Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mikä on muuten tämä farmiliiga mistä puhuttiin tuolla? Tuus nyt @Moderaattorit itte selvittää.
Se on se liiga mistä Jokeritkin aikanaan saa aikaiseksi aloittaa. Ehkä kolmonen Kirkkonummen Salamien kanssa?Mikä on muuten tämä farmiliiga mistä puhuttiin tuolla? Tuus nyt @Moderaattorit itte selvittää.
Varo @FASlapsi , vaikka olet miten VITUN HYVÄ MAHTAVA JA KAIKKIEN AIKOJEN PARAS JA VIISINKERTAINEN VUODEN JATKOAIKALAINEN, niin et ole turvassa.Vuoden jatkoaikalainen -finalistit olkoot tarkkana - bännejä ja banaania tarjolla!
Tämä! Johnny B. Gooden potkujen jälkeen mielestäni tämän vuoden äänestyksen tulokset pitäisi mitätöidä ja järjestää uudet vaalit!Varo @FASlapsi , vaikka olet miten VITUN HYVÄ MAHTAVA JA KAIKKIEN AIKOJEN PARAS JA VIISINKERTAINEN VUODEN JATKOAIKALAINEN, niin et ole turvassa.
Minä. Olen. Jatko. Aika. Hallitsen tätä paikkaa, ja myös koko universumia. Ja osaan myös käyttäytyä moitteettomasti, en minä saa ikinä penalteja.Varo @FASlapsi , vaikka olet miten VITUN HYVÄ MAHTAVA JA KAIKKIEN AIKOJEN PARAS JA VIISINKERTAINEN VUODEN JATKOAIKALAINEN, niin et ole turvassa.
Ymmärrettävää, sillä samettisen puvun kauniina säilyminen vaatii käyttäjältään moitteettoman ja siistin käytöksen.Minä. Olen. Jatko. Aika. Hallitsen tätä paikkaa, ja myös koko universumia. Ja osaan myös käyttäytyä moitteettomasti, en minä saa ikinä penalteja.
Vain vaatimattomuutesi vetää vertoja komeudellesi.Herkkänä on moderaattorien liipasinsormi. Itse olen selvinnyt paljon pahemmasta. Mutta olenkin hauska ja komea.
Siis mielenterveysongelmiin viittaaminen ei ole haukkumista.Toki tuo mielenterveysongelmiin viittaaminen on samalla tavalla mautonta kuin aivovammaiseksi haukkuminen. Noita ongelmia kun on oikeasti haitaten tavallista elämää. Mutta sinänsä harmi, ehdin jo tottua the setämiehen läsnäoloon.
Se, että transsukupuolisuuden näkee mielenterveysongelmana ei mielestäni ole mitenkään trollaamista, haukkumista tai objektiivisesti väärin. Mielestäni se on ihan perusteltavissa oleva näkemys, vaikkei siitä samaa mieltä olisikaan.
Transsukupuolisuus ei ole mielenterveyshäiriö ja siksi se poistettiin joitakin vuosia sitten WHO:n mielenterveysongelmien luettelosta. Asiassa ei ole mitään keskustelemista.Siis mielenterveysongelmiin viittaaminen ei ole haukkumista.
Se, että transsukupuolisuuden näkee mielenterveysongelmana ei mielestäni ole mitenkään trollaamista, haukkumista tai objektiivisesti väärin. Mielestäni se on ihan perusteltavissa oleva näkemys, vaikkei siitä samaa mieltä olisikaan.
Kun taas moderaattorien toiminta ja syy antaa tästä porttikielto mielestäni leimaa mielenterveysongelmaisia jotenkin huonommiksi ihmisiksi. Ei ihmekään että niitä piilotellaan eikä niistä uskalleta keskustella.
On tosiaan tärkeämpää olla vaan loukkaamatta jotakuta sen sijaan, että oikeasti keskusteltaisiin asioista ja annettaisiin esittää toisenkinlaisia näkökulmia.
Samaa ihmettelin. Siellä on varmaan hakattu raportointi-nappia oikein urakalla.Käsittämättömän köykäinen on kyllä tämänpäiväinen pelikielto
Miten se urakalla hakkaaminen vaikuttaa pelikieltoon? Kai se nyt yhdelläkin raportoinnilla hoituu?Samaa ihmettelin. Siellä on varmaan hakattu raportointi-nappia oikein urakalla.
Tarkoitin vaan sitä, että kun tarpeeksi moni raportoi, niin ehkä se vaikuttaa ratkaisuihin. Tietenkään mulla ei ole tietoa onko raportoijia ollut nolla, yksi, kaksi vai joku muu määrä. Ehkä tästä aiheesta ei kannata jatkaa enempää.Miten se urakalla hakkaaminen vaikuttaa pelikieltoon? Kai se nyt yhdelläkin raportoinnilla hoituu?
No jos kyse on siitä että useampi viesti osoitti huonoa käytöstä niin ehkä siellä on useampi raportointi. Yksi niistä oli nostettu esimerkiksi, mutta ei kyseessä ollut ainoa sääntöjä rikkova tai rajamailla menevä viesti.Samaa ihmettelin. Siellä on varmaan hakattu raportointi-nappia oikein urakalla.
Eihän se ole mikään "jos useampi viesti", kun siellä modejen perusteluissakin mainittiin "viime ajoilta". Pahoittelut mikäli ensimmäinen viestini tästä aiheesta meni tunteisiin. Tai sitten loukkaannuttiin, kun tapana on loukkaantua muutenkin milloin mistäkin.No jos kyse on siitä että useampi viesti osoitti huonoa käytöstä niin ehkä siellä on useampi raportointi. Yksi niistä oli nostettu esimerkiksi, mutta ei kyseessä ollut ainoa sääntöjä rikkova tai rajamailla menevä viesti.
Mä veikkaan, että urakalla hakkaamisen teho on samaa tasoa nappiohjatun liikennevalon kanssa. Jos se merkkivalo palaa, lisäpainalluksilla ei ole mitään merkitystä.Tarkoitin vaan sitä, että kun tarpeeksi moni raportoi, niin ehkä se vaikuttaa ratkaisuihin.
En tiedä, voi olla. Siellä on menossa HPK-HIFK, katsellaan sitä.Mä veikkaan, että urakalla hakkaamisen teho on samaa tasoa nappiohjatun liikennevalon kanssa. Jos se merkkivalo palaa, lisäpainalluksilla ei ole mitään merkitystä.
Hyvä veikkaus, mutta väärin meni. Esimerkiksi varjomodeaikanani oli meneillään tapaus, jossa yksi käyttäjä rikkoi päivittäin sääntöjä ja siitä tehtiin yksi ilmianto. Ei toimenpiteitä. Moderaattori kyllä myönsi että mikäli vastavissa tilanteissa raportointeja hakattaisiin urakalla, lopputulema voisi olla toisin.Mä veikkaan, että urakalla hakkaamisen teho on samaa tasoa nappiohjatun liikennevalon kanssa. Jos se merkkivalo palaa, lisäpainalluksilla ei ole mitään merkitystä.