Vaikka puhut toisaalta asiaa, niin ohjeesi Torson suuntaan eivät mielestäni toimi. Torso saa jatkuvasti erittäin negatiivista palautetta ja sitä tulee todella suurelta määrältä käyttäjiä. Tästä huolimatta hän ei ole koskaan suhtautunut tuohon palautteeseen asianmukaisesti tai pyrkinyt kehittymään sellaiseen suuntaan, että negatiivinen palaute ja turha vänkääminen vähenisi.@McTorso juuri niin, virheitä tekevät kaikki. Toisaalta kaikkien teksteissä on aina up- ja downside. Kun riittävän paljon annetaan jostain palautetta niin joskus käy niin, että menee lapsi pesuveden mukana. Liian paljoa ei saa antaa arvoa kuitenkaan niille huonoille palautteille, koska keskustelussa usein on vain muutamia, jotka saavat jotain keskustelua ylipäätään aikaiseksi. Keskustelupalstalla ei voi pitää kenelläkään huonona ominaisuutena, että tuotat keskustelua.
Pelkkä keskustelun tuottaminen voi todellakin olla huono ominaisuus - myös keskustelupalstalla. Mikäli se tuotettu keskustelu on sävyltään negatiivista, poikkeaa aiheesta, eikä etene koskaan kunnolla mihinkään, niin siitä ei hyödy kukaan ja siitä on pelkkää haittaa kaikille osallisille.
@Roger Moore tuossa edellä kertasi hyvin Torson ongelmakohtia. Itse olen ennenkin tiivistänyt ongelmat siihen, että jos et itse kunnioita muita, niin turha ihmetellä, mikäli muut eivät kunnioita sinua. Torson epäkunnioittava asenne kaikkia muita kohtaan on niin järisyttävällä tasolla, että se aiheuttaa väkisinkin turhaa vääntöä ja negatiivista ilmapiiriä ympäri palstaa.