Olen kyllä onnistuneesti lähettänyt yksityisviestin käyttäjälle, joka on kertonut ignoroineensa minut.Jos vastaanottaja oli estänyt sinut?
Olen kyllä onnistuneesti lähettänyt yksityisviestin käyttäjälle, joka on kertonut ignoroineensa minut.Jos vastaanottaja oli estänyt sinut?
Pystyy kyllä lähettämään, mutta vastaanottaja ei niitä viestejä lähtökohtaisesti näe.Olen kyllä onnistuneesti lähettänyt yksityisviestin käyttäjälle, joka on kertonut ignoroineensa minut.
Minulle tuli nyt huono omatunto, kun kommentoin noita Pistelingon yksityisviestejä Ässä-osiossa.
Jos minä ja muut kommentoijat olisimme olleet hiljaa, niin ehkä modet eivät olisi saaneet tietää viesteistä ja hän ei olisi saanut potkuja.
Näin itsekin ajattelin että asia olisi. Mutta silloin kun yritin pelikiellon aikana lähettää viestiä, viestin lähetys ei onnistunut koska minulla ei ollut oikeuksia tehdä sitä. Varmaan tuo @Frankie teoria on totta.Pystyy kyllä lähettämään, mutta vastaanottaja ei niitä viestejä lähtökohtaisesti näe.
Miten on mahdollista edes lähettää yksityisviestejä pelikiellon aikana? Olen aika varma että kerran halusin sellaisen oman rankkuni aikana lähettää ja ei onnistunut...
Joo, moderattoreille viestit kyllä kulkevatMinä edellisellä saunakerralla kyselin modeilta YVllä, että kestääkö kuukauden kakku 4 viikkoa vai 30 päivää. Ja kyllä sieltä vastauskin tuli.
Olen kyllä onnistuneesti lähettänyt yksityisviestin käyttäjälle, joka on kertonut ignoroineensa minut.
OK, mä en kuitenkaan löydä tuollaista toimintoaOlen ymmärtänyt, että myös yksityisviestit voi estää.
Yksittäisiltä käyttäjiltä ei voi, mutta kaikilta voi. Vaihtoehtoisesti voi sallia yksityisviestit pelkästään seuratuilta jäseniltä.Olen ymmärtänyt, että myös yksityisviestit voi estää.
Kyllä voi estää yksittäisten käyttäjien yksityisviestitkin, Moderaattorit vai Ylläpitoko se oli joka minua tuollaisen tempun teossa aikoinaan auttoi.Yksittäisiltä käyttäjiltä ei voi, mutta kaikilta voi. Vaihtoehtoisesti voi sallia yksityisviestit pelkästään seuratuilta jäseniltä.
Tiedän kyllä tuon, mutta ei ole sama asia kuin estää viestit kokonaan. Kyseinen käyttäjä voi edelleen lähettää sinulle viestejä, mutta et vain näe niitä.Kyllä voi estää yksittäisten käyttäjien yksityisviestitkin, Moderaattorit vai Ylläpitoko se oli joka minua tuollaisen tempun teossa aikoinaan auttoi.
Tässäpä vielä lainaus ohjeista: "onnistuu niin, että laitat käyttäjän ignoreen (jätä huomioimatta) ja sen jälkeen poistut kaikista YV-viesteistä joita lähetellyt (nappi löytyy ylhäältä oikealta viestiketjun alusta). Tämän jälkeen ei hänen lähettämät viestit enää tule perille eikä niistä tule hälytyksiä."
Joo, monelle tuntuu olevan kovinkin hankalaa sisäistää, että nimenomaan niillä "hyvän kirjoittajan" viesteillä nimimerkki pääsee toteuttamaan ja ennen kaikkea jatkamaan performanssiaan, kunnes jossain vaiheessa esityksen raja tulee vastaan. Ihan tietoista ja tarkoituksellista trollien toimintaa, mutta aina näitä samoja ihmettelyjä näissä näkee.Miten se aina meneekin näin, mitä typerämpiä ja lapsellisempia viestejä suoltanut nimimerkki saa ikibannit, sitä enemmän tässä ketjussa kirjoitellaan "oli halutessaan hyvä kirjoittaja" -tyylisiä viestejä. Kukaan koskaan kuullut sanontaa Stalinin viiksistä tai natsien juna-aikatauluista?
Niin, arvasin jo tuon viestin kirjoittaessani että jotain tällaista mutinaa tulee varmasti vastaukseksi. Näin se menee aina jos on vähän erimieltä enemmistön kanssa. Tietääkseni en kiistänyt sitä, että käyttäjä toimi täysin kuten trolli. Hänellä oli kuitenkin myös ymmärrystä jääkiekosta, mikä näkyi niissä alueissa johon hän viitsi asiallisesti panostaa. Siltä osin hän toi palstalle sisältöä.Miten se aina meneekin näin, mitä typerämpiä ja lapsellisempia viestejä suoltanut nimimerkki saa ikibannit, sitä enemmän tässä ketjussa kirjoitellaan "oli halutessaan hyvä kirjoittaja" -tyylisiä viestejä. Kukaan koskaan kuullut sanontaa Stalinin viiksistä tai natsien juna-aikatauluista?
Eipä tässä taida kyse olla edes siitä, että olisit enemmistön kanssa eri mieltä. Ei tässäkään ketjussa ole käyty kiistämässä, ettei nyt kenkää saanut käyttäjä osaisi halutessaan kirjoittaa asiallisesti. Tai ettei osaisi tuottaa myös asiallista kiekkosisältöä. Osasi hän, kyllä siitä näyttöjä on.Niin, arvasin jo tuon viestin kirjoittaessani että jotain tällaista mutinaa taas tulee vastaukseksi. Näin se menee aina jos on vähän erimieltä enemmistön kanssa. Tietääkseni en kiistänyt sitä, että käyttäjä toimi täysin kuten trolli. Hänellä oli kuitenkin myös ymmärrystä jääkiekosta, mikä näkyi niissä alueissa johon hän viitsi asiallisesti panostaa. Siltä osin hän toi palstalle sisältöä.
Juu ei riitäkään, tästä samoilla linjoilla. Ja se onkin harmi että käyttäjä keskittyi sitten liikaa trollaamiseen, koska hänellä olisi voinut olla jotain annettavaakin jos olisi vain pysynyt asiassa. Kiekkotietämystä löytyi kyllä."Osasi halutessaan kirjoittaa asiallisesti" ei riitä kumoamaan pitkään jatkunutta trollausta / flametusta, jos sitä trollausta on koko ajan selkeästi enemmän kuin asiallista viestintää. Kokonaisuus merkitsee, ei joku satunnainen osa kokonaisuutta.
Taisi olla historiallinen päätös. Ei ole varmaan koskaan kesken pelikiellon kukaan saanut kenkää koko palstalta. Hämmentävä tapaus kyllä kaikkinensa, joskus malttoi kuitenkin kirjoittaa ihan pitkiä ja jopa asiallisiakin viestejä, mutta sitten päällisin puolin muuten sellaista ihmeellistä häröilyä.
Oliko alkoholilla osuutta asiaan vai kenties jollakin muulla? Jos haluat ylipäätään vastata niin voit laittaa myös yv:nä. Tämä on meinaan sellainen tapaus että kiinnostaisi hieman tietää.Sitten viikonlopun aikana yksityisviestejä meni vähän joka osoitteeseen ja itse sain niitä älyttömiä viestejä useampia, joista viimeinen viime yönä. Siinä viestissä ilmeni hyvin selkeästi, miksi homma oli lähtenyt hieman laukalle.
No, kyseiseltä lähtöpassit saaneelta nimimerkillä lähti jo vähän lapasesta heti Pitsiturnauksen jälkeen myöhään perjantaina, kun Ässä-osioon ilmestyi viestejä ihan urakalla.
Sitten viikonlopun aikana yksityisviestejä meni vähän joka osoitteeseen ja itse sain niitä älyttömiä viestejä useampia, joista viimeinen viime yönä. Siinä viestissä ilmeni hyvin selkeästi, miksi homma oli lähtenyt hieman laukalle.
Tavallaan sääli Pistelingon poisto, koska osasi kirjoittaa kyllä hyvin ja asiantuntevasti jääkiekosta. Myös maajoukkueen puolelta sisältö oli kattavaa ja etenkin keväisin MM-kisoista päivitti hyvin tietoja eri maiden joukkueiden muodostuksista ja tykitti hyvää analyysiä voimasuhteista.
Linko on aloittanut nyt tykityksen twitterin puolella, on laittanut mm. yhden JA nimimerkin jonka väittää olevan mode
Taannoin nähdyn mode-gaten perusteella en suosittele ketään alkaa kyselemään kenestä kyse. Ei kannata myöskään pyytää lähettämään yksityisviestillä. Ovet käy.Linko on aloittanut nyt tykityksen twitterin puolella, on laittanut mm. yhden JA nimimerkin jonka väittää olevan mode
Eikä kannata sitä twiittiäkään tänne linkata.