Eikö Heineken muista että päivitti jo aamulla kerran facen. Toka setti vissiin a'le cockissa....
Hieno, rauhallinen torstaiaamu nyt vielä Turun Kuusamakujalla!! Edessä autojen pakkaus ja menoksi, suuntana Haapaluoto , Airiston parhaiden vesien äärellä!!Siellä odottaa " kaikkien aikojen kalansaalis, joten verkot veteen ( 4 kpl) ja samalla " tiuraverkko" jotta toivottavasti vielä iltaan mennessä 100 tiuraa ja sen myötä siima ( 100 hooks) veteen ja huomenna " kaikkien aikojen" saalis- i assume!! Paikka on erittäin kalaisa, erityisesti nyt ( A.D..2021) kun ammattiveljet ( Reilimo & Team) ovat vieneet omat rysänsä " paremmille " apajille ja meille amatööreille ( ala Lion # 79) on jäänyt lähiseudun kuhat, ahvenet , ankeriaat, hauet, etc.. !! Aikaisemmin oli meillä Vesa Reilimon (ex- Olympiajudoka .. etc.. ) kuuluis a " The Deal" jossa Vesa sai jättää rysäseipäänsä ( n. 50 kpl) aina talveksi minun kallioilleni talveksi ja " part of the deal" oli aina muutama kuha etc.. meidän laiturille kun kävivät kokemassa!! Se oli selkeää toimintaa kahden olympiaurheilijan välillä ja terminä EI URHEILIJOILLE " mutual respect" - take my word!! Joten siinä kalastajien ( pro & amateur) hengessä: " Have A Great Day for fishin g, br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, 227 A maaottelua ; ex-Captain TPS ( 1977-82) Leijonat ( 1977-82) ja tehot Leijonissa vaatimattomat 105pistettä, aikana kun toista ( 2.) syöttäjää ei vielä noteerattu, erityisesti kun Itä Blokin ( Rus, Tch, East Germany .. etc.. ) uniset veljet olivat seepran asussa!! Todellinen pistemäärä n. 150 pistettä in 227 games, joten please - tehkää perässä!! Kun on ohitettu ko. merkkipaalu, niin ilmoitus näille sivuille , niin " Aurinkokuningas" kirja on Sinun!! Joten siitä vaan kisaamaan ja osoite minulle kun " milestone " on ohitettu, niin kirja kolahtaa postiluukkuun ja kodilla : " Winner never quits- quitter never wins" , pitäkää mielessä ja samalla kirjoja, koulutuksia , " Don Tami " brändin tuotteita ( T-paidat, golfpaidat, kaulaliinat, lippikset, huivit.. etc.. ) :
www.eurotam.com- sieltä löytyy!! Be There!! Br Tami, Lion # 79
Ja samalla itse kommenttia omaan viestiin :
Ps.Samalla tsemppiterveiset " Veli" Orpolle päivän uutisen ( Meilahti) johdosta!! Muista levätä välillä, " slow and steady gets You ready" !! JT