Kysymys moderaattoreille:
Saako tulleita yksityisviestejä julkaista? Eli saanko minä nyt tuoda saamani yv:t ja lähettäjät kaikkien tietoisuuteen? Vai pidänkö ne vain omana tietonani?
Julkaise jossain muualla, joku lainaa sieltä. Siinä ratkaisu
Kysymys moderaattoreille:
Saako tulleita yksityisviestejä julkaista? Eli saanko minä nyt tuoda saamani yv:t ja lähettäjät kaikkien tietoisuuteen? Vai pidänkö ne vain omana tietonani?
Kuten moneen kertaan todettu, voi lainauksia ja linkityksiä harjoitella testiosiossa, jos siihen on kiinnostusta. Mitään tähtitiedettä ne eivät todellakaan ole ja jokainen halukas ne varmasti halutessaan oppii. Jotkut vain tuntuvat olevan tyystin välinpitämättömiä osoittavat kunnioituksen puutetta lukijoitaan kohtaan. Mr.Foxin sanojen mukaan: kunnioita myös kanssakirjoittajiasi.En minä tiedä. Ei mitään pitäisi olla, simpeli homma. Mutta jos se on jollekin hankalaa, niin pitääkö siitäkin olla heti pelikieltoa antamassa?
Ja syyllistyi samalla sääntörikkomukseen itsemoderoinnillaan. Napsahtaakohan tuosta kuukausi, vai selviääkö viikolla?Pari muuta kirjoittajaa siihen jo tarttuikin, kunnes JHag pyysi ketjun palauttamista alkuperäiseen tarkoitukseensa.
Ei näistä mitään tule, mutta odotas, jos joku kirjoittaa vahingossa väärään ketjuun tai sattuu olemaan samaa mieltä jostain viestistä.
Tässäpä modeille iltaläksyjä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kirjesalaisuus
Niin no, vaikka kirjeen julkaisemisesta ei sanktiota oikeudessa tulekaan, niin moraalisesti se on tällaisissa yhteyksissä mielestäni hyvin arveluttavaa, mikä mielestäni käy tietyllä tapaa ilmi kirjesalaisuuden ideologiasta.Iltaläksyjä tarvisi aika moni muukin. En päässyt jyvälle siitä, mitä sinä hait takaa, mutta jostain syystä on käsittämättömän yleistä luulla kirjesalaisuuden tarkoittavan sitä, että kirjeen vastaanottaja ei saisi vaikkapa julkaista kirjettä.
Niin no, vaikka kirjeen julkaisemisesta ei sanktiota oikeudessa tulekaan, niin moraalisesti se on tällaisissa yhteyksissä mielestäni hyvin arveluttavaa, mikä mielestäni käy tietyllä tapaa ilmi kirjesalaisuuden ideologiasta.
Jotenkin koko konsepti yksityisviestistä on vaikea hahmottaa monille.Mielenkiintoista kyllä. Yksityisviesti ja lähettäjän nimimerkki julkaistu foorumilla=kirjoituskielto. Mikä maksaa?
Mielenkiintoista kyllä. Yksityisviesti ja lähettäjän nimimerkki julkaistu foorumilla=kirjoituskielto. Mikä maksaa?
Annoitte sitten viikon pelikiellon yhdelle Ässäpuolen about neljästä järkevästä kirjoittajasta kesken playoffien noinkin huisin tärkeästä syystä...
Eli mistä esim. Lohipoika on löytänyt tämän viestin? Tuleeko näistä rangaistuksista tarkempi selvitys jonnekin?
Tutkin mielenkiinnon vuoksi kirjoitushistoriaasi ja viesti osui silmiin.
Voisivatko moderaattorit vastedes linkittää rangaistukseen johtaneen viestin, jos kyseessä on yhdestä viestistä aiheutunut sääntörikkomus?
Kyse olikin siitä, että tuo automaattinen linkkaus ei välttämättä aina toimi.
Toimiiko vai eikö toimi, en tiedä! En ole nimittäin ikinä käyttänyt tuota linkkitoimintoa. Sen verran luotan itseeni, että mä näpyttelen nuo yksitoista merkkiä nopeammin kuin linkkaan jonkun automaattitoiminnon kautta.
Toinen ongelma tuossa automaattisessa linkityksessä on se (en tiedä miten jotkut edes onnistuvat siinä), että siihen tulee tupla-alku. Siis ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun olen löytänyt tällaisia linkkejä:
h'ttp://h'ttp://www.jatkoaika.com/
...ja kuten arvata saattaa, tuollaisilla linkeillä ei pääse mihinkään.
Ei minulla ainakaan ole tuon kanssa ollut koskaan mitään ongelmia, hyvin toimii. Tupla h'ttp:// tulee siitä että toiminto avaa ruudun jossa lukee valmiiksi h'ttp://. Käsittämätöntä kyllä jotkut eivät tajua että h'ttp:// :n sisältävä linkki pastetaan sen tilalle eikä perään.
Sori nörtteys. En pysty ymmärtämään teitä jotka ette osaa näitä perusasioita edes vähän alusta ja silti laitatte viesteihinne linkkejä.
