Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 573 854
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Nonniih - yhden rauhallisemman päivän jälkeen on näppis taas laulanut...

Hieno , rauhallinen torstai ( 17.06.2021) vielä toistaiseksi Kuusamakujan tutuissa maisemissa!! Kohta Jaguar käyntiin , kohti Raustvuoren rantaa ; Kakskerran länsipäässä , sieltä Buster XXL / Yamaha 150 hp käyntiin ja in two ( 2) minutes olemme jo saaremme ( Haapaluoto) kallioiden ja upeiden vesien syleilyssä!! Puuhommia odotettavissa ja siksi moottorisahat huollettuna ja terät teroitettuna on hieno fiilis lähteä " talkoisiin" !! Se - fyysinen aherrus- kun on ylivoimaista vastapainoa koulutusbusineksen ( kts. www.eurotam.com ) arkiseen aherrukseen!! Siinä busineksessa kun saa ihan riittävästi ( 100.000 km/ vuosi) olla auton ( Jaguar) ratissa ja luentojen ja seminaarien " pelipaikat " noudattelevat kiekkobusineksen karttaa, joten, Helsinki , Pori, Vaasa, Jyväskylä, Kuopio, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu , Rovaniemi etc.. tulevat taas tutuksi , tällä kertaa eri hotellien , yritysten etc.. hienoissa luentosaleissa , pukuhuoneiden - useimmiten - "hienhajuisten - " perinteisessä atmosfäärissä!! Joten aikaa aikaa kutakin!! Nyt mielenkiintoni on ollut - ja tulee olemaan- futiksen EM kisojen upeassa tarjonnassa, josta - kiitos Ylen - olen päässyt osaalliseksi jokaisena päivänä - so far!! Joten - vielä kerran- suurkiitos Team Yle & erityisesti urheilutoimitus , siitä panostuksesta , jolla veljet Pasilassa ja paikanpäällä eri stadioneilla ovat meiile kannattajille jas entusiasteille tarjonneet!! Joten : " Chapeau Team YLE - urheilutoimitus" -keep up the good work!! Täällä - Turun Kuusamakujalla ja Haapaluodon saarella on yksi ex Team Finland Captain , joka osaa arvostaa Teidän ( Team Yle) upeata ja monipuolista tarjontaa!! Maximum respect , sanoo Lion # 79, CEO Eurotam OY, Suomen Turusta!! Lisää: www.eurotam.com - be there!! JT, gsm: 050 4663701
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Laitoin Manulle kaveripyynnön ( " facebook") menemään ja nyt jännittää miten käy - take my word !!!! Olen kyllä melkoinen heinäkenkä (since 1987!!! ) joten vastaus on varmaan DECLINED - I assume!!! Mutta high risk, high reward is the name of the game - Take My word , joten siinä hengessä Have a great Business Day ja valitse kaverisi ( " friends" ) huolella tai ota lippu P-koreaan (1-way tiget only !!!) ja mene veli Kimin oppiin!!! Hänellä kavereita riittää - take my word!!!! BR JKyykka

Itse tein saman, jännitys tiivistyy kun Kuusamakujan tietokoneella (i assume) on laitettu heinäkenkien kaveripyynnöt jonoon ja pohditaan kuka saa paikan auringossa. Itsellä luotto suht korkealla koska omista kavereistani muutama on jo päässyt Tamin kaveriksi.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Itse tein saman, jännitys tiivistyy kun Kuusamakujan tietokoneella (i assume) on laitettu heinäkenkien kaveripyynnöt jonoon ja pohditaan kuka saa paikan auringossa. Itsellä luotto suht korkealla koska omista kavereistani muutama on jo päässyt Tamin kaveriksi.

Eipäs nuolaista ennen kuin tipahtaa. Tami käy tarkkaan kaikki pyynnöt läpi Vellu Ketolan etc. Kiekkoleijonien kanssa. Viimeisen siunauksen päätöksille antaa tietysti Eurotam Oy:n toimiston aulaleidi.

