Jokerit & KHL – millä fiiliksillä?

  • 1 730 515
  • 8 198

markrenton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NYI
Tervetuloa palstalle. Koska liityit vasta nyt, kannat ns. putin-leimaa vielä hyvän tovin, mutta älä anna sen, tai ylimielisten kirjoittelijoiden masentaa.
Kiitoksia. Jääkiekko on mulle kuitenkin lopulta hyvin pitkälti viihdettä joten jos joksikin täällä halutaan leimata niin samapa se. Itse olen viihtynyt khl-aikakaudella koska viihdearvo on mielestäni korkeampi. Toki jengiä seurataan sarjatasosta riippumatta, ja hanuristahan kaikki khl:n mukana tuleva oheissoopa ilman muuta on.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viime kaudella oli kieltämättä välillä synkkiä fiiliksiä, mutta nyt kyllä nämä mm. suomalaisten nimekkäiden pelaajien hankinnat, SKA:n Rottien poistuminen joukkueen taustalta, sarjan tasoittuminen ja kaukaloiden pienentyminen, saavat odottamaan kauden alkua taas todella paljon.

Antti Niemi
Janis Kalnins

Sami Lepistö - Tommi Kivistö
Mikko Lehtonen - Alex Grant
Teemu Eronen - Oliver Lauridsen
Eemeli Räsänen - Viktor Lööv

Jesse Joensuu - John Norman - Brian O'Neill

Niklas Jensen - Petri Kontiola - Henrik Haapala

V-M Savinainen - Peter Regin - Steve Moses

Ahti Oksanen - Mika Niemi - Marko Anttila

Antti Pihlström
Henri Ikonen

Ei vaan pysty olemaan huonolla fiiliksellä näiden mainittujen asioiden vuoksi, vaikka Kurri aloittikin uuden uransa katastrofaalisesti.

Alkais jo!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tarkoituksena olisi katsoa seuraava Jokerien peli silloin, kun Jokerit pelaa jotain muuta liigaa kuin KHL:ää. Eihän tässä koko touhussa ole mitään järkeä, kun Hjallis sanoi, että ei oltaisi liitytty KHL:ään, jos oltaisiin tiedetty tulevasta Ukrainan valtauksesta. Ihan vapaasti voitte etsiä linkkiä siihen Hjalliksen haastatteluun. Minulla ei ole sitä.

Viime kaudella katsoin tasan 0 ottelua, että tuskin on hankala jatkaa siitä. Hjallis saa, sitä mitä tilaa.

Jokereita olen kumminkin seurannut vuodesta 1993, että ei se ole kiva hylätä Jokereita, mutta ei kai tässä tilanteessa muutakaan voi.
 
Viimeksi muokattu:

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Tarkoituksena olisi katsoa seuraava Jokerien peli silloin, kun Jokerit pelaa jotain muuta liigaa kuin KHL:ää. Eihän tässä koko touhussa ole mitään järkeä, kun Hjallis sanoi, että ei oltaisi liitytty KHL:ään, jos oltaisiin tiedetty tulevasta Ukrainan valtauksesta. Ihan vapaasti voitte etsiä linkkiä siihen Hjalliksen haastatteluun. Minulla ei ole sitä.

Viime kaudella katsoin tasan 0 ottelua, että tuskin on hankala jatkaa siitä. Hjallis saa, sitä mitä tilaa.

Jokereita olen kumminkin seurannut vuodesta 1993, että ei se ole kiva hylätä Jokereita, mutta ei kai tässä tilanteessa muutakaan voi.
Voimia sulle. Ei tää omakaan taaperrus aina niin helppoa ole, mutta kyllä mä olen vielä kestänyt tämän Jokerit-nimisen joukkueen kannattamisen tai kannattamattomuuden. Koita säkin kestää, voimia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minkä takia takavuosina ei ollut ketjua Jokerit & liiga - millä fiiliksillä? Lätkää tässä pelataan edelleen, vastustajat on vaan vaihtuneet. Ei tämä sen ihmeellisempää ole.
 

PunaKelta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minkä takia takavuosina ei ollut ketjua Jokerit & liiga - millä fiiliksillä? Lätkää tässä pelataan edelleen, vastustajat on vaan vaihtuneet. Ei tämä sen ihmeellisempää ole.
Minkä takia? No varmaan siksi, että on normaalia pelata kotimaan sarjaa ja taistella Suomen mestaruudesta. Jotkut ajattelee "lätkää tässä vaan pelataan edelleen", mutta joillekin se ei riitä. KHL sarjana ja yksikään joukkue ei herätä itsessäni minkäänlaista tunnetta. Se, jota ennen rakasti ja eli tunteella mukana on monelle tällä hetkellä kuollut. Ei tämä sen ihmeellisempää ole.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Minkä takia takavuosina ei ollut ketjua Jokerit & liiga - millä fiiliksillä? Lätkää tässä pelataan edelleen, vastustajat on vaan vaihtuneet. Ei tämä sen ihmeellisempää ole.

Kyllähän jengillä Liigassakin meni ajoittan hermot aivan täysin kaikkeen siihen sekoiluun. Case Nordlund on edelleen hyvin muistissa, eikä melko tuore case Keränen anna osviittaa siitä, että tilanne olisi merkittävästi erilainen.

Tähän oli kuitenkin totuttu ja oli ihan omituinen ajatus, että Jokerit voisi pelata jossain muualla, kuin Liigassa. Nyt kun nuo rajat on rikottu, voi ihan hyvin keskustella ruohon väristä aidan kullakin puolella.

Jokaisella on tähän omat mielipiteensä, eikä kukaan varsinaisesti ole oikeassa tai väärässä. Kokemus on subjektiivinen.
 

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tarkoituksena olisi katsoa seuraava Jokerien peli silloin, kun Jokerit pelaa jotain muuta liigaa kuin KHL:ää. Eihän tässä koko touhussa ole mitään järkeä, kun Hjallis sanoi, että ei oltaisi liitytty KHL:ään, jos oltaisiin tiedetty tulevasta Ukrainan valtauksesta. Ihan vapaasti voitte etsiä linkkiä siihen Hjalliksen haastatteluun. Minulla ei ole sitä.

Viime kaudella katsoin tasan 0 ottelua, että tuskin on hankala jatkaa siitä. Hjallis saa, sitä mitä tilaa.

Jokereita olen kumminkin seurannut vuodesta 1993, että ei se ole kiva hylätä Jokereita, mutta ei kai tässä tilanteessa muutakaan voi.

Minkä takia sä höpötät Hjalliksesta??? Tuu tiistaina areenalle kattomaan lätkää kun Kurrin Jokerit pelaa.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Minkä takia? No varmaan siksi, että on normaalia pelata kotimaan sarjaa ja taistella Suomen mestaruudesta. Jotkut ajattelee "lätkää tässä vaan pelataan edelleen", mutta joillekin se ei riitä. KHL sarjana ja yksikään joukkue ei herätä itsessäni minkäänlaista tunnetta.

Sitten on meitä, joille on tasan yksi syy seurata koko sinällään kohtalaisen väsynyttä lajia, ja se on pikupoikana leimahtanut rakkaus Jokereihin. Mulle ei yksikään muu jääkiekkojoukkue herätä mitään tunnetta. Ei liigassa, ei KHL:ssä, maajoukkuespedeilyissä, ei missään. Ja tavallaan kaikki herättävät, mutta ainoastaan silloin kun Jokerit häviää sille.

Luulin joskus poikana ja nuorena miehenä, että vihaan hifkta, mutta en mä niitä ole vihannut. Siitä tuli täysin yhdentekevä sillä hetkellä kun sarja vaihtui, vaikka se tuntui mahdottomalta ajatukselta etukäteen. Varmaan mä jossain sisimmässäni edelleen kääntäisin vanhasta muistista aina peukun alas, jos voisin sillä vaikuttaa heidän mihin tahansa suoriutumiseen, mutta todellisuudessa asiasta on tullut jo niin etäinen, etten ole enää vuosiin ollut lainkaan kartalla touhuistaan. Hetken aikaa oli samankaltainen suhde tepsiin, mutta sitäkin tuli yhdentekevä kun 90-luku oli ohi ja jännite hävisi kun joka keväiset keskinäiset jäivät historiaan. Sama tulee joskus tapahtumaan kaikkien KHL -joukkueiden kohdalla jos Jokerit eivät siellä pelaa, myös sen tällä hetkellä vituttavan ska:n.

En ole ikinä ymmärtänyt miten ketään voi koskaan kiinnostaa mikään muu kuin se oma joukkue. Kyllä ne omat jännitteet tulee 100% Jokereista. Välillä se on parasta mitä tämä maailma on mulle onnistunut koskaan antamaan, ja välillä vihaan sitä paskaa enemmän kun yhtään vastustajaa koskaan.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
KHL:ää en muuten seuraa kuin Jokereiden osalta. En edes muista kaikkia joukkueita ketkä siellä pelaa tällä hetkellä. Kun Jokereiden pudotuspeli taival taas päättyy pettymykseen päättyy minunkin KHL kausi.
Minulle on ihan sama sen jälkeen kuka voittaa Gagarin cupin.
Viime kaudella en käynyt yhtään matsia edes livenä katsomassa niin Helsingissä kuin Pietarissa. Tällä kaudella tuohonkin tulee muutos. Yksi harjoitus ottelu Pietarissa Ska: ta vastaan on jo nähty.
CHL ja liigaa tulee sitten seurattua ihan säännöllisesti.
Eilisen Kärpien Chl pelin nähneenä tuli kaiho ikävä sitä todellisuutta, että olisihan se mukava nähdä Jokeritkin tuossa sarjassa.
 
Viimeksi muokattu:

jeani

Jäsen
Näköjään Jokereilla mennyt ihan ok alkaneella kaudella. Kiva. Talvella sitten ehkä yksi peli taas katsomaan. Kyllä kaukaiselta tuntuu, että vielä 6-7 vuotta sitten tuli seurattua jokainen peli ja luettua kaikki ennakot ja keskusteluketjut. Ei suututa enää KHL:hen meno, ja kaipauskaan ei enää ole aktiivista. Jokerit jätti meidät, mutta silti olisin valmis ottamaan joukkueen takaisin harharetkeltään. Kai nyt sentään kymmenen vuoden sisään...
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Näköjään Jokereilla mennyt ihan ok alkaneella kaudella. Kiva. Talvella sitten ehkä yksi peli taas katsomaan. Kyllä kaukaiselta tuntuu, että vielä 6-7 vuotta sitten tuli seurattua jokainen peli ja luettua kaikki ennakot ja keskusteluketjut. Ei suututa enää KHL:hen meno, ja kaipauskaan ei enää ole aktiivista. Jokerit jätti meidät, mutta silti olisin valmis ottamaan joukkueen takaisin harharetkeltään. Kai nyt sentään kymmenen vuoden sisään...
Sama täällä. Vielä viime kaudella itseäni vitutti ankarasti se, että Jokerit on sotkeutunut / sotkettu KHL:ään. Tällä kaudella tilanne on aivan eri, ihan kiva jos pärjäävät ja toisaalta aivan sama pärjäävätkö. Kai se tarkoittaa sitten sitä, että viimeinenkin henkinen side seuraan on katkennut.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Sama täällä. Vielä viime kaudella itseäni vitutti ankarasti se, että Jokerit on sotkeutunut / sotkettu KHL:ään. Tällä kaudella tilanne on aivan eri, ihan kiva jos pärjäävät ja toisaalta aivan sama pärjäävätkö. Kai se tarkoittaa sitten sitä, että viimeinenkin henkinen side seuraan on katkennut.

Kuin omalta näppikseltä kaksi edellistä postausta.

Ei ole tosiaan paljoa vituttanut koko KHL tällä kaudella, kun ei kyseiseen sarjaan ole enää mitään tunnesidettä. Työnantajan kustannuksella mennään 31.10 katsomaan peliä, mutta siinä se sitten onkin taas tämän kauden osalta.

Tosiaan toivon, että tätä harharetkeä ei kovin kauaa ole enää jäljellä. Mutta, omaan elämään ei tämä tosiaan vaikuta, joten toisaalta sama tapahtuuko paluuta koskaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@jeani @C.Orr ja @iibor ja muut vastaavasti tuntevat. Olen vilpittömän iloinen teidän puolesta ja hyvä, että ette enää murehdi turhia. Elämä on kaunis ja lyhyt, eikä kannata tuhlata negatiivista energiaa asiaan johon ei voi vaikuttaa. Kiitos kaikesta, teidän pysäkkinne tuli ja me muut jatkamme matkaamme, kunnioittaen menneisyyttä ja entisiä kannattajia. Respect!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kuin omalta näppikseltä kaksi edellistä postausta.

Ei ole tosiaan paljoa vituttanut koko KHL tällä kaudella, kun ei kyseiseen sarjaan ole enää mitään tunnesidettä. Työnantajan kustannuksella mennään 31.10 katsomaan peliä, mutta siinä se sitten onkin taas tämän kauden osalta.

Tosiaan toivon, että tätä harharetkeä ei kovin kauaa ole enää jäljellä. Mutta, omaan elämään ei tämä tosiaan vaikuta, joten toisaalta sama tapahtuuko paluuta koskaan.

Joo toivotaan täältäkin niin, ja tärkeintähän tuossa olisi varmaan se, ettei menisi edes sitä yhtä kertaa kaudessa tukemaan tuota Venäläisten toimintaa täällä. Pelaajat varmaan ottavat sen pimeän rahan pois kuljeksimasta, ja moni tulee tuohon B-maajoukkueeseen jatkossakin, mutta ei sitä nyt varsinkaan ulkopuolelta kannata tukea, vaan päinvastoin, vaikka lipputuloilla tuskin onkaan merkitystä asiaan. Toivotaan pientä ihmettä, eli että tuo nykyinen hölmö toiminta loppuisi, ja se vanha tuttu kilpailija palaisi tänne.
 
Viimeksi muokattu:

PunaKelta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo toivotaan täältäkin niin, ja tärkeintähän tuossa olisi varmaan se, ettei menisi edes sitä yhtä kertaa kaudessa tukemaan tuota Venäläisten toimintaa täällä. Pelaajat varmaan ottavat sen pimeän rahan pois kuljeksimasta, ja moni tulee tuohon B-maajoukkueeseen jatkossakin, mutta ei sitä nyt varsinkaan ulkopuolelta kannata tukea, vaan päinvastoin, vaikka lipputuloilla tuskin onkaan merkitystä asiaan. Toivotaan pientä ihmettä, eli että tuo nykyinen hölmö toiminta loppuisi, ja se vanha tuttu kilpailija palaisi tänne.
Naapurilta viisaita sanoja!

Sitä ihmettä todella toivotaan, että tämä harharetki loppuisi mahdollisimman pian. Se tunne, kun rakastama seura kaapataan ja muutetaan kasaksi paskaa, ei voi edes pahimmalle vihamiehelle toivoa. Tässä on punakeltainen sydän jo itkenyt useamman vuoden verta ja toivottavasti saa kokea vielä joskus onnen kyyneleitä ja nähdä Helsingin Jokerit siellä missä kuuluu, eli pelata kotimaan sarjaa ja taistella Suomen mestaruudesta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos kysymästä, oikein hyvillä fiiliksillä. Mikäs tässä ollessa. Tänä vuonna on tullut katseltua Liigaa enemmän kun vuosiin, ja se on vahvistanut vain tunnetta, että Jokerit kuuluu johonkin isompaan, kun Euroopan neljänneksi/viidenneksi parhaaseen sarjaan. Onneksi Kurrikin näkee tämän kirkkaasti, että Suomen lippulaiva menee hukkaan Liigassa, jos toimintaa halutaan viedä seuraaville tasoille.

Joten, tästä jatketaan ja kehitetään toimintaa hyvillä mielin.
 

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Komppaan täysin Sämppäriä. Pitäisi olla jotaikin parempaa kuin KHL olemassa jotta sinne meno voisi mua kiinnostaa. Mikään ei taida olla parantunut liigassa sitten Jokereiden lähdön vaan taitaa olla matka jatkunut edelleenkin alaspäin, joten ei edelleenkään yhtään harmita sieltä pois lähtö (poislukien paikallispelit joita edelleen kaipaan). Kaikkihan ei tietenkään hyvin ole KHL:ssäkään mutta mikään ei ole huonommin kuin liigassa.
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuin omalta näppikseltä kaksi edellistä postausta.

Ei ole tosiaan paljoa vituttanut koko KHL tällä kaudella, kun ei kyseiseen sarjaan ole enää mitään tunnesidettä. Työnantajan kustannuksella mennään 31.10 katsomaan peliä, mutta siinä se sitten onkin taas tämän kauden osalta.

Tosiaan toivon, että tätä harharetkeä ei kovin kauaa ole enää jäljellä. Mutta, omaan elämään ei tämä tosiaan vaikuta, joten toisaalta sama tapahtuuko paluuta koskaan.

Täysin samat tuntemukset on minullakin. Muutaman vuoden ajan jaksoi olla katkera ja surullinen siitä että Jokerit menetettiin, mutta enää ei.

On mahdollista, että innostuisin uudelleen, jos Jokerit palaisi liigaan, mutta enää en ole siitäkään ihan varma.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ai mitä fiiliksiä? Muotoillaan näin: en ole pariin kuukauteen jaksanut klikata montaakaan kertaa näitä Jokerit-puolen ketjuja auki. Joihinkin olen toki laittanut jotain ajatuksia harvakseltaan. Nytkin lukematta on kymmeniä ketjuja. Näin ei käynyt aiemmin, mutta enää ei löydy syitä lukea kuulumisia. Pari ekaa matsia katsoin, mutta pelit olivat tylsiä. Nyt olen katsonut muutamasta edellisestä matsista paria, mutten loppuun asti, koska muualta on aina tullut jotain kiinnostavampaa, kuten Uutisvuoto tai Greyn anatomian uusinnat.

Edelleen ajattelen, että Jokerit on nykyisellään jotenkin tosi nolo entiteetti: jostain syystä sen olemassaolo hävettää. Samoin ajattelen sen tuottamasta urheilusisällöstä kiihtyvistä ihmisistä. On ihan hupsua - ja siis jossain määrin noloa - että jengi jaksaa kerätä kierroksia Jokereiden peleistä. Vähän kuin suhtautuisi suurella jännityksillä WWE:n vapaapainitapahtumiin. Ehkä tässä on sitäkin, että olin niin pitkään niin sidoksissa kaikkeen, mitä Jokerit teki ja tarkoitti ja nyt kun tuon tämän hetkisen tilanteen näkee ulkopuolelta, se aiheuttaa samanlaisia fiiliksiä kuin parin vuoden takaiset kännitöppäilyt.

Noin muuten ei kummempia tunteita. Helsingin Jokerit - Ihan sama! Paitsi tietysti poliittisesti, josta näkökulmasta Jokerit on varsin kiinnostava kokonaisuus venäläisissä invaasiopyrkimyksissä.

Edit. "Eiku sä oot nolo ite" eiks nii?
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Pelaajat varmaan ottavat sen pimeän rahan pois kuljeksimasta, ja moni tulee tuohon B-maajoukkueeseen jatkossakin, mutta ei sitä nyt varsinkaan ulkopuolelta kannata tukea, vaan päinvastoin, vaikka lipputuloilla tuskin onkaan merkitystä asiaan.

Aika paksua, ja niin katkeraa. En nyt viitsi sivaltaa Turkish Airlinesilla, kun se ei tähän ketjuun kuulu. Joten pysyn puhtaasti Jokerien rahoituksessa.

Kurrin aikakaudella rahoitus siistittiin heti alkuun. Aiemmin Jokerien KHL-tappiot maksetettiin edellisten venäläisomistajien toimesta veroparatiisista (Luxemburg), jolloin rahojen alkuperästä ei ollut mitään tietoa. Nyt Jokerien tappiot maksetaan suomalaisen osakeyhtiö Nornickel Harjavallan toimesta, joka on venäläisomisteinen. Harjavalta on merkittävä nikkelimetallien ja –kemikaalien jalostaja.

Nyt odotan vastausta, missä on pimeä raha, jonka pelaajat ottavat pois kuljeksimasta?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Osaltani Jokerien pelaamisen seuraaminen on ensimmäistä kertaa KHL-aikakaudella edes hieman kohtuullista. Mulla on varmaan pääsyy muutokseen se, että Jokerien rahoituksen alkuperä ei ole samalla tavalla epäselvää kuin Timchenkon aikakaudella ja Rotta Rotenberg ei enää hääri seuran johtoelimissä tai missään muuallakaan Jokereihin liittyen, ja edistämässä samalla SKA:n etuja. Rotenbergin kaksoisrooli kahden eri seuran johtoelimissä samassa sarjassa oli kuvottavaa. Eikä vain soitetun SKA-maalibiisin ja pukuhuonemaalauksen yms osalta Helsingissä. Rahoituksen suora kytkeytyminen Putinin lähipiiriin - ja mahdolliseen hämäräperäiseen rahaan - oli käsittämätöntä.

Nyt kun Kurrin omistajuuden myötä on vähän tunnesidettä tullut takaisin, onhan tämä vaikeaa. Ei mua kiinnosta lainkaan, häviääkö joku Neftekhimik tai Kunlun tai Traktor tai Dinamo Riika yms Jokereille. Ihmettelen ainoastaan sitä, miten päin vittua ne voivat pelata suhteessa materiaaliin. Esimerkiksi Riika on kehittänyt Hanlon-kiekkoa edelleen, ja pyrkii aktiivisesti hyökkäämään kerran kolmessa pelissä. Muu aika trappia ja maalinedustan puolustamista.

Lähinnä tulee vihaiseksi, kun katsoo moista epäjääkiekkoa. Kaipaan aivan helvetisti takaisin Liigaan, jossa sentään heikommalla materiaalilla pyritään myös hyökkäämään eli tekemään maaleja. KHL on ajautunut karmeaan tilanteeseen, koska osaamista valmennuksessa ei ole riittävästi ja Venäjän jääkiekkoliitto ei pysty pakottamaan seuroja luopumaan esimerkiksi trapista valtaosaltaan.

Joten: on helpompaa seurata Jokereita Kurrin aikana. Paljon helpompaa. Mutta KHL:n pelintaso viihdyttävyyden ja hyökkäyksen osalta on samaan aikaan pienempi kuin koskaan Jokerien KHL-aikakaudella. Takaisin Liigaan!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samoin ajattelen sen tuottamasta urheilusisällöstä kiihtyvistä ihmisistä. On ihan hupsua - ja siis jossain määrin noloa - että jengi jaksaa kerätä kierroksia Jokereiden peleistä. Vähän kuin suhtautuisi suurella jännityksillä WWE:n vapaapainitapahtumiin.
Tätä jaksat jankata. "Käsikirjoitettua". Perustele? Miten tämä tai viime kausi on ollut käsikirjoitettua? Jos luulet, että tuolla materiaalilla ei ole mitään mahdollisuuksia, niin yliarvostat KHL:n tasoa. Oikealla valmennuksella (myös nykyisellä, jos viisastuvat) tuolla joukkueella on kaikki saumat pärjätä. Vai oliko tää jotain foliohattu päässä heitettyä?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
En jaksa. Me ollaan käyty tämä läpi ennenkin. Ei kiinnosta enää ottaa osaa siihen keskusteluun. Jos haluat ajatella, että mulla on foliohattu päässä, ajattele pois. Ei hetkauta. En ole perillä KHL:n tämän kauden tasosta, koska olen nähnyt yhteensä ehkä jotain alle 360 peliminuuttia Jokereiden pelaamista tällä kaudella ja that's it. Toki jos se pelaamisen taso on mennyt samalla tavalla alas kuin aiemmillakin kausilla, niin mahdollisuudet ovat sinänsä olemassa, mutta väitän silti, että mestaruus on pedattu näille isoille. Jos käy toisin, niin onnea vaan jo tässä vaiheessa kosmonauttimaljakosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös