-WC:n käyttö on ihan vapaata. Sehän on muuten normi WC, mutta esteetön ja aina enemmän priva kun normaalit. Ja jotkut perus-wc:t onkin sellasia hirvityksiä, että mielellään käytän tuota enemmän privaa.
Eikä ole millään tavalla verrattavissa inva-parkin käyttöön, jos joku sitä miettii.
Tämä.Suksiboksi Porchen katolla.