Jos hyväksymistä ei tule, suosittelen kahden minuutin yhtäjaksoista huutoa lähimetsässä. Se auttaa elämän kovuuteen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nonniih - yhden rauhallisemman päivän jälkeen on näppis taas laulanut...

Hieno , rauhallinen torstai ( 17.06.2021) vielä toistaiseksi Kuusamakujan tutuissa maisemissa!! Kohta Jaguar käyntiin , kohti Raustvuoren rantaa ; Kakskerran länsipäässä , sieltä Buster XXL / Yamaha 150 hp käyntiin ja in two ( 2) minutes olemme jo saaremme ( Haapaluoto) kallioiden ja upeiden vesien syleilyssä!! Puuhommia odotettavissa ja siksi moottorisahat huollettuna ja terät teroitettuna on hieno fiilis lähteä " talkoisiin" !! Se - fyysinen aherrus- kun on ylivoimaista vastapainoa koulutusbusineksen ( kts. www.eurotam.com ) arkiseen aherrukseen!!

Polvi on ilmeisesti saatu kuntoon. Toki kaikille talkoot eivät tarkoita samaa. Voi olla niin, että tasalakit huhkivat ja Don ohjeistaa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Polvi on ilmeisesti saatu kuntoon. Toki kaikille talkoot eivät tarkoita samaa. Voi olla niin, että tasalakit huhkivat ja Don ohjeistaa.
Olisi tosiaan hyvä olla vaan kymppinä. Meinaan että saha saattaa lipsahtaa, kun sentään iäkkäämpi herra ja voimat saattaa hiipua äkistikin, siinä ei polvea enää kolota kun sitä ei ole lainkaan.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noi ajokilometrit on kyllä niin isoa paskapuhetta että ei mitään rajaa, 100 000km työajoa vuodessa tarkoittaisi joka ikinen arkipäivä yli 380km, varovasti arvoiden joka päivä melkein viis tuntia autossa. Mä oon parhaimmillani reppurin duuneissa ajanut noin 60 000km vuodessa ja voin sanoa että oli puuduttavaa hommaa.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Noi ajokilometrit on kyllä niin isoa paskapuhetta että ei mitään rajaa, 100 000km työajoa vuodessa tarkoittaisi joka ikinen arkipäivä yli 380km, varovasti arvoiden joka päivä melkein viis tuntia autossa. Mä oon parhaimmillani reppurin duuneissa ajanut noin 60 000km vuodessa ja voin sanoa että oli puuduttavaa hommaa.
Eiköhän tuossa Tamin lukemassa ole yksi nolla liikaa, I assume.

Ja kaikille palstaveljille jotka odottavat, hyväksyykö Aurinkokuningas kaveripyyntönne: calm down, antakaa Lion # 79:n rauhassa puntaroida kun kiireiltään ehtii - vaikka jännitys varmasti on kovempi kuin viime MM-finaalissa konsanaan.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Mikähän on Tamin jaguaarin rekkari niin kävisin trafin sivuilta katsomassa edellisen katsatuksen mittarilukeman.
 

Alligator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders, Phoenix Roadrunners
Mikähän on Tamin jaguaarin rekkari niin kävisin trafin sivuilta katsomassa edellisen katsatuksen mittarilukeman.

Juhani Tammisen piina on vihdoin ohi – Jaguar murahti heti käyntiin: ”Kukaan veli ei ole vielä tullut ottamaan korttia pois” Siinä heti ensimmäisessä kuvassa lepää Manun Jagge!!

edit: Katsokaa muuten ihmeessä tuon linkkaaman artikkelin lopussa oleva video, neljään minuuttiin jo mainittu taunotasalakit, byrokratia, Helsingin päättäjät yms yms. Saatte myös ihailla #79 viillettämistä polkupyörällä - Simply Great !!!
 
Viimeksi muokattu:

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
My GOD mä häpeän että katsatuskonttorilla kilometreihin on merkattu yli 200 000km liian vähän!!
 

Liitteet

  • Screenshot_20210617-153622_Chrome.jpg
    Screenshot_20210617-153622_Chrome.jpg
    456,6 KB · kertaa luettu: 272
  • Screenshot_20210617-153818_Chrome.jpg
    Screenshot_20210617-153818_Chrome.jpg
    507,5 KB · kertaa luettu: 283

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
My GOD mä häpeän että katsatuskonttorilla kilometreihin on merkattu yli 200 000km liian vähän!!
Aivan höpöjuttuja, vetäkääs tasaiset lakit syvemmälle päähän !! Tami on peruuttanut sen 200 00 kilometriä, mittari juoksee toiseen suuntaan ja siksi noin vähäiset kilsat.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ja pitää lisäksi huomioida ne parin-kolmen vuoden takaiset Jopolla ajetut kymmenettuhannet kilometrit. Niitähän ei ole muualla kuin Tamin omassa kirjanpidossa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
On jäänyt mietityttämään, minkä pituinen Tami on ollut. Sanon on ollut, koska ihminen lyhenee jonkin verran vanhetessaan vaikka ego ei lyhenisikään.

Jossain on maininta 180cm ja jossain 178cm. Nämä ovat tärkeitä asioita, sillä Tami itse mainitsi Madamen viehättävinä piirteinä, että tämä on pitkä ja hoikka.
Aurinkokuninkaan paino ja pituus kesäkuussa 2019 on ollut: Jääkiekkovalmentaja Juhani "Tami" Tamminen, 68, painaa 114,5 kiloa ja on 175 senttiä pitkä.


Ajantasainen tilanne molempien suhteen lienee sitten jotain ihan muuta, i assume!!
Saatte itse arvata mikä uloke estää pöydän alla makaamisen.
No luonnollisesti se uloke , jonka avulla nuorisolle pidetään ehkäisykoulutusta -take my word!!
 

hammerhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tami on puheidensa mukaan ajanut autolla 5,3 miljoonaa kilometriä. Se on paljon se.

Joku voisi tässäkin epäillä jonkinlaista liioittelua, tai muuta höpöpuhetta, mutta en minä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tami on puheidensa mukaan ajanut autolla 5,3 miljoonaa kilometriä. Se on paljon se.

Joku voisi tässäkin epäillä jonkinlaista liioittelua, tai muuta höpöpuhetta, mutta en minä.
Damn right, my friend!! Nyt puhutaan kuitenkin miehestä , joka on oppinut lukemaan jo neljävuotiaana ( ja jos urheiluelämäkertoja ( sportlifetimes) olisi silloin ollut muuallakin kuin haaveissa ( nets) niin olisi hän niitäkin jo ahminut menemään ( Aulis Rytkösen ja Pertti ”Pepita” Niemisen tarinat " to name a few"!!) !! On kohtuullista olettaa , että autoilu on alkanut viimeistään tuossa iässä ( sujuva opasteiden ja karttojen lukeminen ja omaksuminen,, etc. !!) joka tarkoittaa; että autoilua on takana jo miltei yhtä paljon kuin voittamistakin eli aika helvetin monella vuosikymmenellä -take my word!! Tuosta kun lähtee laskemaan ajovuosia niin tuo 5,3 miljoonaa kilometriä voi hyvin olla jopa alakanttiin sen verran niitä vuosia on mittarissa!!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tami on puheidensa mukaan ajanut autolla 5,3 miljoonaa kilometriä. Se on paljon se.

Joku voisi tässäkin epäillä jonkinlaista liioittelua, tai muuta höpöpuhetta, mutta en minä.
Minä uskon. Todella säälittävällä matematiikallani räknäilin, että Tami on ajanut autolla n. 7 kertaa Kuuhun ja takaisin, Kuun välimatka maahan vaihtelee niin nakkasin siihen sopivan keskiarvon. Tai helpommin ymmärrettävästi, autoillut maapallon ympäri reilut 132 kertaa.

Laskelmiini kannattaa luottaa kuin Tamin puheisiin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tami on puheidensa mukaan ajanut autolla 5,3 miljoonaa kilometriä. Se on paljon se.

Joku voisi tässäkin epäillä jonkinlaista liioittelua, tai muuta höpöpuhetta, mutta en minä.

Eihän tuo tee kuin 273 km päivässä, jos Tami sai kortin heti kun täytti 18v. Tottakai tuo pitää paikkansa..
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Eikö Heineken muista että päivitti jo aamulla kerran facen. Toka setti vissiin a'le cockissa....

Hieno, rauhallinen torstaiaamu nyt vielä Turun Kuusamakujalla!! Edessä autojen pakkaus ja menoksi, suuntana Haapaluoto , Airiston parhaiden vesien äärellä!!Siellä odottaa " kaikkien aikojen kalansaalis, joten verkot veteen ( 4 kpl) ja samalla " tiuraverkko" jotta toivottavasti vielä iltaan mennessä 100 tiuraa ja sen myötä siima ( 100 hooks) veteen ja huomenna " kaikkien aikojen" saalis- i assume!! Paikka on erittäin kalaisa, erityisesti nyt ( A.D..2021) kun ammattiveljet ( Reilimo & Team) ovat vieneet omat rysänsä " paremmille " apajille ja meille amatööreille ( ala Lion # 79) on jäänyt lähiseudun kuhat, ahvenet , ankeriaat, hauet, etc.. !! Aikaisemmin oli meillä Vesa Reilimon (ex- Olympiajudoka .. etc.. ) kuuluis a " The Deal" jossa Vesa sai jättää rysäseipäänsä ( n. 50 kpl) aina talveksi minun kallioilleni talveksi ja " part of the deal" oli aina muutama kuha etc.. meidän laiturille kun kävivät kokemassa!! Se oli selkeää toimintaa kahden olympiaurheilijan välillä ja terminä EI URHEILIJOILLE " mutual respect" - take my word!! Joten siinä kalastajien ( pro & amateur) hengessä: " Have A Great Day for fishin g, br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, 227 A maaottelua ; ex-Captain TPS ( 1977-82) Leijonat ( 1977-82) ja tehot Leijonissa vaatimattomat 105pistettä, aikana kun toista ( 2.) syöttäjää ei vielä noteerattu, erityisesti kun Itä Blokin ( Rus, Tch, East Germany .. etc.. ) uniset veljet olivat seepran asussa!! Todellinen pistemäärä n. 150 pistettä in 227 games, joten please - tehkää perässä!! Kun on ohitettu ko. merkkipaalu, niin ilmoitus näille sivuille , niin " Aurinkokuningas" kirja on Sinun!! Joten siitä vaan kisaamaan ja osoite minulle kun " milestone " on ohitettu, niin kirja kolahtaa postiluukkuun ja kodilla : " Winner never quits- quitter never wins" , pitäkää mielessä ja samalla kirjoja, koulutuksia , " Don Tami " brändin tuotteita ( T-paidat, golfpaidat, kaulaliinat, lippikset, huivit.. etc.. ) : www.eurotam.com- sieltä löytyy!! Be There!! Br Tami, Lion # 79

Ja samalla itse kommenttia omaan viestiin :
Ps.Samalla tsemppiterveiset " Veli" Orpolle päivän uutisen ( Meilahti) johdosta!! Muista levätä välillä, " slow and steady gets You ready" !! JT
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ja samalla itse kommenttia omaan viestiin :
Ps.Samalla tsemppiterveiset " Veli" Orpolle päivän uutisen ( Meilahti) johdosta!! Muista levätä välillä, " slow and steady gets You ready" !! JT

Tämäkin pistää ihmettelemään, mikä sai Donin menemään Kepun listoille. Kokoomuksessa ne ”veljet” on. Tunteeko tämä edes niitä kepulaisia? Don Toriparkkihan Tamia seurasi sinne.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämäkin pistää ihmettelemään, mikä sai Donin menemään Kepun listoille.
# 79 otti asiaan kantaa maaliskuisessa postauksessaan , joka on vielä kaltaiseni ydinryhmän ulkopuolisen Tauno Tasalakinkin nähtävissä :

