Moderaattorit
Jäsen
Mikäs siinä. Ei tässä lähiaikoina hirveästi muutakaan tarjontaa siihen ketjuun ole tulossa.
Jos on asiaa niin voi lainata tai edes tägätä. Toisekseen, jos tuomiopäivän profeetat alkaa aiheuttamaan omilla jutuillaan harmia, mitä siis ei ole Suomessa käytännössä nähty, saati jatkoajassa, niin toki pitää puuttua. En kyllä ole nähnyt toistaiseksi yhtään joka olisi huudellut, että "me kuollaan kaikki, varastakaa ja raiskatkaa" tyylistä kommenttia. Olen kylläkin nähnyt, täälläkin, useita "se on vaan nuha mitä nopeampaa sairastetaan niin sitä nopeampaa se on ohi" tyylistä kommenttia.Ai katos, tämä on siis aihe jossa onkin mielestäsi vain yksi äärilaita. Mielenkiintoista.
eikö se olisi miehekästä tagata tai lainata itse ensin ne kirjoittajat joita tarkoitat. Vai koskeeko ohje vain tapauksia joissa asia on ilmeinen muutoinkin?Jos on asiaa niin voi lainata tai edes tägätä. Toisekseen, jos tuomiopäivän profeetat alkaa aiheuttamaan omilla jutuillaan harmia, mitä siis ei ole Suomessa käytännössä nähty, saati jatkoajassa, niin toki pitää puuttua.
Enkö minä muka tagannyt? Vai siis eikö ne moderaattorit ole ketjun asia ja pidä sitä jöötä yllä? Ei tämä ole mikään syyttelyketju nimimerkeistä, ainakaan allekirjoittaneelle. Minä ihmettelen moderaattorien valitsemaa linjaa, ihan ketään yksittäisiä nimimerkkiä syyllistämättä, käsittääkseni se raportti nappi on sitä varten, että virheistä raportoidaan, ei mikään itku missään modeketjussa. Mitä sitäkin on jo nähty ihan riittämiin, enkä ymmärrä miksi sekin sallitaan, saati joku lällättely mitä täällä nykyään harrastetaan kun joku saa pelikiellon. Sen sijaan minä ihmettelen valittua linjaa suhteessa muihin ihmisten terveyteen liittyviin ketjuihin ja sitä, päteekö se linja muuallakin jatkossa. Sillä hyvä.eikö se olisi miehekästä tagata tai lainata itse ensin ne kirjoittajat joita tarkoitat. Vai koskeeko ohje vain tapauksia joissa asia on ilmeinen muutoinkin?
Juuri siitä syystä kun viestejä on tullut tuhansia ja puhtaaseen mielipidekysymyseen mikä on soveliasta on varmasti kymmeniä erilaisia näkemyksiä, onkin minun mielestäni varsin epäreilua tulla heittelemään epämääräisiä ja kohdistamattomiq syytöksiä.Tässä tapauksessa, kun viestejä on tullut tuhansia muutamaan päivään, saattaa olla tekemätön paikka. On se yhtä epäkohteliasta tägätä vaan muutama, eikä kaikkia syyllisiä.
Persuaktivistit öyhöttävät parhaillaan vastenmielisesti keskusteluosiossa Sanna Marinin hallitus. Täytyy Suomen puolesta olla iloinen, että näissä poikkeuksellisissa olosuhteissa valmiuslain aikana persut ei ole pääministeripuolue. Odotetusti näinä vastuun kannon aikoina demarien kannatus on nousussa (HS gallup) ja persujen laskussa. Enpä yllättyisi, jos SDP ohittaisi tänä vuonna kannatusluvuissa persut.Sitä tietysti ihmettelen että persuista tuolla penaz näyttää kovin kiihoittuneen, kun melkein joka viestissä täytyy mainita, vaikkeivat asiaan liitykään.
On tärkeää, että kun Kreikka Suomen tukemana rikkoo kansainvälisiä sopimuksia ja jättää ottamatta turvapaikanhakemuksia vastaan, niin Suomen sisäministeri houkuttelee näitä ihmisiä Suomeen. Tässä nyt joku korona on kanssa, mutta ei anneta sen häiritä.
Miksi nimimerkki @Corona ei olla laitettu vielä karanteeniin? Tänäänkin saanut olla täysin vapaasti palstalla 11 minuuttia sitten!!!
Erilaisista puutoksista kärsivät varmasti monet jopa ilman koronaa, mutta jos tuollainen ketju avataan, niin vaadin avattavaksi lesboseksin syvimmän olemuksen sisältävää ketjua tasa-arvoisuuden vuoksi. Tosin tasa-arvoon ei päästä, koska yhtä syvällä pääseminen on ainakin teoriassa mahdotonta. Bra... silialainen on ihan hirveetä silsaa, mutta oletko käynyt Tsekeissä?Kannatan edellistä kirjoittajaa. Moderaattorit voisivat nyt osoittaa solidaarisuutta urheilun puutoksesta kärsiville nimimerkeille
Joissain asioissa on hyvä olla nopea. Varsinkin jos hyvä kieliasu on uhattuna.No nyt oli modeilta todella nopeaa toimintaa. Käyttäjä @MENTALSPORT kirjoitti viestin ilman isoja kirjaimia, ja vain 9 minuuttia tämän viestin jälkeen oli pelikielto jo tulilla. Jatkoajan nopein pelikielto?
Mielestäni hyvä pelikielto ja periaate, jos palsta halutaan säilyttää mahdollisimman lukukelpoisena ja "korkea"tasoisena. Ei tämän pidä olla mikään Iltalehden kommenttiosio, vaan Suomen suosituin, ankaralla tietämyksellä varustettu keskustelupalsta, jota vieraat lukevat, katsoen palstalle hyväksyttyjä nimimerkkejä ylöspäin.Oletteko nyt @Moderaattorit aivan vitun tosissanne? Pelikieltoa siitä, että tekstistä puuttuvat isot alkukirjaimet? Näköjään ei voi kauhalla ammentaa, kun on lusikalla jaettu.
Tässä viestissä on tietynlaista rehellisyyttä mukana. Tykkään.Mielestäni hyvä pelikielto ja periaate, jos palsta halutaan säilyttää mahdollisimman lukukelpoisena ja "korkea"tasoisena. Ei tämän pidä olla mikään Iltalehden kommenttiosio, vaan Suomen suosituin, ankaralla tietämyksellä varustettu keskustelupalsta, jota vieraat lukevat, katsoen palstalle hyväksyttyjä nimimerkkejä ylöspäin.
Laatu, tietämys ja tyyli. Siinä on kolme kovaa sanaa, joista palstan pitää muodostua. Välillä nipistetään vähän kaikesta, mutta niinhän se käy tosielämässäkin. Ei poliisit saa kaikkia rosmoja kiinni, vain osan.
Hyvää työtä moderaattoreilta jo pidemmän aikaa. Itse olisin kyllä antanut itselleni vähän enemmän penalttia, mutta menkööt läpi tämän kerran.