Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Melko kova hinta jätepaperista.No saahan tuosta kirjasta pulittaa vaikkapa huuto.netin kautta ostettuna edelleen kokonaisen euron plus postikulut!!
Melko kova hinta jätepaperista.No saahan tuosta kirjasta pulittaa vaikkapa huuto.netin kautta ostettuna edelleen kokonaisen euron plus postikulut!!
Ehkäpä se viestin ydinsanoma piileekin juuri siinä.Itsellänihän on joskus käynyt niin, että ensimmäisen lukukerran jälkeen mieleen ei ole jäänyt mitään muuta kuin ; että Kuusamakujalla on ollut rauhallinen aamu!!
Siinä tapauksessa kummastelen, miksei Maestro käytä selkokieltä ja " KISS" periaatetta, eli KEEP IT SIMPLE STUPID- simple as that!! Maestron sometileillä vallitsee ns. " sopuli-ilmiö" , eli kun joku aihe on " päällä " sitä jauhetaan aamusta iltaan, oli kanava tai ajankohta mikä tahansa!! Siellä # 79 jakelee epäselviä ja MONIMUTKAISIA viisauksiaan kun voisi rauhoittaa tilanteen ja jakaa vähän ja selkeää informaatiota tyyliin ; " Rauhallinen aamu Kuusamakujalla!! Have a Great Day, Br Lion # 79"!!Ehkäpä se viestin ydinsanoma piileekin juuri siinä.
Nämä Tamin päivitykset on kirjoitettu niin , että näistä ei saa mitään tolkkua ( no tolkku) ilman Mental skill # 3:n orjallista noudattamista, muista 95-50 ( 95% keskittyminen on 50% suoritus)!! Itsellänihän on joskus käynyt niin, että ensimmäisen lukukerran jälkeen mieleen ei ole jäänyt mitään muuta kuin ; että Kuusamakujalla on ollut rauhallinen aamu!!
Tämä on kyllä juuri näin, samaan päätelmään olen minäkin päätynyt!! Rapid fire-tyyliin koko pitkä postaus ilman ainuttakaan kappaleväliä tai edes kunnollista väliä virkkeiden välillä, ei jätä mitään armoa ja pakottaa lukijan fokusoitumaan tekstiin 100 prosenttisesti!! Jos herpaannut hetkeksikään, menee "veli" lukijalta jotain tärkeää oppia ohitse ja näin ollen liityt unisten tietämättömien joukkoon!! Sanonta 95% keskittyminen, 50% suoritus todellakin pätee tässäkin asiassa, take my word!!Selkeästi Tami soveltaa myös päivityksissään 60 minuutin painetta- simple as that! Päivitystä lukeva haukkoo henkeään ja on jyrän alla kuin Neuvostoliiton maajoukkue joulukuussa -71, take my word!
Tämä on kyllä juuri näin, samaan päätelmään olen minäkin päätynyt!! Rapid fire-tyyliin koko pitkä postaus ilman ainuttakaan kappaleväliä tai edes kunnollista väliä virkkeiden välillä, ei jätä mitään armoa ja pakottaa lukijan fokusoitumaan tekstiin 100 prosenttisesti!! Jos herpaannut hetkeksikään, menee "veli" lukijalta jotain tärkeää oppia ohitse ja näin ollen liityt unisten tietämättömien joukkoon!! Sanonta 95% keskittyminen, 50% suoritus todellakin pätee tässäkin asiassa, take my word!!
Ei tommoset väsyneet Patrickkanet pääse Tamin rinkiin edes try-outille. Kokeile suhmuroida ittes piireihin vaikka "HexiFan95" tai F*ckFasel" nimimerkein.Eipä tullut hyväksyntää Juhanin kaverilistalle, liian tasalakki ja heinäkenkä nähtävästi. Lähden tänään koko yöksi lähimetsään viinapullon kanssa.
Nyt ollaan sitten pelkästään tämän ketjun varassa päivitysten suhteen, joku voi sitten aina vahvistaa onko feikkipäivitys vai oikea.
Vielä odotellaan milloin Manu oppisi kirjoittamaan.Nyt puhutaan kuitenkin miehestä , joka on oppinut lukemaan jo neljävuotiaana
Aloitan aina muutaman rivin alusta ja silmäilen rapid fire-tyyliin, mitä nimiä on mainittu joko myönteisesti tai kielteisesti.
Mille tilille te hyvät veljet ja rakkaimmat siskot olette kaveripyyntöjä lähettäneet? Sille missä on profiilikuvassa Tami & tyttäret, vai sille jossa on profiilikuvana kuvankaappaus toisen tilin profiilikuvasta, jossa tosiaan on Tami & tyttäret? Voisin itsekin kokeilla onneani, vaikka luulen kyllä että olen aivan liian juntti tuollaisen "world class" henkilön kaverilistalle.
Tämä on siis se tili josta päivitykset on jo pitkään laitettu. Mä en pysty muuta kuin seuraamaan tuota tiliä. Ei näy mitään "pyydä kaveriksi" buttonia. Olenko uninen, vai missä vika?
niin pitkäsiima ulos ensi kertaa illalla ( 100 hooks)
Nyt voi kaataa kaikki lähimetsät kun ei tarvitse olla metsän reunassa parkumassa. 18.6.2021 on uudelleensyntymisen päivä kun Lion #79 noin tunti sitten liitti allekirjoittaneen joukkoon parhaaseen eli kaverilistalleen. Kukkoa ei ole, mutta tätä pakko juhlistaa muutamalla Karhulla ja lonkerolla. Voi tätä ilon ja onnen päivää, kuten vuoristoneuvos Tuura tapaa sanoa.Eipä tullut hyväksyntää Juhanin kaverilistalle, liian tasalakki ja heinäkenkä nähtävästi. Lähden tänään koko yöksi lähimetsään viinapullon kanssa.
Nyt ollaan sitten pelkästään tämän ketjun varassa päivitysten suhteen, joku voi sitten aina vahvistaa onko feikkipäivitys vai oikea.
Huhhuh, kun alkaa jännitys nousta täällä entisestään! Itse odottelen edelleen päätöstä, mutta veli Vesurin ilouutinen loi kyllä positiivista virettä! Voisinko sittenkin itsekin päästä tälle ainoalle VIP-listalle jolla on mitään merkitystä! Ja olisiko se päivä jo tänään!?Nyt voi kaataa kaikki lähimetsät kun ei tarvitse olla metsän reunassa parkumassa. 18.6.2021 on uudelleensyntymisen päivä kun Lion #79 noin tunti sitten liitti allekirjoittaneen joukkoon parhaaseen eli kaverilistalleen. Kukkoa ei ole, mutta tätä pakko juhlistaa muutamalla Karhulla ja lonkerolla. Voi tätä ilon ja onnen päivää, kuten vuoristoneuvos Tuura tapaa sanoa.
Tätä olen itsekin ihmetellyt. Tamihan mainosti jo toukokuussa sitä, että verkot ja koukut on iskussa, koska kalastuksen "high season" on parhaillaan käynnissä. Taisi samalla kehua miten "idioottivarmat" keinot hänellä (Fisherman #1) on saada mahtavia kalasaaliita. Nyt päivityksissä jankutetataan sitä miten jotkut ammattikalastajat ovat vieneet rysänsä muualle, toki kalavesiä jatkuvasti kehuen. Ei ole paljon kalasaalista kuulunut. Tämä nyt ei ole mikään yllätys, jos vasta tänään on kauden avaus joka piti olla jo kuukausi sitten. Ei kun kireitä vaan Tamille! Jospa päivityksiin eksyisi joku tarina ns. "Pietarin kalansaaliista" ja se Turun parhaan kalasavustamon "veli" saisi laittaa kunnolla puita savupönttöjen alle.Tätä pitkääsiimaa on nyt laskettu jo useamman viikon eikä valmista tule, muistuttaa etäisesti Buster XXXXXXL:n taannoista vesillelaskua. MY GOD!!
Ei kai Tami nyt itseään toista. Johan se Mähönen huolsi airotkin play-off-kuntoon.Alkaa saamaan Twin Peaks -fiboja tämä sarja. Ihan pihalla mitä tapahtuu. Vastahan sitä uutta pitkäsiimaa oltiin Merimetsosta menossa ostamaan kun vanha siima meni tuhannen pillun päreiksi. Kohta varmaan aletaan taas kitiseen telakan unisista veljistä kun eivät saa Busteria (XXL) vesille.
Mitähän Maestro tilinsä kanssa kikkailee. Ei mulla näy muuta kuin follow painike siinä.Kyllä mulla näkyy tuo kohta. Tai siis itsehän pyysin Manua kaveriksi, mutta vielä ei ole Manu tehnyt päätöstä asian suhteen.