Jälleen kerran!Joo no siis itsekin kyllä aina näpyttelen linkityksen enkä käytä tuota automaattisysteemiä. Onnistuu mielestäni itseasiassa helpommin näpyttelemällä. Itselleni avautui, kun tuota automaattijuttua kokeilin tätä keskustelua lukiessani, että minkä takia välillä on tosiaan noita tupla-alkuisia linkkejä. Aiemmin olenkin ihmetellyt, että miksi joku kirjoittaa itse sen alun linkkiin ja sitten vielä vetää copy-pastella sen toistamiseen siihen.
Onhan tuo hienosti hyperlinkattu ja riittävästi kuvailtu linkki kyllä! Mitä merkitystä sillä on, jos se varsinainen URL-osa on päin persettä? Jälleen kerran: tupla-h'ttp:// -alku ja tuolla kyseisellä linkillä ei pääse mihinkään! Miksi, oi miksi, se on niin saatanan vaikeaa?Tokkopa nähdään Fredrik Norrenaa enää koskaan TPS-nutussa, jatkaa Linköpingissä kaksi kautta. Katsokaa vaikka (IS urheilu)
Nytkö testiosiossa ei edes saa enää testata? Mielenkiintoista. Jos en muista aivan väärin, niin modet ohjeistaa harjoittelut testiosioon. Jos ei testiosiossa enää saa harjoitella, niin missä sitä pitää harrastaa?Huomasin juuri, että jatkoajan ratkiriemukas moderointi on lukinnut testaukseni testiosiossa.
Kuka on kieltänyt testailut testiosiossa? Mennyt vaan ohi tuollainen ilmoitus meikäläiseltä.Nytkö testiosiossa ei edes saa enää testata? Mielenkiintoista.
Vastasin finnishninjan viestiin.Kuka on kieltänyt testailut testiosiossa? Mennyt vaan ohi tuollainen ilmoitus meikäläiseltä.
Loistava esimerkki vol.2 automaattisen linkitystoiminnon pettämisestä.Loistava esimerkki automaattisen linkitystoiminnon pettämisestä. Toiminto tosin saattaa jopa toimia (itse en siis ole ikinä tuota edes kokeillut), jos ja JOS käyttäjät osaisivat niitä käyttää. Edelleen suosittelen esikatselua ja linkkien testaamista ennen Lähetä-nappulan painamista.
Miten se voi olla noin ylivoimaisen vaikeaa? Mun pitänee kanssa joskus mennä testiosioon harjoittelemaan tuon "maapallolinkin" väärinkäyttöä. Muuten tätä ei voi tajuta!"KalPa rakentaa kovaa joukkuetta myös SM-liigakaudelle 2011-2012 ja on solminut sopimukset keskushyökkääjä Matti Kuparisen, maalivahti Juha Toivosen ja valmentaja Jari Laukkasen kanssa.
- - -
[URL="http://www.kalpa-hockey.fi/sitenews/view/-/ngid/1/nid/1413]kalpa-hockey.fi[/URL]
Loistava esimerkki vol.2 automaattisen linkitystoiminnon pettämisestä.Miten se voi olla noin ylivoimaisen vaikeaa? Mun pitänee kanssa joskus mennä testiosioon harjoittelemaan tuon "maapallolinkin" väärinkäyttöä. Muuten tätä ei voi tajuta!
Ei! Ymmärrät kai itsekin, että toimimaton linkki missä tahansa tekstissä ei tuo mitään lisäarvoa keskusteluun. Siksi tuo linkin toimivuus kannattaisi tarkistaa ennen Lähetä-nappulan painamista. Nyt Moderaattorit ovat poistaneet nuo suorat lainaukset tuosta viestistä ja todenneet, että pelkkä linkitys riittää. Linkki on kuitenkin rikki, niin käytännössä tuo on täysin turha ketjun avausviesti. Viestissä on pelkkä otsikko ja toimimaton linkki. Ketä tuo viesti palvelee?Onko linkitystoiminnon pettäminen sinulle henkilökohtainen tsunami?
Ketä täällä nyt on ulosheitosta puhunut? Enemmänkin kyse on kanssalukijoiden kunnioittamisesta ja esikatselun käytöstä!Onneksi kaikki tällä palstalla eivät ole tilastojen kanssa näpertäviä insinöörejä, joille linkitystoiminnon pettäminen tarkoitaa palstalta ulosheittoa.
Onneksi kaikki tällä palstalla eivät ole tilastojen kanssa näpertäviä insinöörejä, joille linkitystoiminnon pettäminen tarkoitaa palstalta ulosheittoa.
Viestin esikatselun pitäisi onnistua ilman insinööritutkintoa.
Kysehän on puhtaasti siitä, miten paljon haluaa ottaa muita huomioon.
...Vastaatko yhteen kysymykseeni: mitä lisäarvoa keskusteluun tuo linkki, joka ei johda mihinkään?
JOS linkität, TESTAA myös linkin toimivuus!
Viestin esikatselun pitäisi onnistua ilman insinööritutkintoa.
Kysehän on puhtaasti siitä, miten paljon haluaa ottaa muita huomioon.