Jokerit 2017–2018: KHL vai Liiga?

  • 38 044
  • 184

Jos SINÄ saisit päättää, mitä sarjaa Jokerit pelaisi kaudella 2017–2018?

  • KHL

  • Liiga

  • En ole Jokerit-fani / Haluan vain nähdä äänestyksen tilanteen.


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Gemondo

Jäsen
Tämä äänestys olisi voitu toteuttaa myös seuraavalla kaavalla:

KHL (Kuulun Eteläpäätyyn)
KHL (En kuulu Eteläpäätyyn)

Liiga (Kuulun Eteläpäätyyn)
Liiga (En kuulu Eteläpäätyyn)
---------------------------------------
Ja oma arvioni äänistä...

KHL (Kuulun Eteläpäätyyn) 1
KHL (En kuulu Eteläpäätyyn) 60

Liiga (Kuulun Eteläpäätyyn) 10
Liiga (En kuulu Eteläpäätyyn) 29

..Vai olenko väärässä kun arvioin että suurin osa Liigaan palavasti halajavista ovat Eteläpäätyläisiä joilla on ikävä vierasreissuja, vastakkainasettelua ja niistä koituvaa yhteisöllisyyden tunnetta?

Itse en vastannut äänestykseen mitään, koska en tiedä tällähetkellä kumpi huonoista vaihtoehdoista on se vähemmän huonompi.

Ottelutapahtumasta saattaa nauttia, jos nauttii epämusiikista, eli jumputuksesta, joka ei ole edes mikään biisi, vaan pelkkää bassoa höystettynä yksinkertaisella melodialla. HIFK:n ottelutapahtuma ja yleinen tyylikkyys seurana pieksevät Jokereiden vastaavat aivan sata-muna.

Tämä on kyllä omaan korvaani aivan käsittämätön mielipide. Kävin yhden Hifkin kotipelin tällä kaudella katsomassa mutta tämä tapahtuma oli kaikin puolin niin köyhä että teki mieli poistua jo kesken toisen erän. Kavereiden takia kuitenkin jäin katsomaan loppuun asti, mutta seuraavat suunnitellut vierailut "petoluolaan" jätin suosiolla väliin. Istun mieluummin vaikka Kallion kirkossa sen pari tuntia ja ihastelen siellä ehtoollisen jakoa, tunnelma kun on noissa paikoissa yhtä katossa mutta kirkossa sentään tapahtuu jotain.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
KHL:ssä Jokereiden yleisömääriä puffataan ilmaisilla lipuilla sekä halvoilla lippupaketeilla.

Ilmaisista lipuista en edes viitsi kysyä mutta harmittaa vietävästi että minulta on mennyt kokonaan ohi nämä halvat lippupaketit kaudella 15-16. Mihin peleihin näitä lippuja tarjottiin ja mistä niitä sai ostaa?
 
Suosikkijoukkue
Punakeltainen stadilainen
Jos ajatellaan peliä ja sen eri aspekteja, niin tietysti maailman toisiksi kovin liiga tasokkaine pelaajineen. Mutta sydän haluaa derbypäivät takaisin.

Joukkueen rosterin nimekkyys kotimaan sarjassa ei tietenkään olisi nykyistä tasoa, mutta Suomen mestaruudesta taisteleminen olisi vaan niin nannaa. Jullien lomille laittamista ja muutenkin stadilaista Jokereita on kova ikävä. Joukkueen takana tulen kuitenkin seisomaan, oli sarja mikä tahansa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mun muistikuvan mukaan Liiga-aikoina sai vähän väliä jostain ilmaislippuja Jokereiden peleihin
No, siinä mielessä toki oli, että valtaosaan otteluista oli jopa tuhansia ilmaislippuja käytettävissä.
En mä Liigasta puhunut tässä suhteessa mitään, vaan mainitsin, että KHL:ssä yleisömääriä puffataan. Joku 500 tamperelaista matsiin junalla yhteensä kahdellakympillä on tätä puhtaimmillaan.

Lisäksi en myöskään ymmärrä miten IFK on tyylikkäämpi seura, jos heidän peleissään soi vaan rokki? Tai ottelutapahtuma on yksinkertaistettu? Väittäisin, että Jokereiden ottelutapahtuma on huomattavasti lähempänä esimerkiksi NHL:n vastaavia kuin IFKn (Tämä siksi, kun sun suosikkijoukkue on nykyään NHL).
Tyylikkyys tulee mm. perinteiden kunnioittamisesta. Jokereissa alkaa olla pikku hiljaa kaikki pistetty remppaan ja uusiksi. Toisaalta diggaan Nordiksesta paikka sata kertaa enemmän kuin Jaffalasta, joka on sekin paikoin tosi hyvä. NHL on tuossa mulla siksi, että se edustaa ainoana kiinnostavaa lätkää.

Muutenkin kun lukee näitä juttuja miten SM-liigassa on kaikki paremmin niin eipä ole Liigan otteluita näin väittävät seuranneet.
Multa jäi viimeisinä SM-Liiga-vuosina kaksi runkosarjamatsia ja kaksi playoff-matsia näkemättä.

Ilmaisista lipuista en edes viitsi kysyä mutta harmittaa vietävästi että minulta on mennyt kokonaan ohi nämä halvat lippupaketit kaudella 15-16. Mihin peleihin näitä lippuja tarjottiin ja mistä niitä sai ostaa?
Kun nyt mainitsit, niin ilmaisia lippuja tarjottiin kyllä useasti. Itse käytin ja tarjosin niitä kavereille montakin kertaa. Niitä sai yhteistyökumppaneilta 50-100 tsetin satseissa. Lähden nyt lenkille, mutta kun tulen voin katsoa, jos niitä mainoksia jostain vielä löytyisi. Itse en kausikorttilaisena ostanut yhtäkään lippua viime kaudella.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Äärettömän mielenkiintoinen äänestys. Voi herranjestas sentään, ihan 80 ääntä jo annettu, montakohan % se on jokerifaneista? Tähän varmaan tulisi nyt tällä hetkellä 80 erilaista vastausta, tästä olen ihan VARMA! Montako % se on keskimääräisestä katsojaluvusta/ottelu, minä osaan sen laskea, mutta osaavatko kaikki SM-liigaa ihannoivat, siitä en ole ihan varma.
Tämä äänestys, niin kuin huomaatte, on masinoitu täällä jatkiksessa esiintyvien äänekkäimpien antiKHL - mesojien toimesta, mutta ymmärtäkäämme heitä.
Yksi sivuhuomio pitää heittää, kun alkoi taas niin lapsettaa. Odotin, että cobol olisi kehunut tämän, omien sanojensa mukaan, erään palstan "parhaan" analysaattorin kannanottoja täällä. Tosin minua ne taas niin huvittivat, kuten toisaalla tämä vänkääminen JMA:n erinomaisuudesta.
Toistaiseksi ei Euroopassa ole KHL:n voittanutta, eikä edes mikään liiga lähelläkään.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
@Gemondo itselleni on tullut myös vahva tunne siitä, että ainakin suurin osa kaipaa takaisin liigaan juuri vierasreissujen ja vastakkainasettelun takia. Eikä siinä mitään, ymmärrän sen hyvin. Mutta mua huvittaa se, että meitä ketkä kannatamme edelleen Jokereita vaikka menestymismahdollisuudet ovat aika pienet, niin kutsutaan gloryhunttereiksi. Kyllä mä sanon suoraan, että helpompi se on näinä aikoina kääntää selkä Jokereille kuin edelleen jatkaa sitkeästi kannattamista yleisestä Venäjän vastaisuudesta huolimatta.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Kun nyt mainitsit, niin ilmaisia lippuja tarjottiin kyllä useasti. Itse käytin ja tarjosin niitä kavereille montakin kertaa. Niitä sai yhteistyökumppaneilta 50-100 tsetin satseissa. Lähden nyt lenkille, mutta kun tulen voin katsoa, jos niitä mainoksia jostain vielä löytyisi. Itse en kausikorttilaisena ostanut yhtäkään lippua viime kaudella.
Jäämme jännittyneinä odottelemaan paluutasi kuntoasi hoitamasta. Vai että ihan 50-100 tsetin paketteja? En usko kuitenkaan, että enää löydät niitä mainoksia ilmaisista lipputseteistä.
Voit käydä suihkussa ensin...jaksetaan odottaa sen verran.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vai että ihan 50-100 tsetin paketteja? En usko kuitenkaan, että enää löydät niitä mainoksia ilmaisista lipputseteistä.
Ei, vaan paketteja, kuten vaikka 4kpl/60e. Ilmaislippuja jaettiin yhteistyöorganisaatioille isompia kasoja.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Jäämme jännittyneinä odottelemaan paluutasi kuntoasi hoitamasta. Vai että ihan 50-100 tsetin paketteja? En usko kuitenkaan, että enää löydät niitä mainoksia ilmaisista lipputseteistä.
Voit käydä suihkussa ensin...jaksetaan odottaa sen verran.
Itse työskentelen Jokereiden yhteistyökumppanina toimivassa yrityksessä, ja meidän henkilöstöllä oli kaksi kertaa tällä kaudella mahdollisuus tulla matsiin ilmaiseksi, toisella kerralla taisi saada varattua kaksi lippua per naama. Itse en kumpaankaan näistä otteluista ehtinyt mutta ainakin toisessa oli varmasti yli 100 henkilöä.

Eipä sillä että tässä mielestäni mitään väärää olisi.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kun nyt mainitsit, niin ilmaisia lippuja tarjottiin kyllä useasti. Itse käytin ja tarjosin niitä kavereille montakin kertaa. Niitä sai yhteistyökumppaneilta 50-100 tsetin satseissa. Lähden nyt lenkille, mutta kun tulen voin katsoa, jos niitä mainoksia jostain vielä löytyisi. Itse en kausikorttilaisena ostanut yhtäkään lippua viime kaudella.

Noissa yhteistyökumppanien jakamissa lipuissa on mielestäni vähän ehkä erheellistä puhua ilmaisista lipuista. Loppuasiakkaan näkökulmasta ne toki sitä ovatkin, mutta ihan hyvää hyvyyttään noita ei Jokerit jaa, vaan ovat yleensä osa yhteistyödiiliä. Vaikka lähtökohtaisesti noiden tuotot menisivät kirjanpidossa yhteistyösopimuksista saatujen tuottojen joukkoon ja loppuasiakas ei maksa ottelusta pennin jeniä, niin loppuviimein noista lipuista on lantteja arkun pohjalle tippunut. Jos Jokerit ja yhteistyökumppani sopivat esimerkiksi mainoksesta+100 lipun satsista summaan X, ei se tarkoita noiden lippujen olevan yhteistyökumppanin näkökulmasta ilmaisia lippuja. Niiden hinta on osa maksettavaa summaa X ja eivät siten vertaudu mielestäni mihinkään tuo aiemman kirjoittajan mainitsemiin alelippuihin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Multa jäi viimeisinä SM-Liiga-vuosina kaksi runkosarjamatsia ja kaksi playoff-matsia näkemättä.

Pikana lyhyesti:

ymmärrän kyllä kaipuun liigaan. Ja on sitä itsellänikin. Olen kuitenkin Liigaa seurannut koko ajan katsomalla ainakin 60 prosenttia HIFK:n otteluista. Sen jälkeen kun Jokerit lähti, uutta joukkuetta on tullut sisään ja lisää tulee ensi kaudella. Tulevan kauden joukkuemäärä on aivan sairaan paljon liikaa koska liigatason pelaajia ei enää löydy riittävästi. Tällä kaudella heikoimpien joukkueiden 3-4 kentissä pelaa ihan oikeasti pelaajia, joilla olisi suhteessa tehnyt tuikkaa mahtua mestikseen vielä jokunen vuosi sitten. Ei pelit tällaisia vastustajia vastaan sytytä eikä ne sytyttäneet HIFK:takaan - eikä varsinkaan yleisöä, joka haukkui omat välillä pystyyn asenneongelmaisina. Pelitkin oli lähes kuraa näissä otteluissa.

