Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 569 689
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mitähän Maestro tilinsä kanssa kikkailee. Ei mulla näy muuta kuin follow painike siinä.

Kahdelle muulle tilille kyllä voisi laittaa kaveripyyntöä, mutta ne on niitä tilejä, joissa patsastelee tyttäriensä kanssa profiilikuvissa.

Voisiko tässä olla jokin esto oikeasti? Onko yhteisiä kavereita maestron kanssa? Joidenkin kohdalla itsellä menee niin, että jos ei yhteisiä kavereita, ei voi pyytää. Tamin kanssa itsellä kolme yhteistä kaveria.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voisiko tässä olla jokin esto oikeasti? Onko yhteisiä kavereita maestron kanssa? Joidenkin kohdalla itsellä menee niin, että jos ei yhteisiä kavereita, ei voi pyytää. Tamin kanssa itsellä kolme yhteistä kaveria.
Yksityisyysasetuksilta haiskahtaa ( smells) -take my word!! Facebookin veljet ( Zuckerberg,, etc.. " to name a few") nykyään mahdollistavat aika tarkkaan profiilin asetuksista määritellä sen kuka näkee mitäkin!! Itselläni kun on Maestron kanssa yhteisiä kavereita, niin profiili näkyy muuten normaalisti , mutta nämä 9.6. ( A.D. 2021) jälkeiset päivitykset eivät!! Maestrolla on kenties yksityisyysasetukset säädettynä ( tuned) siihen malliin, että niille joiden kanssa ei ole yhteisiä kavereita ei näytetä muuta kuin minimiosa ( bare minimum not sauna bare) profiilista!!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Yksityisyysasetuksilta haiskahtaa ( smells) -take my word!! Facebookin veljet ( Zuckerberg,, etc.. " to name a few") nykyään mahdollistavat aika tarkkaan profiilin asetuksista määritellä sen kuka näkee mitäkin!! Itselläni kun on Maestron kanssa yhteisiä kavereita, niin profiili näkyy muuten normaalisti , mutta nämä 9.6. ( A.D. 2021) jälkeiset päivitykset eivät!!

Joo meillä siis sama tilanne. 9.6. tosiaan tuo kohtalon päivä. Asetuksissahan ne kavereiden kaverit löytyy. Melkein sukua Tamille siis silti, bro!

Nyt pakko korkata Kuk… joku toinen ja saunoa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Yksityisyysasetuksilta haiskahtaa ( smells) -take my word!! Facebookin veljet ( Zuckerberg,, etc.. " to name a few") nykyään mahdollistavat aika tarkkaan profiilin asetuksista määritellä sen kuka näkee mitäkin!! Itselläni kun on Maestron kanssa yhteisiä kavereita, niin profiili näkyy muuten normaalisti , mutta nämä 9.6. ( A.D. 2021) jälkeiset päivitykset eivät!! Maestrolla on kenties yksityisyysasetukset säädettynä ( tuned) siihen malliin, että niille joiden kanssa ei ole yhteisiä kavereita ei näytetä muuta kuin minimiosa ( bare minimum not sauna bare) profiilista!!
Nyt kun tässä tämän päivää kuulunut etuoikeutettuun ryhmään, voin ohjata paikki mielensäpahoittaneet metsän reunaan parkumaan kohtaloaan. Ja koska Manu on nyt kaverini, pitäkääs jokainen huoli ettei tähän ketjuun enää yhtään kaveriani vähättelevää tai parodioivaa postausta. Panostakaa sen sijaan ja liittykää parhaaseen A-ryhmään niin huomaatte kuinka elämänlaatu paranee kertaheitaheitolla. Tämäkin eilen vielä reilu viisikymppinen rahjus on tänään kuin nuori orivarsa kevätlaitumella.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Eipä tullut hyväksyntää Juhanin kaverilistalle, liian tasalakki ja heinäkenkä nähtävästi. Lähden tänään koko yöksi lähimetsään viinapullon kanssa.

Nyt ollaan sitten pelkästään tämän ketjun varassa päivitysten suhteen, joku voi sitten aina vahvistaa onko feikkipäivitys vai oikea.

Odotan nyt rauhassa, voi olla kiireitä, tai muuten vaan siimat solmussa xxxl busterin lattialla.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Nyt kun tässä tämän päivää kuulunut etuoikeutettuun ryhmään, voin ohjata paikki mielensäpahoittaneet metsän reunaan parkumaan kohtaloaan. Ja koska Manu on nyt kaverini, pitäkääs jokainen huoli ettei tähän ketjuun enää yhtään kaveriani vähättelevää tai parodioivaa postausta. Panostakaa sen sijaan ja liittykää parhaaseen A-ryhmään niin huomaatte kuinka elämänlaatu paranee kertaheitaheitolla. Tämäkin eilen vielä reilu viisikymppinen rahjus on tänään kuin nuori orivarsa kevätlaitumella.
Voi vitjapallit! Hiuksetkin kasvaa takaisin päähän ja ryhti paranee niin, että mittaa tulee lisää kymmenen senttiä, puhumattakaan mitä vyön alapuolella tapahtuu. Joudun vakavasti harkitsemaan Facebookiin liittymistä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Odotan nyt rauhassa, voi olla kiireitä, tai muuten vaan siimat solmussa xxxl busterin lattialla.
Damn right, my friend!! Pienyrittäjän arki kun on kiireistä ja on jatkuvasti oltava liikkeellä , milloin coachaamassa, milloin asiakasbriiffissä, milloin pankissa, postissa , saunassa .. to name a few!! Lisäksi kaveripyyntöjono on pitkä kuin legendaarisessa New Yorkin Studio 54:ssä ( johon ei tarvinnut 17.12-71 tehojen jälkeen # 79:N jonotella!!) !! Joten siinä hengessä ; Keep Waiting! br aurora borealis
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voi vitjapallit! Hiuksetkin kasvaa takaisin päähän ja ryhti paranee niin, että mittaa tulee lisää kymmenen senttiä, puhumattakaan mitä vyön alapuolella tapahtuu. Joudun vakavasti harkitsemaan Facebookiin liittymistä.
Itse olen myös miettinyt vakavasti tuota Facebookiin liittymistä, mutta annan kunnian muille, jotka pääsevät tähän A-ryhmää eli eliittiin. Itse kaadan lasillisen hyvää whiskyä ja haen kirjahyllystä yhden Maestron mestariteoksista. Näin vältän tänään metsän reunan.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Täytyy myöntää, että omat noin sata urheilukirjaa, jotka pikku hyllystäni löytyy kalpenee pahasti Tamin vastaaville 10 000 teokselle. Kirjan keskimääräinen paksuus noin 3cm, eli 300m hyllyä kuusamalla tai mökillä odottaa lukijaansa. mistä noin pitkiä hyllyjä saa? Tuskin Ikeakaan auttaa tähän hätään, take my work. Vittu, pakko korkata yksi banaani, ettei kasva kukko otsaan.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Ei mulla ole yhteisiä kavereita Tamin kanssa, tai ainakaan Face ei sellaisista ilmoita. Enkä näköjään pysty edes pyytämään Maestroa kaverikseni. My God, olen näemmä alhaisinta sakkaa mitä Facesta löytyy!!

Ottaen huomioon sen millaisia päivityksiä Maestro Faceen kirjoittelee (omat meriitit, mainonta), en kyllä ihan ymmärrä miksi hän nykyisin haluaa ne jakaa vain rajatulle joukolle. Lisäksi mestari on joskus mainostanut Fb-seuraajiensa lukumäärää, sitäkään nyt sitten on enää aika turhaa mainostaa kun päivitykset jaetaan vain "kavereille".

Mahtoiko sekään olla ihan sattumaa että yksityisyysasetuksia muljattiin vihkoon menneiden kunnallisvaalien jälkeen. Halusiko Maestro hiljentää uniset vittuilijat?
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Ei mulla ole yhteisiä kavereita Tamin kanssa, tai ainakaan Face ei sellaisista ilmoita. Enkä näköjään pysty edes pyytämään Maestroa kaverikseni. My God, olen näemmä alhaisinta sakkaa mitä Facesta löytyy!!

Ottaen huomioon sen millaisia päivityksiä Maestro Faceen kirjoittelee (omat meriitit, mainonta), en kyllä ihan ymmärrä miksi hän nykyisin haluaa ne jakaa vain rajatulle joukolle. Lisäksi mestari on joskus mainostanut Fb-seuraajiensa lukumäärää, sitäkään nyt sitten on enää aika turhaa mainostaa kun päivitykset jaetaan vain "kavereille".

Mahtoiko sekään olla ihan sattumaa että yksityisyysasetuksia muljattiin vihkoon menneiden kunnallisvaalien jälkeen. Halusiko Maestro hiljentää uniset vittuilijat?

Et vaan kuulu voittajiin! Ei auta parkua kun kovaa elämää. Sama homma täällä. Manu ei oo hyväksyny kaveripyyntöä, vaikka kerran mulle sano et keep rocking.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Mestari opettaa juuri tämän elämän kovuudeen parkumista. Nyt vaan nöyrästi " four passes break any defence" paita päälle ja kirjahyllystä joku hyvä maestron nide käteen ja kertaamaan. Sillä kohti uutta rauhaisaa aamua.

Haluaisin kuulla äänikirjaa Manun lukemana. Siitä kovempikin parkuja nukahtaa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mestari opettaa juuri tämän elämän kovuudeen parkumista. Nyt vaan nöyrästi " four passes break any defence" paita päälle ja kirjahyllystä joku hyvä maestron nide käteen ja kertaamaan. Sillä kohti uutta rauhaisaa aamua.
Muistakaa laittaa paita oikein päin päälle.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muistakaa laittaa paita oikein päin päälle.
Eikös Tamin fanipaidoissa ja Yocophonessa tule ohjekirja mukana, jossa sanotaan se, että niitä pitää käyttää väärinpäin. Muuten olet hiirulainen ja metsän laitaan parkumaan menossa.

Arviosi siitä, kuinka tilauksesi onnistui Tamin (eurotam Oy) verkkokaupasta:
1. menin metsään parkumaan
2. olen hiirulainen
3. olen Tauno Tasalakki
4. olen heinäkenkä
5. en ole luonut buumia mihinkään
6. en ole syntynyt Turussa
7. en ole pellannut yhtään maju-peliä
8. en ole koutsannut koskaan
9. en ole fisherman #1

Mikäli vastasit kohtiin 2-9 kyllä, niin olet oikeassa paikassa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mahtoiko sekään olla ihan sattumaa että yksityisyysasetuksia muljattiin vihkoon menneiden kunnallisvaalien jälkeen. Halusiko Maestro hiljentää uniset vittuilijat?
Täällä ketjussa aiemmin nostettiin esiin kyberhyökkäyksen ( " cyber attack " ) mahdollisuus , sillä # 79: N yksityisyysasetukset muljahtivat jo ennen kuntavaalien " The High Seasonia" eli itse varsinaista vaalipäivää!! Tällä sabotaasilla ( sabotage) lienee vääjäämätön ( without vääjämä) vaikutus kuntavaalien lopputulokseen ( results)!! Todella toivon , että sinisten veljien tärkeimmät miehet ovat asiasta tietoisia ( Poliisiylijohtaja Seppo Kolehmainen,, etc.. " to name a few") ja syyllinen saadaan vastuuseen!!

Edit. Pieni korjaus yo. textiin: ( without vääjäämä).. ; siitä etyeenpäin texti tikissä!! AB
 
Viimeksi muokattu:

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Et vaan kuulu voittajiin! Ei auta parkua kun kovaa elämää. Sama homma täällä. Manu ei oo hyväksyny kaveripyyntöä, vaikka kerran mulle sano et keep rocking.
Jatkat nyt vaan rokkaamista ja kyllä se päivä vielä koittaa kun olet Maestron kaverilistalla. Take my word!!

Viikonlopuksi on luvattu kunnon helteitä, mitähän se mahtaa tarkoittaa Maestron pelikirjassa? Ovatko pappa ja mamma Tamminen tyhjentämässä Airiston vesiä kaloista, vai vietetäänkö Kuusamakujalla rauhallista aamua "world class" brekkarin parissa. Golfiakin on pelattu viime aikoina häpeällisen vähän, vaikka "High Season" on päälllä. Tätä menoa valuvat Siggen opit hukkaan. I assume!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viikonlopuksi on luvattu kunnon helteitä, mitähän se mahtaa tarkoittaa Maestron pelikirjassa? Golfiakin on pelattu viime aikoina häpeällisen vähän, vaikka "High Season" on päälllä. Tätä menoa valuvat Siggen opit hukkaan. I assume!!
My God, muistanko vielä oikein, että sinä kuulut Vellun, Hexin, Iken ja Orpon kanssa voittajien joukkoon eli olet Tamin FB-kavereita? Oli miten oli niin kyllä pitäisi unisempien elämänkovuudenparkujien tietää, että Tami on loukkaantunut Buster XXXXL parissa:

Eilen venehommissa kolhimani polvi( vasen) äityi yöllä niin pahaksi, että aamuinen " Fort Deli Golf" Porvoon kentällä oli peruutettava osaltani!! Suurkiitos kutsusta Henrik Poulsen & Team ja hyvää golfpäivää Teille kaikille!! Minä lähden luottoterapeuttini ( TPS & TuTO ) pakeille ja toivottavasti sieltä löytyy aika , jotta kävely & muu liikkuminen palaa asap normaalisi!! Nyt mennään linjalla " jäätä & Buranaa " - pelihommissa opittua!!
Jossei tämä luottopoppamies saanut Immosta ja Pernaata pelikuntoon niin miten luulet käyvän Lion 79 kanssa?
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
My God, muistanko vielä oikein, että sinä kuulut Vellun, Hexin, Iken ja Orpon kanssa voittajien joukkoon eli olet Tamin FB-kavereita? Oli miten oli niin kyllä pitäisi unisempien elämänkovuudenparkujien tietää, että Tami on loukkaantunut Buster XXXXL parissa:


Jossei tämä luottopoppamies saanut Immosta ja Pernaata pelikuntoon niin miten luulet käyvän Lion 79 kanssa?
Veli Frankie. Sinä olet näemmän lukenut ylle kirjoittamani viestit yhtä huonosti, kuin minä tänne viime päivinä kopipeistatut Tamin päivitykset. Kertaus on veli Frankie opintojen äiti, joten kas tässä -> En ole Tamin kavereita, enkä edes pysty johtajalle lähettämään kaveripyyntöä, vaikka kovasti haluaisin niin tehdä!! Kuulun siis siihen kaikkein sakeimpaan pohjamutaan, mitä Facebookista löytyy. Mutta en aio luovuttaa, koska winner never quits, quitter never wins. Take my word!!

Vai on Lion #79:lle tullut polveen pipi. Voi voi, Madame hoivaa. Jos aikoinaan olisi pikkukolhuista valitettu, niin olisi jäänyt laatta toimittamatta Neuvostoliiton katiskaan!!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Eikös Tamin fanipaidoissa ja Yocophonessa tule ohjekirja mukana, jossa sanotaan se, että niitä pitää käyttää väärinpäin. Muuten olet hiirulainen ja metsän laitaan parkumaan menossa.

Arviosi siitä, kuinka tilauksesi onnistui Tamin (eurotam Oy) verkkokaupasta:
1. menin metsään parkumaan
2. olen hiirulainen
3. olen Tauno Tasalakki
4. olen heinäkenkä
5. en ole luonut buumia mihinkään
6. en ole syntynyt Turussa
7. en ole pellannut yhtään maju-peliä
8. en ole koutsannut koskaan
9. en ole fisherman #1

Mikäli vastasit kohtiin 2-9 kyllä, niin olet oikeassa paikassa.
Nuohan olisi mainioita tekstejä t-paitoihin Tamikaupassa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Milloinkohan joku läänintaitelija keksii tehdä "metsästä parkumisesta" jonkin voimaannuttavan ja terapeuttisen performanssin, jossa käsitellään omaa miehisyyttä? Teokseen osallistuvat pukeutuvat hiirulaisiksi ja kävelevät metsään itku-huutamaan kaikki kipupisteensä ulos. Luistimet jalassa totta kai. Vanerin päältä ammuttu kiekko osuu ilman suojia oleviin parkujiin kuvaten sitä, kuinka yksin ja haavoittuvainen mies tässä yhteiskunnassa on. Jokainen osallistuja saa ennakkotehtäväkseen myöskin pohtia, mitkä asiat ja ihmiset juuri hänen elämässään olivat "oikeita ja vääriä". Kuuluiko arvaamaton alkoholisti-isä "oikeisiin", koska firman liikevaihto oli miljoonan? Ja mistä syntyy viha, mistä syntyy henkilöviha ja mitä jokainen voi tehdä sen vähentämiseksi? Lisäksi toistellaan mantrana Tamin saavutuksia ja jokaisen saavutuksen kohdalla pitää osallistujan itkuhuutaa jokin sellainen asia, mitä hän ei mielestään elämässä ole saavuttanut, tai missä onnistunut. Ja kun parkumista ja voimaantumista on kestänyt 60 minuuttia, niin saa valita mitä kautta metsästä tulee pois: "Sympaattinen kasitie" vie kyllä urheilu- ja liike-elämän huipulle, miltei valtuustoon, mutta siltä tieltä ei ole paluuta. Toinen tie johtaa suoraan Villa Enbuskeen, jossa teoksen herättämiä tunteita käydään läpi ja tarjolla on myös kriisiapua ja buranaa. Ilta huipentuu Jorma Uotisen "Izvestija"-nimiseen tanssiteokseen, jolla sinänsä ei ole päivän ohjelman kanssa mitään tekemistä, mutta jonnekin ne apurahat piti tunkea, kun ei kaikkia jaksannut ryypätäkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös