Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 219 462
  • 13 556

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ennen ensimmäistä banniaan BW:n spämmääminen oli hillitöntä ja hyvin trollimaista. Varsinaista oikeaa dialogia siellä ei juuri ollut, eikä aidosti kuunneltu vastapuolen argumentteja - tendenssi oli myös äärimmäinen: pelkkää negatiivisuutta ja käytännössä kaikkia Suomen toimia arvosteleva näkökulma. Bannin jälkeen meno on rauhoittunut huomattavasti, aiempi tendenssi kyllä näkyy, mutta nyt esiintyy välillä myös keskustelua ja kuuntelua. Ihan positiivista, vaikka ei nytkään häntä suoranaisesti ikävä tule tuosta ketjusta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä Jeppe44 oli hauska ilmestys. Nimimerkki ei kirjoittanut oikeastaan mitään muuta kuin pelaajien nimiä. Taisi sieltä pari kertaa tulla ihan joku lause.

Kiinnostaisi tietää, minkälaisella hakemuksella hän on saanut kirjoitusoikeudet, kun lauseiden tuottaminen tuntui olevan hyvin vaikeaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Tämä Katsonvaan oli kyllä kans perin mielenkiintoinen kaveri. Kovasti näytti olevan tällä nimimerkillä vahvat mielipiteet kaikkeen, mutta vastaanväittäjiä ja toisenmielisiä ei kuunneltu lainkaan. Ei edes silloin kun vastapuoli puhui selkeästi asiaa ja itse oli pihalla kuin lumiukko, kuten tässä tuoreessa puolustusvoimiin liittyvässä keskustelussa, joka ko. nickin viimeiseksi kuolinlaukaukseksi koituikin.

Ihmettelin jo silloin maaliskuussa miten hänen toinen kirjoitusbanni ei ollut vielä lopullinen. Riittävät perusteet tälle mielestäni kuitenkin oli. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Koronaeristys on vetänyt modetiimin pinnan aika kireälle. Ei edes simoissaan luulisi tekevän tuollaisia päätöksiä, millä sampio pistettiin jäähyboksiin. Ihan normaalia keskustelua, missä nyt osapuolet eivät vain ole samalla aaltopituudella.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koronaeristys on vetänyt modetiimin pinnan aika kireälle. Ei edes simoissaan luulisi tekevän tuollaisia päätöksiä, millä sampio pistettiin jäähyboksiin. Ihan normaalia keskustelua, missä nyt osapuolet eivät vain ole samalla aaltopituudella.
Täsmälleen samaa mieltä olen. Tämä vain vahvistaa sitä käsitystä, että moderaattorien on todellakin syytä käydä keskenään jonkinlainen etäpalaveri, päivittää säännöt, jotka eivät mitenkään oikeuta moderaattorien tekemiin päätöksiin, ja luoda selkeät linjaukset, mitä mielipiteitä saa esittää ja puolustaa ja mitä ei. Sitten meistä jokainen voi päättää, haluaako olla tuottamassa tänne sisältöjä ja haluaako keskusteluja lukea vai ei.

Nyt pelikiellot tulevat täysin epäoikeudenmukaisesti ja puolueellisesti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Moderaattorit on vähän kuin Liigan kurinpito. Ensin otteluvalvoja käy pelin jälkeen ilmoittamassa, että tilanne etenee kurinpitokäsittelyyn. Pari päivää myöhemmin todetaan toistaiseksi voimassa oleva pelikielto. Lopullinen pelikiellon pituus selviää sitten viikkojen kuluttua.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Koronaeristys on vetänyt modetiimin pinnan aika kireälle. Ei edes simoissaan luulisi tekevän tuollaisia päätöksiä, millä sampio pistettiin jäähyboksiin. Ihan normaalia keskustelua, missä nyt osapuolet eivät vain ole samalla aaltopituudella.

Peukku ylös mutta mitä itse luin ton keskustelun mitä sampio ja teroz kävi niin olihan siinä nykyisillä sanktioasetuksilla monta kohtaa mistä viikon huili on täällä tullut viime aikoina. Kaiketi muutama viesti kummaltakin liikaa.

Itse sain edellisen kakkuni reilu kuukausi sitten ja syynä oli kiroilu. En kyllä ymmärrä syytä vaikka viikko tulikin aiheesta. Mua provosoitiin ja menin siihen ja sit sanoin muutaman törkeän henkilökohtaisuuden.
 

Aapee79

Jäsen
Peukku ylös mutta mitä itse luin ton keskustelun mitä sampio ja teroz kävi niin olihan siinä nykyisillä sanktioasetuksilla monta kohtaa mistä viikon huili on täällä tullut viime aikoina. Kaiketi muutama viesti kummaltakin liikaa.

Itse sain edellisen kakkuni reilu kuukausi sitten ja syynä oli kiroilu. En kyllä ymmärrä syytä vaikka viikko tulikin aiheesta. Mua provosoitiin ja menin siihen ja sit sanoin muutaman törkeän henkilökohtaisuuden.

Pystytkö avaamaan, että miten sinua provosoitiin? Vai jäitkö pikku luikurista vaan kiinni?
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Pystytkö avaamaan, että miten sinua provosoitiin? Vai jäitkö pikku luikurista vaan kiinni?

Pystyn. Tulit aukomaan mulle päätäs niinkuin nyt täällä. Koska mulla oli vahvasti koronaviruksen oireet ja hengitys oli todella vaikeaa 3 viikkoa ja olo oli kun piestyllä niin tulit jeesustelemaan aiheesta. Sä et saanu kakkua provosoinnista vaikka sulle viikko yhtälailla olisi pitänyt tulla.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Täällä oli aikanaan vissiin "vittuilu - ketju", mutta se laitettiin säppiin? Pitäisikö sellainen avata, jotta ihmiset voisivat vittuilla, trollata ja flamettaa huoletta? Jos sinne sitten eksyy, niin tietää ainakin mitä on luvassa.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Täällä oli aikanaan vissiin "vittuilu - ketju", mutta se laitettiin säppiin? Pitäisikö sellainen avata, jotta ihmiset voisivat vittuilla, trollata ja flamettaa huoletta? Jos sinne sitten eksyy, niin tietää ainakin mitä on luvassa.

Jep. Kyllä joku vittuilu tai roast me - ketju olisi tervetullut.
 

444

Jäsen
Minkähän mittaisen pelikiellon Koukkupolvi sai tänään? Mainittiin vain, että hakee vauhtia, mutta ei viitsitty avata asiaa sen pidemmälle. Tekstin osa oli kuitenkin oma kappaleensa, joten siitä ei voida vetää yhtäläisyysmerkkejä edeltäviin kappaleisiin. Vai onko tämä vain ”väliaikainen pelikielto”, joka kumotaan joskus, jos muistetaan.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tuo pelikieltoon johtanut @Punamusta viesti on mahtava tuulahdus kunnon teiniangstia! Mieleni kulkeutuu 80-luvun alkupuolelle Maunulan ylä-asteellle jossa lausahdus "Vittu, nyt alkaa lätty lätisemään" oli vielä ihan validia kamaa, vaikka nykynuoret varmaan kutsuisivat vähän noobiksi.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tuo pelikieltoon johtanut @Punamusta viesti on mahtava tuulahdus kunnon teiniangstia! Mieleni kulkeutuu 80-luvun alkupuolelle Maunulan ylä-asteellle jossa lausahdus "Vittu, nyt alkaa lätty lätisemään" oli vielä ihan validia kamaa, vaikka nykynuoret varmaan kutsuisivat vähän noobiksi.
Punis kiittää. Kiva että joku tykkää.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Itse tykkäsin moderaattorien tavasta kuvata mitä on tapahtunut. Kyllä tässä edelleen itse kukin on varmasti aika hämillään siitä kuka teki ja mitä teki, eikä se nyt kenellekään kuulu. Mutta tosiaan, kun julkista keskustelua käydään yksityisistä viesteistä, niin aika jännältä tuntui lukea nimimerkkien kirjoituksia.

Toivottavasti kuitenkin kaikki selviää ja voimme jatkaa palstaelämäämme yhdessä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuo pelikieltoon johtanut @Punamusta viesti on mahtava tuulahdus kunnon teiniangstia! Mieleni kulkeutuu 80-luvun alkupuolelle Maunulan ylä-asteellle jossa lausahdus "Vittu, nyt alkaa lätty lätisemään" oli vielä ihan validia kamaa, vaikka nykynuoret varmaan kutsuisivat vähän noobiksi.
Kuulin oikein korvissani sen ininän "yynyynynyy haistakaa vittu ynyynyyy". Erikoisesti kyllä alkoi kimpoilemaan koko tyyppi. Ottaakohan jotkut vähän turhan vakavasti tämän keskustelupalstan?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaverit skitsoo jonkun keskustelupalstan tähden ja meno on kuin salkkareissa konsanaan. Joten kyllä, minun mielestäni ainakin täällä on osaksi otettu turhan vakavasti.

Älä vastaa - Älä huomioi - Estä tarpeentullen

Ei se voi olla sen ihmeellisempää, varsinkin kun täällä ollaan nimettömiä ja naamattomia käyttäjiä.
 

A Siente

Jäsen
Hetken mietin olenko tullut johonkin Demin palstalle. Ihmeellistä draamaa jostain nettikirjoittelusta. Porukka taitaa viettää sisällä vähän turhan paljon aikaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Moderaattorit on vähän kuin Liigan kurinpito. Ensin otteluvalvoja käy pelin jälkeen ilmoittamassa, että tilanne etenee kurinpitokäsittelyyn. Pari päivää myöhemmin todetaan toistaiseksi voimassa oleva pelikielto. Lopullinen pelikiellon pituus selviää sitten viikkojen kuluttua.

Ja lopulta tuomiot on ihan mitä sattuu ja tärkeintä on jäähytasapaino.
 

redpecka

Jäsen
Eikö kukaan ajattele lapsia? Täältä terveiset myös näille vaikeimmille FAS-tapauksille. Toivottavasti jaksaa palata vielä rikospaikalle, eiku palstalle, vaikka viimeisissä viesteissään oli jo aika pöyristynyt menosta täällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös