Kyse on lähinnä siitä, että turha selittää enää silloin kun tavara on jo housussa. Kaikki muu toiminta kertoo vain epätoivoisuudesta syyhyn tai toiseen vedoten.
Tummennettu kohta oli sinulta täysin turha (mitä helvettiä esim se selitys sarkasmitutkasta oli) ja kaiken hyvän lisäksi sait sillä meidät paikalle ja minutkin kommentoimaan vielä yli vuorokauden myöhemmin.
Eikä sinulle edes vittuiltu.
Sarkasmitutkalla tarkoitin sitä, että osa jengistä luuli, että tosissaan etsin täältä kirjoitusvirheitä muna tanassa. Ei, en tee niin. Olin vastaamassa ketjun aiheeseen ja nostin samalla esiin yhden typon, joka oli mielestäni hauska. Sitten kirjoitin itse kaksikin typoa, joista minulle kuitattiin. Okei, homma fine, aivan niinkuin itse myönsinkin. Nostin lapasen pystyyn ja myönsin jääneeni hyvän ja ansaitun vastapallon alle. Ei se ole selittelyä, enkä sillä koita tehdä itsestäni "kivaa ja rentsiä" niinkuin eräs kirjoitti :D
Jos jollekin jäi besserwisser-fiilis, niin pahoittelut siitä, se ei todellakaan ollut tarkoitus. Tarkoitus oli poimia hauska typo ja heittää siitä huumoria, kuin myös omista typoistani.
Siksi en ymmäräkään sitä, että keskusteluun täysin kuulumaton henkilö tulee kertomaan minulle, että pyrin nyt tekemään itsestäni kivaa ja rentoa ihmistä :D
Rento myönnän olevani, mutta kivasta en tiedä. Ja jos jotain en ole, niin se joku on besserwisser.