Jokunen ihminen - ihan lähipiiristäkin - on ihmetellyt valintaani puolueen ( keskusta ) suhteen!! Joten , tehdään se nyt tässä vielä kerran selväksi!! Juha Sipilä on yksi niitä suomalaisia leadereitä , joita syvästi arvostan , niin ihmisenä kuin timanttisen uran tehneenä edelläkävijänä " Oulun Teknologiaihmeen" yhtenä kovana ammattilaisena!! Tiemme yhtyivät Oulussa , aikana ( 1998-2001) , jolloin silloisena Kärppien päävalmentajana yhdessä timanttisen johtoryhmäni ( Seppo Arponen / PJ) Juha Junno ( TJ) kanssa loimme Kärppien ympärille puitteet ja verkoston vailla vertaa, jossa seudun tärkeimmät yritysjohtajat ; poliittiset päättäjät etc.. olivat luonnollisesti avainasemassa!! Syntyi poikkeuksellinen , visionäärinen , yhteinen näkemys , niin Kärppien kuin koko Oulun seudun tulevaisuudesta!! Huikeita, visionäärisiä tapaamisia , niin urheilun ( Kärpät ) kuin busineksen ( Teknologiaihme) ympärille!! Arponen, Junno, Lion # 79 edustivat Kärppiä ja herrat Sipilä, Terentjeff, Korhonen etc.. edustivat busineksen ( uuden teknologian ) ajatuksia ja kun yhteyteen tuli mukaan Oulun Yliopisto resursseinen ( aivo & muu kapasiteetti) on jälki ollut poikkeuksellista ja kelpaa esimerkiksi missä päin Suomea ja Eurooppaa tahansa!! Niissä yhteyksissä ja tapaamisissa syntyi ns. " Oulun ihme" - poikkeuksellinen ilmiö, mistä kaikki paikka- ja seutukunnat voisivat ottaa oppia tänäkin päivänä koko rakkaassa yhteisessä valtakunnassa nimeltään Suomi-Finland!!

Vastuksessa tuntuu nousevan esiin kaksi ( two) pointtia ( points) ; 1 ) Juha Sipilä 2 ) Juha Sipilän läsnäolo Oulussa silloin kun " Tami " pisti buumia pystyyn ja ohjauspelin kuntoon paikkakunnalla
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kiitos veli @aurora borealis , jotain keskittymisvaikeuksia ilmaantuu aina, kun koittaa Tamin päivityksiä lukea, niin unohtuukin nopeammin.

Hienoa, että Oulusta käsin voi vaikuttaa Turkuun.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
jotain keskittymisvaikeuksia ilmaantuu aina, kun koittaa Tamin päivityksiä lukea, niin unohtuukin nopeammin.
Nämä Tamin päivitykset on kirjoitettu niin , että näistä ei saa mitään tolkkua ( no tolkku) ilman Mental skill # 3:n orjallista noudattamista, muista 95-50 ( 95% keskittyminen on 50% suoritus)!! Itsellänihän on joskus käynyt niin, että ensimmäisen lukukerran jälkeen mieleen ei ole jäänyt mitään muuta kuin ; että Kuusamakujalla on ollut rauhallinen aamu!!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Todellinen pistemäärä n. 150 pistettä in 227 games, joten please - tehkää perässä!! Kun on ohitettu ko. merkkipaalu, niin ilmoitus näille sivuille , niin " Aurinkokuningas" kirja on Sinun!! Joten siitä vaan kisaamaan ja osoite minulle kun " milestone " on ohitettu, niin kirja kolahtaa postiluukkuun ja kodilla : " Winner never quits- quitter never wins"

Helposti voisin suorittaa mutta kun palkinto on noin paska.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös