Mainos

Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

• 1 609 317
  • 7 273
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hahah! Kohta leuhkii, kuinka kaverilista on kasvanut hetkessä.
Eiköhän tämä jossain tulevassa podcast - vierailussa puheenaiheeksi noustessa suljetut sarjat ; nouse väkisinkin esille , onhan jokainen joka jääkiekosta ( the greatest game ever played"- simple as that"-take my word!!) jotakin ymmärtää siinä vaiheessa # 79:N Facebook - kaveri!!

Suosikkijoukkue
Kärpät
Merkitseehän tämä jotain CV:ssa?
Jos Voittajan yhdeksällä ( nine) vuosikymmenellä ( kts. aiemmin ketjussa mainitut uimakisat 40-luvulla) FB-kaveruus ei merkitse mitään CV:ssä niin surulliseksi vetää!!

hege

Jäsen
@UnenNukkuja , jos Tamin FB kaveruus on sinulla CV:ssä niin todennäköisesti käy niin että mennessäsi työpaikka haastatteluun, haastattelu tilanne kääntyy niin että ne joiden piti haastatella sinua joutuvat sinun haastattelemiksi ja sinä päätät (Tamia konsultoitua) saavatko he pitää nykyiset työpaikkansa vai ei. Luultavasti yrityksen hallituksen pj. soittaa jo haastattelun aikana ja tarjoaa toimitusjohtajan pestiä niin että saat myös samalla valita hallituksen kenen alaisuudessa toimit (no oikeasti Tamin FB kaverit toimii vain Tamin alaisuudessa).

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On jäänyt mietityttämään, minkä pituinen Tami on ollut. Sanon on ollut, koska ihminen lyhenee jonkin verran vanhetessaan vaikka ego ei lyhenisikään.

Jossain on maininta 180cm ja jossain 178cm. Nämä ovat tärkeitä asioita, sillä Tami itse mainitsi Madamen viehättävinä piirteinä, että tämä on pitkä ja hoikka.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
On jäänyt mietityttämään, minkä pituinen Tami on ollut. Sanon on ollut, koska ihminen lyhenee jonkin verran vanhetessaan vaikka ego ei lyhenisikään.

Jossain on maininta 180cm ja jossain 178cm. Nämä ovat tärkeitä asioita, sillä Tami itse mainitsi Madamen viehättävinä piirteinä, että tämä on pitkä ja hoikka.
Tamihan on 160 senttiä teräksistä vartta.

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP

Tamihan mahtuu nykykunnossaan pöydän alle seisomaan muttei makaamaan. Saatte itse arvata mikä uloke estää pöydän alla makaamisen.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tamihan mahtuu nykykunnossaan pöydän alle seisomaan muttei makaamaan. Saatte itse arvata mikä uloke estää pöydän alla makaamisen.

Joo ja tämä kun kävelee vastaan, niin näyttää tosiaan siltä, että olisi painunut kasaan. Kukon voima vie toiseen suuntaan. Vertaan vaikkapa Jukka Koivuun, jota tosiaan saa katsoa ylöspäin kasvot nähdäkseen.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

My God!! Tamillahan saavutuksetkin ovat vanhemmiten vain lisääntyneet, joten kyllä Tami on nykyään ainakin 190 cm - take my word!!

Sitä paitsi Veli-Pekka Ketola on ainoa, joka Tamin mielestä pärjää jotenkin Tamille, ja Ketola on 185 cm. On siis luonnollista, että Tami on vähän pidempi.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
My God!! Tamillahan saavutuksetkin ovat vanhemmiten vain lisääntyneet, joten kyllä Tami on nykyään ainakin 190 cm - take my word!!

Sitä paitsi Veli-Pekka Ketola on ainoa, joka Tamin mielestä pärjää jotenkin Tamille, ja Ketola on 185 cm. On siis luonnollista, että Tami on vähän pidempi.
Älä älä! Nyt menee tämänkin ketjun tasolla liialliseksi hevosenleikiksi. Vellu huonoryhtisenäkin taputtelee Juhania päälaelle. Sen Jussikin sentään tietää ja osaa myöntää.

Viimeksi muokattu:

JKyykka

Jäsen
Laitoin Manulle kaveripyynnön ( " facebook") menemään ja nyt jännittää miten käy - take my word !!!! Olen kyllä melkoinen heinäkenkä (since 1987!!! ) joten vastaus on varmaan DECLINED - I assume!!! Mutta high risk, high reward is the name of the game - Take My word , joten siinä hengessä Have a great Business Day ja valitse kaverisi ( " friends" ) huolella tai ota lippu P-koreaan (1-way tiget only !!!) ja mene veli Kimin oppiin!!! Hänellä kavereita riittää - take my word!!!! BR JKyykka

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Nonniih - yhden rauhallisemman päivän jälkeen on näppis taas laulanut...

Hieno , rauhallinen torstai ( 17.06.2021) vielä toistaiseksi Kuusamakujan tutuissa maisemissa!! Kohta Jaguar käyntiin , kohti Raustvuoren rantaa ; Kakskerran länsipäässä , sieltä Buster XXL / Yamaha 150 hp käyntiin ja in two ( 2) minutes olemme jo saaremme ( Haapaluoto) kallioiden ja upeiden vesien syleilyssä!! Puuhommia odotettavissa ja siksi moottorisahat huollettuna ja terät teroitettuna on hieno fiilis lähteä " talkoisiin" !! Se - fyysinen aherrus- kun on ylivoimaista vastapainoa koulutusbusineksen ( kts. www.eurotam.com ) arkiseen aherrukseen!! Siinä busineksessa kun saa ihan riittävästi ( 100.000 km/ vuosi) olla auton ( Jaguar) ratissa ja luentojen ja seminaarien " pelipaikat " noudattelevat kiekkobusineksen karttaa, joten, Helsinki , Pori, Vaasa, Jyväskylä, Kuopio, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu , Rovaniemi etc.. tulevat taas tutuksi , tällä kertaa eri hotellien , yritysten etc.. hienoissa luentosaleissa , pukuhuoneiden - useimmiten - "hienhajuisten - " perinteisessä atmosfäärissä!! Joten aikaa aikaa kutakin!! Nyt mielenkiintoni on ollut - ja tulee olemaan- futiksen EM kisojen upeassa tarjonnassa, josta - kiitos Ylen - olen päässyt osaalliseksi jokaisena päivänä - so far!! Joten - vielä kerran- suurkiitos Team Yle & erityisesti urheilutoimitus , siitä panostuksesta , jolla veljet Pasilassa ja paikanpäällä eri stadioneilla ovat meiile kannattajille jas entusiasteille tarjonneet!! Joten : " Chapeau Team YLE - urheilutoimitus" -keep up the good work!! Täällä - Turun Kuusamakujalla ja Haapaluodon saarella on yksi ex Team Finland Captain , joka osaa arvostaa Teidän ( Team Yle) upeata ja monipuolista tarjontaa!! Maximum respect , sanoo Lion # 79, CEO Eurotam OY, Suomen Turusta!! Lisää: www.eurotam.com - be there!! JT, gsm: 050 4663701

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Laitoin Manulle kaveripyynnön ( " facebook") menemään ja nyt jännittää miten käy - take my word !!!! Olen kyllä melkoinen heinäkenkä (since 1987!!! ) joten vastaus on varmaan DECLINED - I assume!!! Mutta high risk, high reward is the name of the game - Take My word , joten siinä hengessä Have a great Business Day ja valitse kaverisi ( " friends" ) huolella tai ota lippu P-koreaan (1-way tiget only !!!) ja mene veli Kimin oppiin!!! Hänellä kavereita riittää - take my word!!!! BR JKyykka

Itse tein saman, jännitys tiivistyy kun Kuusamakujan tietokoneella (i assume) on laitettu heinäkenkien kaveripyynnöt jonoon ja pohditaan kuka saa paikan auringossa. Itsellä luotto suht korkealla koska omista kavereistani muutama on jo päässyt Tamin kaveriksi.

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Itse tein saman, jännitys tiivistyy kun Kuusamakujan tietokoneella (i assume) on laitettu heinäkenkien kaveripyynnöt jonoon ja pohditaan kuka saa paikan auringossa. Itsellä luotto suht korkealla koska omista kavereistani muutama on jo päässyt Tamin kaveriksi.

Eipäs nuolaista ennen kuin tipahtaa. Tami käy tarkkaan kaikki pyynnöt läpi Vellu Ketolan etc. Kiekkoleijonien kanssa. Viimeisen siunauksen päätöksille antaa tietysti Eurotam Oy:n toimiston aulaleidi.

Jos hyväksymistä ei tule, suosittelen kahden minuutin yhtäjaksoista huutoa lähimetsässä. Se auttaa elämän kovuuteen.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nonniih - yhden rauhallisemman päivän jälkeen on näppis taas laulanut...

Hieno , rauhallinen torstai ( 17.06.2021) vielä toistaiseksi Kuusamakujan tutuissa maisemissa!! Kohta Jaguar käyntiin , kohti Raustvuoren rantaa ; Kakskerran länsipäässä , sieltä Buster XXL / Yamaha 150 hp käyntiin ja in two ( 2) minutes olemme jo saaremme ( Haapaluoto) kallioiden ja upeiden vesien syleilyssä!! Puuhommia odotettavissa ja siksi moottorisahat huollettuna ja terät teroitettuna on hieno fiilis lähteä " talkoisiin" !! Se - fyysinen aherrus- kun on ylivoimaista vastapainoa koulutusbusineksen ( kts. www.eurotam.com ) arkiseen aherrukseen!!

Polvi on ilmeisesti saatu kuntoon. Toki kaikille talkoot eivät tarkoita samaa. Voi olla niin, että tasalakit huhkivat ja Don ohjeistaa.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Polvi on ilmeisesti saatu kuntoon. Toki kaikille talkoot eivät tarkoita samaa. Voi olla niin, että tasalakit huhkivat ja Don ohjeistaa.
Olisi tosiaan hyvä olla vaan kymppinä. Meinaan että saha saattaa lipsahtaa, kun sentään iäkkäämpi herra ja voimat saattaa hiipua äkistikin, siinä ei polvea enää kolota kun sitä ei ole lainkaan.

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noi ajokilometrit on kyllä niin isoa paskapuhetta että ei mitään rajaa, 100 000km työajoa vuodessa tarkoittaisi joka ikinen arkipäivä yli 380km, varovasti arvoiden joka päivä melkein viis tuntia autossa. Mä oon parhaimmillani reppurin duuneissa ajanut noin 60 000km vuodessa ja voin sanoa että oli puuduttavaa hommaa.

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Noi ajokilometrit on kyllä niin isoa paskapuhetta että ei mitään rajaa, 100 000km työajoa vuodessa tarkoittaisi joka ikinen arkipäivä yli 380km, varovasti arvoiden joka päivä melkein viis tuntia autossa. Mä oon parhaimmillani reppurin duuneissa ajanut noin 60 000km vuodessa ja voin sanoa että oli puuduttavaa hommaa.
Eiköhän tuossa Tamin lukemassa ole yksi nolla liikaa, I assume.

Ja kaikille palstaveljille jotka odottavat, hyväksyykö Aurinkokuningas kaveripyyntönne: calm down, antakaa Lion # 79:n rauhassa puntaroida kun kiireiltään ehtii - vaikka jännitys varmasti on kovempi kuin viime MM-finaalissa konsanaan.

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Mikähän on Tamin jaguaarin rekkari niin kävisin trafin sivuilta katsomassa edellisen katsatuksen mittarilukeman.

Alligator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders, Phoenix Roadrunners
Mikähän on Tamin jaguaarin rekkari niin kävisin trafin sivuilta katsomassa edellisen katsatuksen mittarilukeman.

Juhani Tammisen piina on vihdoin ohi – Jaguar murahti heti käyntiin: ”Kukaan veli ei ole vielä tullut ottamaan korttia pois” Siinä heti ensimmäisessä kuvassa lepää Manun Jagge!!

edit: Katsokaa muuten ihmeessä tuon linkkaaman artikkelin lopussa oleva video, neljään minuuttiin jo mainittu taunotasalakit, byrokratia, Helsingin päättäjät yms yms. Saatte myös ihailla #79 viillettämistä polkupyörällä - Simply Great !!!

Viimeksi muokattu:

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
My GOD mä häpeän että katsatuskonttorilla kilometreihin on merkattu yli 200 000km liian vähän!!

Liitteet

• Screenshot_20210617-153622_Chrome.jpg
    Screenshot_20210617-153622_Chrome.jpg
    456,6 KB · kertaa luettu: 287
  • Screenshot_20210617-153818_Chrome.jpg
    Screenshot_20210617-153818_Chrome.jpg
    507,5 KB · kertaa luettu: 301

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ja pitää lisäksi huomioida ne parin-kolmen vuoden takaiset Jopolla ajetut kymmenettuhannet kilometrit. Niitähän ei ole muualla kuin Tamin omassa kirjanpidossa.

Suosikkijoukkue
Kärpät

Aurinkokuninkaan paino ja pituus kesäkuussa 2019 on ollut: Jääkiekkovalmentaja Juhani "Tami" Tamminen, 68, painaa 114,5 kiloa ja on 175 senttiä pitkä.

Ajantasainen tilanne molempien suhteen lienee sitten jotain ihan muuta, i assume!!
Saatte itse arvata mikä uloke estää pöydän alla makaamisen.
No luonnollisesti se uloke , jonka avulla nuorisolle pidetään ehkäisykoulutusta -take my word!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.