Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Noh joo, piti itsekin katsoa mitä sinne aikoinaan kirjoitin ja en nyt varsinaisesti raivoamisena tuota itse pitänyt. Mutta tällästä tää joskus on.Jos nuo kaikki "tittelit" liittyvät siihen vuoden 2017 episodiin, niin täytyy myöntää, että olen vielä enemmän kujalla. Olen käynyt lukemassa kyseiseltä vuodelta peräisin olevat yksinpuhelut enkä vieläkään ymmärrä raivoamisen syytä. Kyseessä on sentään vain näyttelijä, jollaisia on Hollywoodissakin tuhansia.
Ylipäänsä on omituista, että joku julkisuuden henkilö aiheuttaa noin voimakkaita tunteita joissain ihmisissä, että hänen vuokseen aletaan raivoamaan vuosia vanhaa asiaa ja alennutaan käyttämään tuollaisia nimityksiä toisesta henkilöstä.
Meillähän oli parin viestin debatti jo aiemmin mutta maltoin mieleni ja se rauhoittui. Tosin ilmeisesti jäi jotain hampaankoloon.Erikoinen kaveri tuntuu olevan. Syyttää muita raivoamisesta ja itse syyllistyy mitä pahimpiin henkilökohtaisuuksiin, joita roiskiikin sitten vähän joka suuntaan. Eikä tämä todellakaan vaadi edes sen kummempaa provoamista "vastapuolelta".
Nyt voi todeta, että rapatessa roiskuu.