En tahdo ketään kutsua vittumaiseksi jankuttajaksi, mutta totean vain että pari viimeistä kertaa minä jätin leikin kesken. Minä. Löytyy viestihistoriasta jos ei usko.
Samasta syystä kuin tämänkin keskustelun.Miksi jätit kesken? Eihän täällä säännöt sinua koske vai olisiko ollut liian läpinäkyvää, että olisit jankannut normaaliin tapaasi, mutta vain toinen osapuoli olisi saanut pelikiellon, kuten yleensä käy.
Jälkimmäinen tapahtui nyt nimimerkille @BlackWolf, jonka "hedelmätön inttäminen, vänkääminen ja jankkaaminen vapaassa keskustelussa on käynyt varsin rasittavaksi". Olen vahvasti eri mieltä. Luin aika laajan määrän ko. nimimerkin viestejä vapaasta keskustelusta ymmärtääkseni, mistä on kysymys. Kirjoittaja on varsin analyyttinen ja perustelee hyvin näkemyksensä; lisäksi viestit ovat tyyliltään asiallisia, tosin provosoituna hieman kärkeviä. Nähdäkseni kyse on siitä, että moderaattori ei joko ole ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää kirjoittajaa. Jos kyse on ensimmäisestä, moderaattori voisi yrittää hieman enemmän. Jos kyse on jälkimmäisestä, hän voisi lopettaa moderoimisen.
Olen aidosti huolissani sananvapaudesta. Olemmeko palanneet 1970-luvulle? Saa olla mitä mieltä tahansa, kunhan on tiettyjen piirien kanssa samaa mieltä. Muussa tapauksessa on automaattisesti väärässä, koska ei ole oikeiden ihmisten kanssa samaa mieltä. Perusteluilla ei väliä. Jos on väärää mieltä, on oltava hiljaa tai joutuu hiljennetyksi.
Moderaattorit, olen huolissani.
Koronaeristys on vetänyt modetiimin pinnan aika kireälle. Ei edes simoissaan luulisi tekevän tuollaisia päätöksiä, millä sampio pistettiin jäähyboksiin. Ihan normaalia keskustelua, missä nyt osapuolet eivät vain ole samalla aaltopituudella.
Peukku ylös mutta mitä itse luin ton keskustelun mitä sampio ja teroz kävi niin olihan siinä nykyisillä sanktioasetuksilla monta kohtaa mistä viikon huili on täällä tullut viime aikoina. Kaiketi muutama viesti kummaltakin liikaa.
Itse sain edellisen kakkuni reilu kuukausi sitten ja syynä oli kiroilu. En kyllä ymmärrä syytä vaikka viikko tulikin aiheesta. Mua provosoitiin ja menin siihen ja sit sanoin muutaman törkeän henkilökohtaisuuden.
Pystytkö avaamaan, että miten sinua provosoitiin? Vai jäitkö pikku luikurista vaan kiinni?
Täällä oli aikanaan vissiin "vittuilu - ketju", mutta se laitettiin säppiin? Pitäisikö sellainen avata, jotta ihmiset voisivat vittuilla, trollata ja flamettaa huoletta? Jos sinne sitten eksyy, niin tietää ainakin mitä on luvassa.
Kierrätysleskuksessa on nakkikioskijonoketju, sitä ei ainakaan vielä ole lukittu.Täällä oli aikanaan vissiin "vittuilu - ketju", mutta se laitettiin säppiin? Pitäisikö sellainen avata, jotta ihmiset voisivat vittuilla, trollata ja flamettaa huoletta? Jos sinne sitten eksyy, niin tietää ainakin mitä on luvassa.
Punis kiittää. Kiva että joku tykkää.Tuo pelikieltoon johtanut @Punamusta viesti on mahtava tuulahdus kunnon teiniangstia! Mieleni kulkeutuu 80-luvun alkupuolelle Maunulan ylä-asteellle jossa lausahdus "Vittu, nyt alkaa lätty lätisemään" oli vielä ihan validia kamaa, vaikka nykynuoret varmaan kutsuisivat vähän noobiksi.
Punis kiittää. Kiva että joku tykkää.
Kuulin oikein korvissani sen ininän "yynyynynyy haistakaa vittu ynyynyyy". Erikoisesti kyllä alkoi kimpoilemaan koko tyyppi. Ottaakohan jotkut vähän turhan vakavasti tämän keskustelupalstan?Tuo pelikieltoon johtanut @Punamusta viesti on mahtava tuulahdus kunnon teiniangstia! Mieleni kulkeutuu 80-luvun alkupuolelle Maunulan ylä-asteellle jossa lausahdus "Vittu, nyt alkaa lätty lätisemään" oli vielä ihan validia kamaa, vaikka nykynuoret varmaan kutsuisivat vähän noobiksi.
Kuulin oikein korvissani sen ininän "yynyynynyy haistakaa vittu ynyynyyy".
Punis kiittää. Kiva että joku tykkää.