Järjestä äänestys: mikä on sopiva retroäänestysketjujen lukumäärä. Saat JA-krediittejä.Painu kirjastoon tai laita palstan asetuksissa ”Kierrätyskeskus” piiloon, se helpottaa, i assume?!
Järjestä äänestys: mikä on sopiva retroäänestysketjujen lukumäärä. Saat JA-krediittejä.Painu kirjastoon tai laita palstan asetuksissa ”Kierrätyskeskus” piiloon, se helpottaa, i assume?!
Me ei olla, veljet, täällä tekemässä tai hakemassa pahviviirejä ja JA-krediittejä. Sitä paitsi en osa käyttää muuta ITtä kuin faxia.Järjestä äänestys: mikä on sopiva retroäänestysketjujen lukumäärä. Saat JA-krediittejä.
Kierrätyskeskuksessa ei ole eikä syytä odottaa olevan muuta kuin turhailua. Sitä varten osio on. Ei ole itsellä mitään kiinnostusta moisia retroiluja kohtaan joten jätin vaan avaamatta sen kummemmin häiriintymättä. Noiden elinkaari on kovin lyhyt ja siellä olkoon hetken. Jos jatkuisi pitempään niin piiloon.Yllättävää, että samat turhailijat itkevät noiden turhailuketjujen perään. t. mielensäpahoittaja
Kierrätyksessä on muutama ihan viihdyttävä ketju, minkä takia siellä tulee käytyä. Ehkä niiden paikka olisi vapaan puolella, kun niissä on ihan keskusteluakin (eikä mitään väkisin jatkettua vitsi-kaanonia). Aika paljon siellä joutuu käyttämään piilota ketju -toimintoa, että ei pää räjähdä.Kierrätyskeskuksessa ei ole eikä syytä odottaa olevan muuta kuin turhailua. Sitä varten osio on. Ei ole itsellä mitään kiinnostusta moisia retroiluja kohtaan joten jätin vaan avaamatta sen kummemmin häiriintymättä. Noiden elinkaari on kovin lyhyt ja siellä olkoon hetken. Jos jatkuisi pitempään niin piiloon.
Miksi se on ongelma käydä retroäänestämässä siellä testialueella?
Jatkoajan ja ehkä koko maailman hauskin nimimerkki iski jälleen. Disclaimer: en ole avannut yhtään retro-ketjua lukeakseni niitä hauskuuksia. Olen luultavasti menettänyt monet naurut.Taasko joku on mennyt kirjoittamaan jotain, mitä on pitänyt hauskana, mutta mikä ei ole @Leon mielestä hauskaa? Ettekö te nyt jumalauta ikinä opi että niin ei saa saatana tehdä! Kiittäkää onneanne että teillä on vielä kirjoitusoikeutenne jäljellä tällasen perseilyn jälkeen!!!!
En minäkään niiden hauskuutta ymmärtänyt, sen pitäisi olla jo selvä merkki siitä että vitsi oli paska ja turha. Mutta en minä tajua montaa muutakaan asiaa, jos kaikki semmoset jutut pitäisi piilottaa mistä minä en ymmärrä mitään niin ei täällä olisi kuin Vain Elämää-, Liigapörssi- ja Suomalaisten 20 pisteen metsästys -ketjut olemassa.Mua ainakin vitutti toi yhden kaks kertaa hauska idea, jota sitten väännettiin loppuun saakka.
Mutta, mä osaan myös piilottaa ketjut jotka ei kiinnosta. Kannattaa kokeilla.
En minäkään niiden hauskuutta ymmärtänyt, sen pitäisi olla jo selvä merkki siitä että vitsi oli paska ja turha. Mutta en minä tajua montaa muutakaan asiaa, jos kaikki semmoset jutut pitäisi piilottaa mistä minä en ymmärrä mitään niin ei täällä olisi kuin Vain Elämää-, Liigapörssi- ja Suomalaisten 20 pisteen metsästys -ketjut olemassa.
Piilottakaa heti kaikki muu minusta turha paska Testialueelle!
Ainakin koko HIFK-osion voisi siirtää testialueelle. Olisi mielestäni hyvin sopiva paikka.En minäkään niiden hauskuutta ymmärtänyt, sen pitäisi olla jo selvä merkki siitä että vitsi oli paska ja turha. Mutta en minä tajua montaa muutakaan asiaa, jos kaikki semmoset jutut pitäisi piilottaa mistä minä en ymmärrä mitään niin ei täällä olisi kuin Vain Elämää-, Liigapörssi- ja Suomalaisten 20 pisteen metsästys -ketjut olemassa.
Mielestäni SaiPa voitaisiin piilottaa Testialueelle, sillä jonkinlainen Kannattajien Kestotesti (TM-tyyliin) Lappeenrannassa on parhaillaan menossa.Mutta en minä tajua montaa muutakaan asiaa, jos kaikki semmoset jutut pitäisi piilottaa mistä minä en ymmärrä mitään niin ei täällä olisi kuin Vain Elämää-, Liigapörssi- ja Suomalaisten 20 pisteen metsästys -ketjut olemassa.
Pää räjähtää pelkästä otsikon näkemiestä? Suosittelen välttämään kaikenlaisia keskustelupalstoja.Kierrätyksessä on muutama ihan viihdyttävä ketju, minkä takia siellä tulee käytyä. Ehkä niiden paikka olisi vapaan puolella, kun niissä on ihan keskusteluakin (eikä mitään väkisin jatkettua vitsi-kaanonia). Aika paljon siellä joutuu käyttämään piilota ketju -toimintoa, että ei pää räjähdä.
Tää ketju pitää siirtää testialueelle.