Joku 12 joukkueen Liiga olisi OK, mutta jos Jokerit tulisi, puhutaan kaiketi 18 joukkueen liigasta. Voi, voi. Metsään menee.
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Koko teksti.
En olisi tätä paremmin voinut sanoa. Veit sanat kirjaimellisesti suustani. Keneltä se on pois, jos siellä on ilmaislipuilla porukkaa. Ei ainakaan minulta. Ja yksi tapa sekin on tietty mainostaa, saada uusia ja toivon mukaan jatkossakin hallille tulevia katsojia. Ja useimmiten nekin liput on jaettu joillekin junnuille PK-seudulla.
Itse olen kolmisen kertaa ruinannut pilettejä viedäkseni nuoria Arenalle ja saanut joka kerta tehdä hartiavoimin duunia saadakseni niitä. Ja tunnen vielä toimistolta väkeä. Että ei sitä ainakaan ole mitenkään erityisen helpoksi tai suotavaksi tehty. Etenkin kun olen ilmoittautunut vapaaehtoiseksi agentiksi. Päinvastoin, olen yleensä saanut tehdä jonkin duunin toimistolle, jotta homma on luistanut paremmin. En heidän pyynnöstään vaan ikäänkuin vastapalvelukseksi.

Liigaa puoltavat:
-menneisyys
Myös veli Erkun poseihin vahva sama. Ja tuosta menneisyydestä voisi yrittää tosiaan päästää irti. Ainakin niin pitkäksi aikaa kuin tätä hauskaa kestää. Menneisyyteen takertuminen yleensä viittaa kyvyttömyyteen sopeutua tulevaisuuden asettamiin haasteisiin ja pärjätä niiden edellyttämällä tavalla.

Onneksi futispuolella on nykyään oma derbynsä.
Vaikka allekirjoittaneella onkin vakavia sielullisia traumoja, niin suuria ne eivät ole että alkaisin seuraamaan kotimaista potkupalloa. Niistä tapahtumista ei jälkipolville jää paljoa kerrottavaa. Ainoan kerran olen erehtynyt käymään Veikkausliigan matsissa keväällä 2003. Vaikka kyseessä oli Jokereiden matsi, aiheuttaa vieläkin puuskittaista vapinaa ja puistatusta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Noissa yhteistyökumppanien jakamissa lipuissa on mielestäni vähän ehkä erheellistä puhua ilmaisista lipuista. Loppuasiakkaan näkökulmasta ne toki sitä ovatkin, mutta ihan hyvää hyvyyttään noita ei Jokerit jaa, vaan ovat yleensä osa yhteistyödiiliä.
Ihan totta. Ja sekin on otettava huomioon, että vaikka Jokerit saisi jokaiseen matsiin myytyä jokaisen tuolin, se tekisi silti tappiota. Hintoja pitäisi nostaa ihan kunnolla että päästäisiin nollatulokseen. Niinpä se on kait se ja sama antaako Jokerit niitä lippuja ale-hintaan vai ei.

@Action Bronson @Detritus ja muut:
Tässä (Lipunmyynnin 3. vaihe käynnissä! | Jokerit.com esimerkki kahdesta aiemmin mainitsemastani asiasta: tökerö englannin käyttö ja tosi halvat lippupaketit.
Superweeksin peleihin Jokerit tarjoaa mahdollisuutta ostaa neljä lippua 45 eurolla tai tuplana kahdeksan lippua 80 eurolla!
Lisää saatte etsiä itse jos kiinnostaa.


Joku 12 joukkueen Liiga olisi OK, mutta jos Jokerit tulisi, puhutaan kaiketi 18 joukkueen liigasta. Voi, voi.
Jep, Liiga ei ole edes likimain täydellinen. Minä olisi valmis maksamaan sitä hintaa mitä siellä maksetaan saadakseni ne euforiat joita sieltä saa. Ja siis paljon mieluummin kuin tätä KHL-hintaa ilman euforiaa. (Ja kyllä, ymmärrän että osa diggaa tätä nykymeininkiä).
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
@V-G-

Eli 6 kotiottelun sarjaan myytiin alennettuun hintaan lippuja. En ihmettele. Nuokin vielä siten että alennuksesta pääsi nauttimaan ainoastaan jos kasassa oli 4 henkilöä. Kuinkahan iso osuus tuon viikon alennuslippujen osuus oli kaikista myydyistä lipuista? Näemmä näitä alennuksia kuitenkin oli ja vieläpä useampaan peliin joten myönnän että olit siinä oikeassa. Tämä on kuitenkin täysin erilainen tarjous kuin myydä vaikka 12 eurolla yksittäisiä lippuja joiden osuus kaikista myydyistä lipuista varmasti olisi suurempi kuin pakettina myytävien.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Nuokin vielä siten että alennuksesta pääsi nauttimaan ainoastaan jos kasassa oli 4 henkilöä.
Sori että kesti vastata.

Sen sanon vielä aiheeseen, että kyllä noita käsittääkseni pystyi ostamaan neljän lipun könttien ohella myös mallia 3+1, 2+2, 1+1+1+1 jne. Eli pystyi siis hyödyntämään yksinkin.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Sori että kesti vastata.

Sen sanon vielä aiheeseen, että kyllä noita käsittääkseni pystyi ostamaan neljän lipun könttien ohella myös mallia 3+1, 2+2, 1+1+1+1 jne.

Väitän että ei pystynyt. Tällaisia lippuja muistan olleen tarjolla vain ensimmäisen kauden ensimmäiselle kierrokselle. Voin olla väärässäkin joten tulkaa nyt joku muu kertomaan.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mä olen jo pudonnut kyydistä siitä, että onko noi edulliset lippupaketit siis hyvä vai huono juttu? Itselläni on kausikortti, joten en kauden aikana noihin tarjouksiin kiinnitä huomiota. Koska en ole kateellista sorttia, niin mikäli noilla edullisilla lippupaketeilla saadaan porukkaa hallille, niin mielestäni sehän on vain ja ainoastaan positiivinen asia. Mulle on aivan sama jos takana istuva on päässyt halvalla halliin tai vaikka ilmaiseksi, ei se ole minulta pois. Päinvastoin tunnelma nousee mitä enemmän porukkaa hallissa, joten antakaa niitä lippuja jatkossakin mun puolestani. Vai onko siis KHL huono juttu, kun yleisö pääse halvalla halliin? Poistun takavasemmalle kun tämä menee jo yli mun ymmärrykseni.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Pitkää kevättä ei olla nähty vuosiin, mutta harvoin on pelit päättyneet helmikuussa. Kertonee sekin KHL:än intresseistä, kun pitää lopettaa sarja ajoissa, että ehtivät ajoissa aloittaa valmistautumisen kevään hömppäkisoihin.

Toivottavasti tämä EHT-Suomi fiasko loppuu nopeasti ja pääsen taas pian seuraamaan oikeita Jokereita kotoisassa puuhaliigassa. Mielummin sitä kotimaista puuhastelua katsoo kuin venäläisten rottailua. Case Nordlund ja muut nolot tapaukset tuntuvat nykyisin vain pieneltä sivujuonteelta tämän järjestelmällisen kusetuksen edessä. Toki täytyy myöntää, että en ole kovin innostunut mistään 20 joukkueen Liigasta. Jokerit - KePa ei kiinnosta kovinkaan paljoa, vaikka joukkue olisikin täynnä omia poikia. Mutta toisaalta tuokin tilanne on parempi kuin tämä täysi välinpitämättömyys.

Ensi kaudella on hienoa taas seurata kuinka Jokerit taistelee yhden oman kasvatin voimin tuulimyllyjä vastaan. Nuo Juntilat ja Muntilat olisivat saaneet jäädä näätiin.
 
Viimeksi muokattu:

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ihan totta. Ja sekin on otettava huomioon, että vaikka Jokerit saisi jokaiseen matsiin myytyä jokaisen tuolin, se tekisi silti tappiota. Hintoja pitäisi nostaa ihan kunnolla että päästäisiin nollatulokseen. Niinpä se on kait se ja sama antaako Jokerit niitä lippuja ale-hintaan vai ei.

Jos jutut miljoonatappioista pitävät edes puoliksi paikkansa, niin sellaista yhtälöä ei olekaan, jolla tuosta saisi lipputuloilla nollatuloksen. Varsinkin kun huomioi sen, kuinka yhteistyökumppaneita houkuttelee yleisömäärä absoluuttisia lipputuloja enemmän. Jos lipun keskihinnaksi isketään nyt vaikka pyöreä huntti ja yleisömäärä olisi sen 7500, voisi tuolla yhtälöllä jäädä lipputulojen osalta plussalle. Konditionaali kun oheistuotteiden, bissen, ruoan ja vastaavien hintaa ja sopparisisältöjä ei tiedä. Yhteistyösoppareissa saattaisi tosin jo jotain näkyä kun runkosarjassa tavoitettaisiin 75k katsojaa vähemmän kuin 10k keskiarvolla. Ja jokainen voi vielä laskeskella onko koko kauden keskiarvo huntin keskimääräisellä lipputuotolla kuinka realistinen.

Se ja sama ei kuitenkaan ole se, mitä lipputuloista tulee sisälle. Jokerit loppuviimein ei pyöri millään taikaseinan Kela Gold cardilla, vaan joku maksaa laskun. Sen jonkun motivaatiota pumpata rahaa sisälle voi sitten miettiä jos tulopuoli (lipputulot, yhteistyötuotot, brändiarvo, jne.) kokevat kolauksen epämääräisen hinnoittelun tai 13k ilmaislipun per matsi politiikan takia. Puhumattakaan siitä, mihin tilaan tuo nopeasti ajaa toimiston ja tärkeimmät sidosryhmät kun jossain vaiheessa pitäisi pärjätä omillaan. Espoosta voi vähän katsella mallia mikä on lopputulema kun vuosikausia faija maksaa laskut ja rahahanojen sulkeutuessa pitääkin jotain ruveta tekemään itsei lman kontakteja, osaajia, osaamista tai työtapoja. Ei muuten ole kaunista katsottavaa.

Nykyisellään Jokerit ei pysty pyörimään täysin markkinoiden mukaisesti. Tulopuolta on pakko kasvattaa jos jossain vaiheessa tarkoitus on pelata edes teoriassa kilpailukykyisellä budjetilla KHL:aa ilman jo etukäteen korvamerkittyä rahaa. Ja vaikka veri vetäisi takaisin Liigaan, siirtymistä kummasti helpottaa se, että päivittäinen tekeminen ei yksistään nojaa namusedän karkkipussista tippuviin nallekarkkeihin. Toki tässä tilanteessa on helppo pistää pää pensaaseen ja valittaa maailman pahuutta, mutta se ei auta mitään. Tällä hetkellä Rotan rahat ovat avainasemassa ja jos joskus jollain säntillisellä tasolla halutaan ilman noita rahoja pelata, vaatii se muutakin kuin tuudittautumisen "ihan se ja sama" politiikkaan mitä tulee mm. lippujen hinnoitteluun, myyntikanaviin ja tavoitettuun asiakaskuntaan. Kuten jo totesin, Espoosta voi katsella mallia mikä kohtaa hyvin nopeasti jos toiminta ei omistajan rahoista huolimatta ole säntillisellä tasolla.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äänestin Liigaa, 10 joukkueen Liigaa jossa viimeinen pelaa karsinnat. Ja jossa puhaltavat ammattituomarit. Nykymuotoinen Liiga on lähinnä huono vitsi.

Mieluisin vaihtoehto olisi kuitenkin Euroopan NHL.
 

faro

Jäsen
Oke. Pystyikö ekalla kaudella? Vai mistä mun mielikuva on perua?
Varmaan joo ekalta kaudelta, sillä silloin (muistaakseni) yhteen neljän kotiottelun ryppääseen pystyi ostamaan lippuja hajauttamalla, mutta siinäkin oli sellainen rajoitus, että se sitoi kaikkiin neljään kotuotteluun. Eli kyseessä oli paketti, jolla pääsi neljään peräkkäiseen kotiotteluun tyyliin jollain 50 eurolla.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
- Liiga
- Juuret
- Suomi
- Perinteet
- Vieraspelireissut
- Stadin derbyt
- Uudet liigajengit.

Kärsitään sitten laadussa pikkuisen, mutta sinne syrän vie.

Liiga ehdottomasti, koska tunne. Ja naapuri tarvitsisi kipeästi läksytystä.

- KHL oli kiva kokeilu, ei saada todellista mahdollisuutta tavoitella mestaruutta. Taitoa juu, oikeudenmukaisuutta ei senkään vertaa. Juna kulkee kohti Suomea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös