Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 250 965
  • 13 719

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Järjestä äänestys: mikä on sopiva retroäänestysketjujen lukumäärä. Saat JA-krediittejä.
Me ei olla, veljet, täällä tekemässä tai hakemassa pahviviirejä ja JA-krediittejä. Sitä paitsi en osa käyttää muuta ITtä kuin faxia.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Yllättävää, että samat turhailijat itkevät noiden turhailuketjujen perään. t. mielensäpahoittaja
Kierrätyskeskuksessa ei ole eikä syytä odottaa olevan muuta kuin turhailua. Sitä varten osio on. Ei ole itsellä mitään kiinnostusta moisia retroiluja kohtaan joten jätin vaan avaamatta sen kummemmin häiriintymättä. Noiden elinkaari on kovin lyhyt ja siellä olkoon hetken. Jos jatkuisi pitempään niin piiloon.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kierrätyskeskuksessa ei ole eikä syytä odottaa olevan muuta kuin turhailua. Sitä varten osio on. Ei ole itsellä mitään kiinnostusta moisia retroiluja kohtaan joten jätin vaan avaamatta sen kummemmin häiriintymättä. Noiden elinkaari on kovin lyhyt ja siellä olkoon hetken. Jos jatkuisi pitempään niin piiloon.
Kierrätyksessä on muutama ihan viihdyttävä ketju, minkä takia siellä tulee käytyä. Ehkä niiden paikka olisi vapaan puolella, kun niissä on ihan keskusteluakin (eikä mitään väkisin jatkettua vitsi-kaanonia). Aika paljon siellä joutuu käyttämään piilota ketju -toimintoa, että ei pää räjähdä.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kierrätyskeskuksen ohjeessakin luki, että kaikki äänestykset tänne. Paitsi ei sitten kaikki.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Taasko joku on mennyt kirjoittamaan jotain, mitä on pitänyt hauskana, mutta mikä ei ole @Leon mielestä hauskaa? Ettekö te nyt jumalauta ikinä opi että niin ei saa saatana tehdä! Kiittäkää onneanne että teillä on vielä kirjoitusoikeutenne jäljellä tällasen perseilyn jälkeen!!!!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Taasko joku on mennyt kirjoittamaan jotain, mitä on pitänyt hauskana, mutta mikä ei ole @Leon mielestä hauskaa? Ettekö te nyt jumalauta ikinä opi että niin ei saa saatana tehdä! Kiittäkää onneanne että teillä on vielä kirjoitusoikeutenne jäljellä tällasen perseilyn jälkeen!!!!
Jatkoajan ja ehkä koko maailman hauskin nimimerkki iski jälleen. Disclaimer: en ole avannut yhtään retro-ketjua lukeakseni niitä hauskuuksia. Olen luultavasti menettänyt monet naurut.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mua ainakin vitutti toi yhden kaks kertaa hauska idea, jota sitten väännettiin loppuun saakka.

Mutta, mä osaan myös piilottaa ketjut jotka ei kiinnosta. Kannattaa kokeilla.
En minäkään niiden hauskuutta ymmärtänyt, sen pitäisi olla jo selvä merkki siitä että vitsi oli paska ja turha. Mutta en minä tajua montaa muutakaan asiaa, jos kaikki semmoset jutut pitäisi piilottaa mistä minä en ymmärrä mitään niin ei täällä olisi kuin Vain Elämää-, Liigapörssi- ja Suomalaisten 20 pisteen metsästys -ketjut olemassa.

Piilottakaa heti kaikki muu minusta turha paska Testialueelle!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
En minäkään niiden hauskuutta ymmärtänyt, sen pitäisi olla jo selvä merkki siitä että vitsi oli paska ja turha. Mutta en minä tajua montaa muutakaan asiaa, jos kaikki semmoset jutut pitäisi piilottaa mistä minä en ymmärrä mitään niin ei täällä olisi kuin Vain Elämää-, Liigapörssi- ja Suomalaisten 20 pisteen metsästys -ketjut olemassa.

Piilottakaa heti kaikki muu minusta turha paska Testialueelle!

Ei mun mielestä noita olisi pitänyt siirtää Testialueelle. Sitä tarkoitin että jokainen voi itse piilottaa haluamansa ketjut, eikä tarvitse täällä pahoittaa mieltään. Nimim. Reilu 500 ketjua piilossa ja hyvä olla.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Voiko käyttäjän Moderaattorit piilottaa Testialueelle?

Minä ainakin odotin uusia ja taas uusia Retroäänestyksiä. Minusta kaikki ketjut voisivat olla Retroäänestyksiä! Oikeastaan voisi olla koko palsta Retroäänestyksiä varten, sen nimi voisi olla Retroäänestykset-palsta! Voisiko joku koodata sellaisen? Tai voitteko tehdä minulle sellaisen Retroäänestys-internetin ja lisätä sinne Retroäänestyksiä? Minulla on taulukkoon listattuna tällä hetkellä 43 781 ehdotusta Retroäänestykseksi? Haluaisin tietää, mitä retromieltä retroäänestäjät ovat asioista!

Oma Retroäänestys top 5 tällä hetkellä:

1. Retroäänestys: Voiko automobiili korvata jonain päivänä hevosen?

2. Retroäänestys: Kuka tuo Suomelle ensimmäisen euroviisuvoiton?

3. Retroröstning: när ska finska bli Finlands modersmål? (Vaikka en osaa ruotsia!!)

4. Retroäänestys: Minkä puolueen vaalilistaa aiot äänestää Suomen ensimmäisissä eduskuntavaaleissa 1907?

5. Retroäänestys: kuumin Gimmel?
 

444

Jäsen
En minäkään niiden hauskuutta ymmärtänyt, sen pitäisi olla jo selvä merkki siitä että vitsi oli paska ja turha. Mutta en minä tajua montaa muutakaan asiaa, jos kaikki semmoset jutut pitäisi piilottaa mistä minä en ymmärrä mitään niin ei täällä olisi kuin Vain Elämää-, Liigapörssi- ja Suomalaisten 20 pisteen metsästys -ketjut olemassa.

Piilottakaa heti kaikki muu minusta turha paska Testialueelle!
Ainakin koko HIFK-osion voisi siirtää testialueelle. Olisi mielestäni hyvin sopiva paikka.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mutta en minä tajua montaa muutakaan asiaa, jos kaikki semmoset jutut pitäisi piilottaa mistä minä en ymmärrä mitään niin ei täällä olisi kuin Vain Elämää-, Liigapörssi- ja Suomalaisten 20 pisteen metsästys -ketjut olemassa.

Piilottakaa heti kaikki muu minusta turha paska Testialueelle!
Mielestäni SaiPa voitaisiin piilottaa Testialueelle, sillä jonkinlainen Kannattajien Kestotesti (TM-tyyliin) Lappeenrannassa on parhaillaan menossa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kierrätyksessä on muutama ihan viihdyttävä ketju, minkä takia siellä tulee käytyä. Ehkä niiden paikka olisi vapaan puolella, kun niissä on ihan keskusteluakin (eikä mitään väkisin jatkettua vitsi-kaanonia). Aika paljon siellä joutuu käyttämään piilota ketju -toimintoa, että ei pää räjähdä.
Pää räjähtää pelkästä otsikon näkemiestä? Suosittelen välttämään kaikenlaisia keskustelupalstoja.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Johnny B. Gooden palstapaluu jäi stten aika lyhyeksi. Ensiksi vuoden jatkoaikalainen-kilpailun finaaliin ja sen jälkeen takaisin ulos keittiön ovesta. Eihän tuossa viestissä ollut oikein mitään hauskaa, vaikka monessa muissa sitä olikin. Noh, näin tällä kertaa. Harmi sinänsä, mutta modet taisi kertoa suht tarkkaan paluun ehdot.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Aika lista tunnettuja käyttäjiä penaltiboksissa. Pikkasen hymähdin kun luin. Johnny b gooden poissaolo kyl harmittaa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ihan posia että futispuolelle annetaan välillä penaltia, viime aikoina keskustelu käynyt todella raskaaksi ja huipentui tuossa lauantain otteluseurannassa. Hyvä myös että pelkästään @mikko600 ei tullut penaltia koska on tuo välillä molempiin suuntiin samanlaista härkkimistä.
——-
Johnnyn lähtöpassit tosiaan harmi mutta ei nyt ehkä kauheasti yllättänyt.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Toki tuo mielenterveysongelmiin viittaaminen on samalla tavalla mautonta kuin aivovammaiseksi haukkuminen. Noita ongelmia kun on oikeasti haitaten tavallista elämää. Mutta sinänsä harmi, ehdin jo tottua the setämiehen läsnäoloon.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
TIL täältä voi lentää pysyvästi ulos mauttomien viestien vuoksi. Kaikkea siellä turengissa keksitään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös