Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 618 677
  • 13 543

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Miten korkealle asteikossa menee Radio Rock olut? Itsehän olen näiden tuotteiden suurkuluttaja, nautin myös kyseisellä logolla varustettua lonkeroa. Se on itse asiassa kuopiolaisen RPS-panimon tekemää.

Haluaisiko @CuJo#31 antaa näkemyksen Radio Rockin ystävänä?
Kyseessähän on aika hinnakas (3-4 €) 0,44 litran tölkki. Ei edes mitään peruslageria vaan Golden Alea. Ja on vieläpä varsin hyvän makuista.

Näillä kriteereillä junttiusaste on 1/5. Juntit ostavat kaikkein halvinta eli Pirkka-lageria tai Rainbow'n peruslageria.

Ugh.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyseessähän on aika hinnakas (3-4 €) 0,44 litran tölkki. Ei edes mitään peruslageria vaan Golden Alea. Ja on vieläpä varsin hyvän makuista.
Joo ja itse asiassa sitä olutta on nykyään myös Vienna Lagerina. Ilmeisesti tämä uusi lager on nyt se mitä enemmän myydään, mutta ainakin isommissa kaupoissa on tuota aleakin yhä ja se onkin parempaa.

Nykyään on myös Radio Rock seltzeriä, sitä en ole vielä muistanut.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Joo ja itse asiassa sitä olutta on nykyään myös Vienna Lagerina. Ilmeisesti tämä uusi lager on nyt se mitä enemmän myydään, mutta ainakin isommissa kaupoissa on tuota aleakin yhä ja se onkin parempaa.
Minulta on tuo uusi mennytkin ohi. Pitänee etsiä tölkki testiin.

RPS:n tuotteet ovat muutenkin erinomaisia, ainakin oluiden suhteen.

Nykyään on myös Radio Rock seltzeriä, sitä en ole vielä muistanut.
Seltzereitä minä en ymmärrä. Vaimo joskus noita ostelee. Maistoin kerran ja maku hävisi suusta sekunneissa. Mikä lie ideana tässä? Olen vissiin juntti kun en ymmärrä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Seltzereitä minä en ymmärrä. Vaimo joskus noita ostelee. Maistoin kerran ja maku hävisi suusta sekunneissa. Mikä lie ideana tässä? Olen vissiin juntti kun en ymmärrä.
Eikös nuo vähän kossuvissyä jäljittele idealtaan? Eli sokeriton ja ei makea mixeri.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Seltzereitä minä en ymmärrä. Vaimo joskus noita ostelee. Maistoin kerran ja maku hävisi suusta sekunneissa. Mikä lie ideana tässä? Olen vissiin juntti kun en ymmärrä.
Voi juoda itsensä salakavalasti känniin kun ei maistu miltään.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ohikulkijoiden tuijottelu ja kommentointi. Tapahtui tämä sitten kotioloissa, terassilla tai missä ollaankaan. Ei ne naapurit tai ohikulkijat ole kiinnostavia.

Jäin kiinni. Naureskelin viikolla eräässä turkulaisessa marketissa ihmisille (itsekseni). Hämmennyin tuolla kovin poikkeavasta väkijoukosta muuhun kaupunkiin nähden. Tai sitten Tuurin seudun asukkaat kostivat turkulaisille turisteille.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Fudis = foodball
Futis = football
 

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tukholman terminaalissa odotin vessojen edessä vaimoa. Joku suomalainen kävi kokeilemassa invavessan/lastenhoitohuoneen ovea, mutta se oli varattu, joten tyypin piti mennä miesten vessaan.
Itse taas en ymmärrä kilometrien pituisia vessajonoja ja samaan aikaan invavessojen tyhjinä pitämistä. Ei niiden käyttöä ole terveiltä kielletty, se pyörätuolin kuva tarkoittaa vain (teoriassa) esteetöntä toimintaympäristöä. Itse en ainakaan pahoita mieltäni siitä, etten pääse saman tien invavessan ovesta sisään.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Itse taas en ymmärrä kilometrien pituisia vessajonoja ja samaan aikaan invavessojen tyhjinä pitämistä. Ei niiden käyttöä ole terveiltä kielletty, se pyörätuolin kuva tarkoittaa vain (teoriassa) esteetöntä toimintaympäristöä. Itse en ainakaan pahoita mieltäni siitä, etten pääse saman tien invavessan ovesta sisään.
No tässä tapauksessa vessaan ei ollut jonoa lainkaan ja käytössä oli vain yksi jaettu invavessa/lastenhoitohuone. En ymmärrä miksi se olisi pitänyt varata sellaista tarvitsevalta, kun metrin päässä oli miesten vessaan.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tää on kyllä junttimaisinta mitä tiedän.
Klubihan järjesti asiasta äänestyksen kymmenisen vuotta sitten. Fudis vai futis?

Futis sai 52% äänistä, fudis 48%. Ikuisuuskysymys.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Fudis = foodball
Futis = football

Englanninkielen piece sanasta on väännetty meille musiikkikappaletta tarkoittava biisi, jonka oikeasti pitäisi olla siis piisi (ja varmaan aikoinaan olikin). Andy McCoy sen sitten määritteli: ”vitun landepaukut sanoo aina piisi, se on vittu biisi”. Kuka haluaa olla Andyn kanssa eri mieltä tässä asiassa? Fudiksen kanssa on sama juttu.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun mielestä tuosta invavessan käytöstä tulee junttimaista tai no oikeammin sen käyttäjistä tulee idiootteja siinä vaiheessa kun ei päästetä sitä tarvitsevaa menemään ensin. Puolisolla oli jalka murtunut ja kipsissä kun oltiin Rammsteinin keikalla ratinassa sillon muutama vuosi sitten, ja joka joskus on ratinassa käynyt niin tietää että vessat on aika pitkien portaiden alla, eli luonnollisesti siinä vaiheessa invavessa oli aika paljon parempi vaihtoehto, no siinähän oli varmaan kymmenen fyysisesti täysin terveen oloista ihmistä jonossa kun siihen mentiin ja jos oikein muistan niin kukaan ei päästänyt edelleen, joku taisi sentään kommentoida että nyt vähän hävettää.
 

karvatursas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pauli Makkonen
Mun mielestä tuosta invavessan käytöstä tulee junttimaista tai no oikeammin sen käyttäjistä tulee idiootteja siinä vaiheessa kun ei päästetä sitä tarvitsevaa menemään ensin. Puolisolla oli jalka murtunut ja kipsissä kun oltiin Rammsteinin keikalla ratinassa sillon muutama vuosi sitten, ja joka joskus on ratinassa käynyt niin tietää että vessat on aika pitkien portaiden alla, eli luonnollisesti siinä vaiheessa invavessa oli aika paljon parempi vaihtoehto, no siinähän oli varmaan kymmenen fyysisesti täysin terveen oloista ihmistä jonossa kun siihen mentiin ja jos oikein muistan niin kukaan ei päästänyt edelleen, joku taisi sentään kommentoida että nyt vähän hävettää.
Junttia on mennä Rammsteinin keikalle jalka murtuneena. Toisaalta kipsissä oleminen viittaa siihen, että alkoholia tms. tuskin oli nautittu ainakaan suurta määrää, joten sikäli ei-junttia olla keikalla selvinpäin. Lopputulokseksi laskin +-0 junttia.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Junttia on mennä Rammsteinin keikalle jalka murtuneena. Toisaalta kipsissä oleminen viittaa siihen, että alkoholia tms. tuskin oli nautittu ainakaan suurta määrää, joten sikäli ei-junttia olla keikalla selvinpäin. Lopputulokseksi laskin +-0 junttia.
Mikä tekee keikalla istumakatsomossa kipsi jalassa olemisesta junttia? Kipsi ei kuitenkaan ollut kuin polven alapuolelle eli jalan sai koukkuun.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Junttia on mennä Rammsteinin keikalle jalka murtuneena. Toisaalta kipsissä oleminen viittaa siihen, että alkoholia tms. tuskin oli nautittu ainakaan suurta määrää, joten sikäli ei-junttia olla keikalla selvinpäin. Lopputulokseksi laskin +-0 junttia.
Tää kommenti on todella juntti.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Mun mielestä tuosta invavessan käytöstä tulee junttimaista tai no oikeammin sen käyttäjistä tulee idiootteja siinä vaiheessa kun ei päästetä sitä tarvitsevaa menemään ensin. Puolisolla oli jalka murtunut ja kipsissä kun oltiin Rammsteinin keikalla ratinassa sillon muutama vuosi sitten, ja joka joskus on ratinassa käynyt niin tietää että vessat on aika pitkien portaiden alla, eli luonnollisesti siinä vaiheessa invavessa oli aika paljon parempi vaihtoehto, no siinähän oli varmaan kymmenen fyysisesti täysin terveen oloista ihmistä jonossa kun siihen mentiin ja jos oikein muistan niin kukaan ei päästänyt edelleen, joku taisi sentään kommentoida että nyt vähän hävettää.
Mikä estää käyttämästä ihan tavan vessaa kipsi jalassa. Reilut pari kuukautta olin muutama vuosi sitten ja ei ollut mitään tarvetta invavessassa käydä.
 

karvatursas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pauli Makkonen
Mikä tekee keikalla istumakatsomossa kipsi jalassa olemisesta junttia? Kipsi ei kuitenkaan ollut kuin polven alapuolelle eli jalan sai koukkuun.
No onhan tuo kyseinen bändi jo itsessään ja sen keikalla käyminen tämän ketjun kamaa oli jalkaa paketissa tai ei.

Sitä paitsi millä perkeleen hihhulikeikalla on erikseen istumakatsomot? Kyllä tosiäijien hevikeikoilla ne istumapaikat jaetaan moshpitissä ja kipsit, jotka muuten yltää sitten saatana kaulaan asti, käydään laittamassa seuraavana maanantaina jos vaan krapulalta kykenee, perkele!!1

Tää kommenti on todella juntti.
Älä kiusaa mua!!
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä estää käyttämästä ihan tavan vessaa kipsi jalassa. Reilut pari kuukautta olin muutama vuosi sitten ja ei ollut mitään tarvetta invavessassa käydä.
Ei mikään, mutta niinkuin sanoin niin lähinnä se hankaluus oli se vessojen sijainti Ratinan stadionilla, eli pitkät portaat alas joten invavessa oli aika paljon mukavampi vaihtoehto kun sinne ei ollut portaita. Tuo olikin ainoa kerta kun hän invavessaa käytti.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mun mielestä tuosta invavessan käytöstä tulee junttimaista tai no oikeammin sen käyttäjistä tulee idiootteja siinä vaiheessa kun ei päästetä sitä tarvitsevaa menemään ensin.

Siinä tapauksessa saattaa olla vähän moukkamaista, tapauksesta riippuen.
Mutta noin muutoin inva-WC:n käyttö on ihan vapaata. Sehän on muuten normi WC, mutta esteetön ja aina enemmän priva kun normaalit. Ja jotkut perus-wc:t onkin sellasia hirvityksiä, että mielellään käytän tuota enemmän privaa.

Eikä ole millään tavalla verrattavissa inva-parkin käyttöön, jos joku sitä miettii.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Tänään Ylivieska-Oulu välillä tuli nähdyksi vahva ketjun kategorian kilpailija. Valkoinen Mustang tjms. liimautui takapuskuriin hieman Ylivieskan jälkeen. Tuulilasin ylälaitaan oli teipattu sellaisella pelikirjoituksella (näkyi peilissä oikein) "Move over" ja nuoli tien sivua päin. Juntti menikin kohta ohi ja näin, että useampia muitakin tekstiteippauksia autosta löytyi. Jatkoi matkaa horisonttiin, eli myös ylinopeusjuntteusruutu täytettiin.

Sama hirvitys ohitti minut vielä uudelleen Oulun motarilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös