Jokerit 2017–2018: KHL vai Liiga?

  • 37 936
  • 184

Jos SINÄ saisit päättää, mitä sarjaa Jokerit pelaisi kaudella 2017–2018?

  • KHL

  • Liiga

  • En ole Jokerit-fani / Haluan vain nähdä äänestyksen tilanteen.


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Helsing#65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oilers, sympatiat myös Senators & Hurricanes
@-Ville- Vittu sä olet hieno jätkä! Toi, että seura ei enään kunnioita perinteitään, identiteettiään ja, mikä tärkeintä, helsinkiläisyyttään, on ihan täysin totta ja tuntuu unohtuvan näiltä pelintaso-fanaatikoilta kokonaan.

Ja vastaus kysymykseen, Liiga, tietenkin.

Syy: Eteläpääty: Jokerit - hifk 24.3.2012 - YouTube KHL ei tule koskaan herättämään tota tunnetta.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kyllä siellä katsomoissa yhä on vanhanliiton jätkiä joista nyt esimerkkinä Pave. Se on luonnollista että Jokerit tippuu jossain vaiheessa tärkeysjärjestyksestä etenkin niiltä jotka 90-luvun alussa on alkanut kannattajiksi. Ruuhkavuodet monilla ja selittäisin kyllä joidenkin poistumista katsomoista täten myös luonnollisilla syillä. Itsekin olen -91 vuodesta asti ollut kelkassa ja rakastan tätä seuraa sekä "siskoja ja veljiä": Jos minulla käy niin joskus että seuran meno alkaa tökkimään niin poistun mieluummin muita kunnioittaen takavasemmalle kuin kylvän riitaa omieni joukossa. Meillä faneilla on loppuen lopuksi niin vähän vaikuttimia siihen mitä massikeisarit päättää sijoituksellaan tehdä. Siihen me voidaan kukin osaltamme vaikuttaa että halveksimmeko muita kannattajia vai emme.
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei voida. Äänestyksen tulos olisi varmasti aivan erilainen jos se toteutettaisiin julkisena. Olisikin hauska jos tämän sellaiseksi voisi muuttaa. Kuinka monta kaappifania meillä onkaan. Rohkeasti vain ulos sieltä. Tällainen kysely olisi mielenkiintoista toteuttaa esimerkiksi Arenalla.

Yrität nyt muuttaa mustaa valkoiseksi. Fakta on se, että kannattajakunta on vahvasti jakautunut, mikä on jo itsessään melkoinen tragedia.

Tulitko muuten huomioineeksi, että kyselyn toteuttaminen areenalla sulkisi pois niiden äänet, jotka eivät enää areenalla käy, koska nykymeno ei miellytä?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tulitko muuten huomioineeksi, että kyselyn toteuttaminen areenalla sulkisi pois niiden äänet, jotka eivät enää areenalla käy, koska nykymeno ei miellytä?

Tietenkin tuli mieleen mutta käyhän siellä nytkin porukkaa jotka halveksivat KHL:llää. Rakkaudesta Jokereihin arvatenkin. Myös tällä palstalla esiintyviä nimimerkkejä. Sekin on hyvä muistaa että tällä palstalla vaikuttaa vain pienen pieni osa Jokerien kannattajista.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Paluu Liigaan tulisi olla maltillinen ja hyvin toteutettu, eikä mikään ilmoitusasia, kuten lähtö KHL:ään. Jos olisi rahaa, niin ostaisin Rotenbergin ja muut ulos ja hallin takaisin. Etenisimme pikkuhiljaa sarjatasoista ylöspäin kohti Liigaa. Näin ollen paluu Liigaan 2017-2018 en uskoisi edes olevan mahdollista. Jokerien poistuttua KHL:stä haluaisin nähdä Jokereissa enemmän omia huippu- ja muita junioreita höystettynä parilla hyvällä liigatähdellä.

Annan toki kolmannen mahdollisuuden KHL:n onnistua viitaten ensi kauteen, mutta tuskin ainakaan tuomari- ja kurinpito muuttuu. Rotenbergin toiminnan muutokseen voin uskoa pikkuisen. Eihän se todellakaan voi olla noin kettumainen ja ärsyttävä osa omistamalleen joukkueelleen, vaikka onkin SKA:n mies. Jokin roti täytyy olla pitää.

Äänestän kautta 2017-2018 Liigassa, jos meno ei muutu Venäjällä. Tuskin. Kaksi asiaa pitäisi siis muuttua ja ne on mainittu yllä.
 

Jeffrey

Jäsen
Ja vastaus kysymykseen, Liiga, tietenkin.

Syy: Eteläpääty: Jokerit - hifk 24.3.2012 - YouTube KHL ei tule koskaan herättämään tota tunnetta.

Tämä nyt on argumenttina typerä jo ihan siitä syystä, että tuollaista kiimaa oli liigassakin korkeintaan kerran pariinkymmeneen vuoteen.

Omalla kohdallani Jokereiden seuraaminen alkoi 90-luvun alussa. Jokerit oli sanana ensimmäinen jonka osasin lukea ja silloin stadilaisina käytiin faijan kanssa melko säännöllisesti hallilla, ja luonnollisesti 90-luvun kaikki Helsingissä ratkenneet mestaruudet tuli paikanpäällä katsottua. Sitä huumaa joka silloin vanhalla hallilla oli, en tule unohtamaan koskaan. 90-luvun lopulla jonkinmoisen oman kukkaron karttuessa aloin peleissä käymään itsenäisemmin. Aina ei kaveria peliin löytynyt ja melko pian löysinkin itseni silloisesta fanipäädystä. Vuosituhannen alku oli osaltani melko aktiivista aikaa tuon suhteen, vierasreissuja, päätyä ja muuta hulinaa. Pikkuhiljaa kannattajakatsomon meno vain alkoi muuttumaan ja siitä tuli jossain määrin eurooppalaisten larppaamista. Omat vanhat hienot jokerifanien virsikirjat poltettiin roviolla, oma historia kuopattiin ja se korvattiin kaikenmaailman ihme loitsuilla, viittauksilla itään sun muuta. Tässä vaiheessa itse tipuin pois aktiivisesta kannattajatoiminnasta, esimerkiksi itähelsingin huutelu ei maistunut nuorelle Länsi-Helsinkiläiselle joka lähinnä vieroksui mielikuvia ja kokemuksia idästä.

Ei se liekki koskaan mihinkään sammunut, mutta pelejäkin tuli seurattua lähinnä jos kohdalle osui. Nuo HIFK playoff sarjat oli jotain joka nosti kipinän taas uudelle tasolle, ja niitä seurannut työsulkukausi. Tuolla kaudella kuitenkin mielenkiinto liigaa kohtaan romahti. Se kiima mikä alkukaudesta Karlssonien kanssa oli, vaihtui nopeasti "vittu mitä paskaa" -ajatteluun työsulun päätyttyä.

KHL on tuonut nyt ihan uuden piristysruiskeen tähän hommaan. Vuodet ovat vierineet vantaassa, enkä enää itse ole tilanteessa jossa hallille voisi raahautua monta kertaa viikossa ja reissata fanibussissa ympäri Suomen. KHL alkaa tuomaan kokoajan myös enenevissä määrin tunteita, esimerkiksi Torpedoa ja SKA:ta vastaan on nykyisellään jo ihan ekstralatausta ilmassa. Seuraan mieluummin KHL:ää liigaan verrattuna. Haluan nauttia korkeatasoisesta kiekkoviihteestä, ja kun joka viikonloppu fanibussin kyytiin ei pääse kuitenkaan, niin mieluummin käyn kerran-kaksi kaudessa Pietarissa tai Riikassa, kuin nyt vaikkapa Lahdessa ja Kouvolassa.

Jokerien fanipohja on nyt murroksessa, se on ihan selvä, mutta niin se on ollut jo monen monta kertaa jo pelkästään sen reilu 20-vuoden aikana, mitä itse olen Jokereita seurannut.

Toki, myös omissa intresseissäni olisi saada Jokerit täysin suomalaisiin käsiin.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Käytän tässä kohdin hieman kyseenalaista termiä. Vaikka vaimo olisi aivopesty johonkin kulttiin tai ostettu pahimman kilpailijan palvelukseen, niin vaimo se on silti. Sama pätee jengiimme.

Tässä tapauksessa vaimo olisi tosin vaihdettu. Uudella vaimolla voisi olla sama nimi, mutta ei se vakuutteluista huolimatta samaksi muuttuisi.
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Osaltani seison nyt ja aina Jokerien takana riippumatta siitä, missä Jokerit pelaa. En koe asiaa siten, että esimerkiksi siirtyminen Grönlantiin tai Pohjois-Amerikkaan katkaisisi noin 40 vuotta jatkuneen kannatukseni. Sama pätee KHL:ään, vaikka sarja ei edusta lainkaan sitä mistä haaveilen.
Näin minäkin asian koen. Ehkäpä me yli neljäkymppiset osaamme suhtautua vaikeisiinkin asioihin tietyllä iän tuomalla rauhallisuudella ja tosiasioiden tunnustamisen kautta syntyvällä viisaudella. Kaikella kunnioituksella nuorempia ja kiivaampia faneja kohtaan. Olin itse samanlainen höyrypää vielä 10 vuotta sitten. Ja vaikka kuinka @Max Power täällä mesoat, niin kulutat vain tarpeetonta energiaasi lampaiden solvaamiseen ja muovisuuden korostamiseen. Muovi ei muuksi muutu, vaikka päällä seisoisit. Eivätkä lampaat muutu leijoniksi, vaikka kuinka solvaisit. Ja minä ainakaan en tunne minkäänlaista pistoa sydämessäni menetellessäni näin, kuten veli @Cobol edellä esitti.
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Tässä tapauksessa vaimo olisi tosin vaihdettu. Uudella vaimolla voisi olla sama nimi, mutta ei se vakuutteluista huolimatta samaksi muuttuisi.
No tämä on nyt joka tapauksessa semantiikkaa ja/tai asioiden erilaista tulkintaa. Ymmärsit varmastikin fiksuna jätkänä pointtini. Ja meidän ei kannattane tästä jänkätä. Ymmärrän katsontakantasi ja kunnioitan sitä. Etenkin koska et ole täällä toisia ohjeistamassa oikeinkannattamisesta.
 

Veri

Jäsen
Jos nyt jo on noin puolet faneista haluamassa takaisin liigaan, niin mitähän luvut näyttäis jos olis takana kaks kautta tasasta puurtamista tai rämpimistä ja kohtalona playoffeista ulos jääminen. Oon lukenu täältä, että Jokerit on ns. KHL:n SaiPa, joten pienemmällä budjetilla operoidessa on väistämätöntä, että "välikausia" tulee myös.

Toistaseks antaisin arvosanaks joku 10 miinus menestyksestä ja yleisöä riittää. Divisioonan voitto on huikea suoritus ja ensimmäiselläki kaudella Omark ja Moses oli niin valovoimaisia pelaajia että maaliennätyskin rikkoontui. Ei ihme että yleisö viihtyy ja sille peruskatsojalle se menestys on lopulta aika tärkeää, fanit sitten seuraa vaikka tappioita tulis, mutta mielialaan se vaikuttaa merkittävästi kaikilla.

Se jääkiekon huikeasta tasosta nauttiminen ei oo helppoa sillon kun tulee niitä kausia missä sitä tasokasta kiekkoa esittää lähinnä vierasjoukkue. Veikkaan että paljon suurempi osa faneista haluis liigaan jos ois käyny tosi huonot kahdella ekalla kaudella.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Joku 12 joukkueen Liiga olisi OK, mutta jos Jokerit tulisi, puhutaan kaiketi 18 joukkueen liigasta. Voi, voi. Metsään menee.

Joukkuemäärä on tällä hetkellä ongelma Liigassa. 15-16 on aivan liian iso määrä, ja siitä tuskin kukaan asioista hyvin perillä oleva on eri mieltä. Mutta mä luotan siihen, että tilanne muuttuu tulevaisuudessa, kun isomman sarjan puolestapuhujatkin huomaavat olevansa väärässä. Parin vuoden päästä sarja on avoin, ja katsotaan nyt mitä tapahtuu muutenkin esimerkiksi Bluesille (jonka ei olisi edes pitänyt saada lisenssiä laiminlyöntien takia).

Mutta pääasia että liigan poffeissa on edelleen se 8 joukkuetta (poffien 1.kierroksen jälkeen), joten kyllä suomen mestari on edelleenkin ihan oikea suomen mestari, Liigan epäkohtineenkin. Viimeistään kevät mittaa sen, kuten aina ennenkin.
 

jeani

Jäsen
Oli äänestystapa mikä tahansa, eiköhän tässä voida poissulkea se oletus, että liigaan halajava määrä olisi marginaalinen vähemmistö Jokereiden kannattajista.

Kyllä. Luvut tosiaan olisivat vielä rajummat (SM-liigan hyväksi) eri lailla kysyttäen, kuten todettua, mutta galluppisi ei silti jätä tuosta mainitsemastasi asiasta mitään kysymystä. Ei sillä, että siitä olisi ollut kysymystä ennen tätä ketjuakaan, mutta nyt sen on selvä suurimmillekin putinisteillekin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos nyt jo on noin puolet faneista haluamassa takaisin liigaan, niin mitähän luvut näyttäis jos olis takana kaks kautta tasasta puurtamista tai rämpimistä ja kohtalona playoffeista ulos jääminen. Oon lukenu täältä, että Jokerit on ns. KHL:n SaiPa, joten pienemmällä budjetilla operoidessa on väistämätöntä, että "välikausia" tulee myös.

En usko, että välikausia on luvassa. KHL:n pohja on aivan umpisurkea, suomalainen valmennus ja kuinka asiat hoidetaan Jokereissa on valovuoden KHL:n pohjaa edellä. Ja KHL:n taso ei ole niin kova kuin täältä lukemalla ymmärtäisi. Jokereiden joukkue nytkin koostui pääosin Liiga-pelaajista höystettynä muutamista NHL hylkiöistä ja voittivat tuon oman divisioonansa kumminkin. Jotta joku ei ymmärrä väärin niin KHL on maailman toiseksi kovin kiekkosarja kiitos terävän kärjen, mutta ero esim. Liigaan ei ole kovin suuri. Eiköhän Jokerit tasaiseen tahtiin tule playoffeja pelaamaan KHL:ssä.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Koskaan en uskonut saavamme tukea naapurin faneilta liigaan siirtymiseksi, mutta jo siitäkin syystä. Hekin ymmärtävät paikallisderbyjen arvon. Kyllä, loppua kohden niitä oli liikaa, mutta perusperiaatteen ymmärrätte kuitenkin. Tunne ohjaa jääkiekon seuraamista, siksi liigajengejä onkin jo vähän ikävä. Paidattomia Kärppäfaneja on jo ikävä Pohjoispäädyssä, että ne olivatkin ärsyttäviä. Aika kultaa muistot.
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Liigaan vaan kaikkien iloksi ja hinaamaan sarja uuteen loistoon.
Onhan se vaan niinkin, että Ladalla on paskamaista ajaa leasing-Mersun jälkeen...
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Älkää käsittäkö väärin, sillä jokaisella on oikeus ilmaista mielipiteensä eikä tässä asiassa ole mielestäni oikeaa mielipidettä yleensä olemassakaan, vaan jokainen lähestyy asiaa omista lähtökohdistaan. Mutta sitä vaan ääneen mietin, että tässä on nyt kaksi kautta jo jankattu samaa asiaa samoilla argumenteilla, niin kuinka kauan tää jankkaaminen jatkuu? Ketjujakin on tämän saman asian ympärille jo perustettu vaikka kuinka monta. Ja ootteko huomanneet, että aina kun joku on KHL:stä jotain mieltä, on se sitten posia tai negaa, niin heti kohta oikein kiireellä tulee joku paikalle kertomaan oman vastakkaisen mielipiteen. Ja ei, kahden kauden jälkeen se ei ole enään keskustelua, vaan se on jankkaamista. Mutta ei se mitään, jatketaan näin. Sama menohan se on tuolla pakolaiskeskustelussa. Tässä on vaan osapuolet rasisti ja suvakki korvattu liigalla ja KHL:llä. Ikiliikkuja, ei pysähdy eikä lopu koskaan!

Enkä väitä olevani itse sen parempi kuin muutkaan. Samanlaisia puupäitä me ollaan kaikki.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
No tämä on nyt joka tapauksessa semantiikkaa ja/tai asioiden erilaista tulkintaa. Ymmärsit varmastikin fiksuna jätkänä pointtini. Ja meidän ei kannattane tästä jänkätä. Ymmärrän katsontakantasi ja kunnioitan sitä. Etenkin koska et ole täällä toisia ohjeistamassa oikeinkannattamisesta.

Joo, vaikea mun on mennä sanomaan, että vain minun näkökantani on oikea vaikka itsestäni niin tuntuukin.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Tässä parin kauden aikana on allekirjoittaneen mielipide muuttunut ihan totaalisesti.

Ensimmäisellä kaudella sitä vielä jaksoi jännittää matseja ja jokainen voitto tuntui helvetin hyvältä. Tietynlaista vastakkainasettelua saatiin SKA:n kanssa ja muutenkin venäläisten voittaminen tuntui hyvältä. Moses puhkesi kukkaan ja Omark oli viihdyttävin pelaaja sitten Karlssonin.

Nyt kuluneella kaudella huomasin itsessäni tietynlaista välinpitämättömyyttä ja tunteiden laimenemista Jokereita ja ennen kaikkea KHL:ää kohtaan. Kaikkia matsejakaan en vain jaksanut katsoa vaikka viasat löytyykin.

Mulla on ikävä maalaisten vittuilua kun meidän miljoonamiehistö kävi taas nolaamassa itsensä kisapuistossa, ikävä on otteluseurantaketjuja ja jopa radio suomen kiekkokierrosta. Ikävä on IFK-matseja ja niitä edeltäneiden päivien fiiliksiä kun ei saanut töitäkään tehtyä. Jumalauta, mulla on sitä kuvottavan ärsyttävää naapurin maalibiisiäkin ikävä.

Tällä hetkellä mua ei tosissaan innosta ensi kausi tai Jokerit sitten yhtään. En mä tätä joukkuetta varmaan ikinä hylkää tai lakkaa seuraamasta, mutta ne tunteet mitä se on herättänyt sieltä 90-luvun puolivälistä alkavat haaleta. Liekki ei pala enää kirkkaana, mä haluan takaisin kotiin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Joukkuemäärä on tällä hetkellä ongelma Liigassa. 15-16 on aivan liian iso määrä, ja siitä tuskin kukaan asioista hyvin perillä oleva on eri mieltä. Mutta mä luotan siihen, että tilanne muuttuu tulevaisuudessa, kun isomman sarjan puolestapuhujatkin huomaavat olevansa väärässä. Parin vuoden päästä sarja on avoin, ja katsotaan nyt mitä tapahtuu muutenkin esimerkiksi Bluesille (jonka ei olisi edes pitänyt saada lisenssiä laiminlyöntien takia).

Mutta pääasia että liigan poffeissa on edelleen se 8 joukkuetta (poffien 1.kierroksen jälkeen), joten kyllä suomen mestari on edelleenkin ihan oikea suomen mestari, Liigan epäkohtineenkin. Viimeistään kevät mittaa sen, kuten aina ennenkin.

Jokerit olisi peräti 17. seura Liigaan jos Jokerit tulisi kaudelle 2017-2018. Vaikea uskoa, että liigaosakkeeseen ja pelaajiin satsannut, nousemaan houkuteltu pikkuseura X ja Y ihan vapaaehtoisesti suostuisi karsintaan. Espoossa nähdään kuinka vaikea tilanne on kun ihmisillä on omaa rahaa ja työpaikat seurassa kiinni. Vaatiikohan karsintojen palauttaminen Liigaan millaisen enemmistöpäätöksen?

Jokerit kuuluisi ilman muuta Liigaan. Tässä on vaan aika monta käytännön ongelmaa paluun esteenä. Hjallis bisnesmiehenä saattaa myös nähdä Liigan itsensä kannalta huonona kun massia lähtee omista taskuista. KHL:ssä tappiot maksavat muut ja tämä taitaa jatkua tulevina kausinakin. Tällöin Hjallis voi keskittyä repimään kaiken julkisuuden irti Jokerien omistuksestaan - ja ihan ilmaiseksi. Leuatonhan tämä sotkun on keittänyt joten katsotaan, onko hänestä se ratkaisemaan.

Hyvää menestystä teille playoffeihin, niitä tulee täälläkin seurattua aina hallissa oloa myöten. Varsinkin nyt kun ottelut eivät mene päällekkäin...
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Respect @-Ville- !!

Samanlaiset fiilikset on täälläkin. Yritin koko ensimmäisen kauden sekä viime kauden puoleen väliin asti puolustella tätä kaikkea KHL-skeidaa, niin itselleni kuin kaikille arvostelijoille, mutta mulla tuli raja vastaan kun se SKAn maalilaulu rupesi ämyreistä pauhaamaan. Silloin se tapahtui, tunne tän hetkiseen Jokereihin, näillä omistajajärjestelyillä, kuoli. Mulle riitti.

Kausaria en hommaa, enkä peleissä käy, ennen kuin jonkunlainen muutos tapahtuu.

Kuin omasta päästäni. Ensimmäinen kausi KHL:ssä oli mielenkiintoinen ja tunnelma matseissa parani loppukautta kohti. Kulunut kausi ei herättänyt tunteita ja viimeinen pisara minulle oli se SKA:n maalilaulun soittaminen. Pahempaa häväistystä urheilussa on vaikea keksiä.

Toivon paluuta liigaan, olkoonkin että liigassa pitäisi aivan ehdottomasti olla maks. 12 joukkuetta ja aito putoamisen mahdollisuus. On muuten käsittämätöntä että tuo ei ole toteutunut, vaikka kaikki tuntemani liigaa seuraavta ihmiset sitä kannattavat. Siis aivan kaikki.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ei tuo Liigan joukkuemäärä ihan nopeasti vähene. Uskoisin että se käy luonnollisen poistuman kautta. Ei välttämättä nimittäin uudet osakkaat riemusta kilju jos nyt yhtäkkiä päätetään että seuraavina kausina viimeinen tippuu pois liigasta kunnes tavoite 12 seuraa on saavutettu. Höpsispösis.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Täällä haaveillaan paluusta pienenevään ja taloudellisesti paremminvoivaan Liigan. Ihan vapaasti, tietysti, mutta miksi ei saman tien NHL:ään? Toivotaan paluuta sellaiseen mitä ei ole, haaveillaan aivan mahdottomasta. Olen aina kuvitellut olevani urheiluromantikko, mutta nyt huomaankin yllätyksekseni olevani urheilurealisti. Mielummin KHL:n Saipa, kuin Liigan Blues.

Ja ootteko huomanneet, että aina kun joku on KHL:stä jotain mieltä, on se sitten posia tai negaa, niin heti kohta oikein kiireellä tulee joku paikalle kertomaan oman vastakkaisen mielipiteen. Ja ei, kahden kauden jälkeen se ei ole enään keskustelua, vaan se on jankkaamista.

Jep jep, jo nimimerkistä tietää, mitä seuraavaksi pääsee lukemaan. Samat sanankäänteet kerta toisensa jälkeen, samat stoorit lapsuudesta hallilla faijan kanssa, jotka on kerrottu jo moneen kertaan. Ja niihin samat vastaväitteet. Otsikosta riippumatta meillä on vain yksi ketju ja yksi keskustelu.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei välttämättä nimittäin uudet osakkaat riemusta kilju jos nyt yhtäkkiä päätetään että seuraavina kausina viimeinen tippuu pois liigasta kunnes tavoite 12 seuraa on saavutettu. Höpsispösis.
Liiga on osakeyhtiö, totta kai osakkaat äänestävät kyllä omalle tuholle. ISO HYMIÖ
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Ehkä Jokereiden paluu saisi Liigan päättäjätkin järkiinsä. En ymmärrä mihin tämä järjetön joukkuemäärän nostaminen perustuu? Pelkäsikö päättäjät että KHL-Jokereista oikeasti tulee koko suomen joukkue ja tällä vedolla pyrittiin nostamaan sitoutumista paikalliseen vaihtoehtoon? Jokereiden lähdön olisi pitänyt johtaa joukkuemäärän pienentämiseen, eikä nostamiseen.
Eiköhän tässäkin ole takana raha. Neloselta saatava raha. Jokerit lähti Venäjälle, potentiaalisia Pro/Ruutu -tilaajia lähti aika iso läjä. Nää tappiot piti sitten kuitata maalaisten pusseista. Emmää muuta selitystä oo keksiny.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös