mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Löytyyköhän kirjaa äänikirjana Tamin lukemana. Olisi kyllä hienoa jos olisi vielä asianmukaiset vihellykset, chapeaut ja take my wordit lisättynä äänitykseen.
Ehkä se on Turun murretta, jolla junantuomille ja heinäkengille osoitetaan näiden puutteellinen ymmärrys. Turkulaiset tietänevät, missä nyt mennään, joten valistakaa meitä.
Ehkä ”välillä” on vain näppäilty rapid fire tavallista eksoottisempaan muotoon. Kirjoitusvirhe se ei voi olla kuten kaikki tiedämme.Ei pysty. Ikinä ennen en oo ko. termiä kuullu.
Damn right my friend, mutten aliarvioisi myöskään toimitusmuotoa ”by bus”. Siinä on Veli Pelle Miljoona ja muut Heinäkengät ihmeissään, kun Express poikkeaa linjaltaan toimittamaan uusinta Lion #79 raamattua voittajille ja muille tuleville ykkösketjulaisille, simply Great sanon minä!!Ihan jo tämän mahdollisuuden vuoksi kannattaisi muuttaa Turkuun, funtsatkaa miten hienoa olisi saada kirja toimitettuna kotiin itse Legendan toimesta. MY GOD!!
Voisko joku ykköskentän kaveri suomentaa mitä Manu koittaa tässä sanoa? Täällä metsänlaidassa kun ei puhuta seitsemää eri kieltä.
My GOD!Voisko joku ykköskentän kaveri suomentaa mitä Manu koittaa tässä sanoa? Täällä metsänlaidassa kun ei puhuta seitsemää eri kieltä.
En itse laske itseäni heinäkengäksi vaikka olen Tyksissä syntynyt koska äidin päätös ja Tami arvostaa äitejä. Eli älä ole huolissasi, ei meidän tarvi Turkkulaisina mennä minnekkään parkumaan kuhan ei mokata päivämääriä.Joku voisi Tamilta kysyä myös, että onko esim. 1994 Turussa syntynyt nuori "junan tuoma", koska on syntynyt Tyksissä? Asunut Turussa ehkä jopa sitoutuneemmin kuin Tami itse.
Kimmo selittelee Tamille miten pisnes menee ja Tami, sun ei tartte sitä mulle opettaa. Damn right. Heinäkenkä jää kyl aika kakkoseksi tässä väittelyssä I Assume
Joku voisi Tamilta kysyä myös, että onko esim. 1994 Turussa syntynyt nuori "junan tuoma", koska on syntynyt Tyksissä? Asunut Turussa ehkä jopa sitoutuneemmin kuin Tami itse.
Heinis mikä Heinis eli heinäkenkä niin kuin me HIFK.ssa pelatessani kutsuttiin kaikkia ulkopaikkakunnista tulleita pelaajia, mm. turkulaisia. Take My Word. Simpele as that. Keep on rocking Hartsa & M-L siinä voittajien hengessä aamu.tv.t päälle. Toivottavasti on hyvät jaksot. Br Lion #79
"Vaasan Sport nostettiin liigaan". OMG, Manu nosti Sportin liigaan!!
Itselleni jäi hieman epäselväksi, että montako (how many) vuotta Don Tami on haastattelun aikaan ollut kiekkotouhussa mukana. Ja että minä vuonna (year) hän nosti Kärpät Liigaan.
Vai on siellä IIHF:n uudeksi puheenjohtajaksi valittu joku uninen veli Tardif. Törkeää brändin päälle kusemista- My God! Tami ei ollut edes ehdolla- kyseessä on pakko olla muuan sveitsiläisen "veli" hammaslääkärin viimeinen henkilövittuilu, että Solkkua ei edes aseteta ehdolle.
Niin siis tässähän on nyt uniset veljet D.Santon ja McBean kyse siitä, että Tami on nyt Kärppien, Sportin, Ranskan ja Sveitsin maajoukkueiden lisäksi nostanut Luc Tardifin IIHF:n puheenjohtajaksi ja luonut Ranskaan (toistamiseen) ennennäkemättömän kiekkobuumin.
Tämä jatkuva vaatimattomuus on kyllä merkillistä ,, mutta toisaalta Maestrolle niin ominaista - i assume!! Tuli tuossa eilen Jussi Jokisen juhlapelin seremonioita ja mediakuution videotervehdyksiä veljet Crosby , Staal etc.. äänessä " to name a few" katsellessa mieleen, että miksi ihmeessä Lion # 79 ei päivityksissään kerro aamurituaaliensa yhteydessä ( " rapid fire" aamu-teeveet, " world class" brekkarit etc.. ) miten aamu käynnistyy erilaisin videotervehdyksin Yokophonen näytöltä!! In case epäselvää, niin siis sitä miten Crosby etc.. toivottaa Maestrolle " time to wake up Tiger!!" ja eräskin hammaslääkäri ( Fasel) sekä Janni Hussi " to name a few"pyytävät anteeksi olemassaoloaan!! Lopun sitten tiedättekin ,, se on iso Kukko kouraan,aamun TS postilaatikolta; kuntokoulu käyntiin aamu TV auki ja ei kun menoksi!!! Wau!! Loppu päivä on silkkaa saunomista ja voittamista Kuusamakujan / Haapaluodon / EuroTAM OY:N " home officen" / " town officen" ympäristössä Chapeau- sanon minä!!Se on kato toi Manu niin vaatimaton mies ettei tuo omia saavutuksiaan sillai esille.