Täällä kun on tällainen ketju kun näyttää löytyvän niin voin hetken puhua omasta tilanteestani.
Sanon heti kärkeen että juuri nyt ei ole mitään hätää ja voin suhteellisen hyvin.
Olen vuodesta 2021 asti kärsinyt mitä ilmeisemmin jonkin sortin masennuksesta. Yrityksiä löytyy "uralta" muutama. Viimeisin ehkä vähän yli kuukauden takaa, vaikka se ei mikään varsinainen yritys ehkä ollutkaan. Aioin sen silloin kuitenkin tehdä, mutta en tehnyt.
Olen useampaan otteeseen tahallisesti satuttanut itseäni. En viiltämällä, mutta muin keinoin. Olen myös todistanut kun joku muu satuttaa itseään ja sain hänet lopettamaan.
Olen saanut aikaisemmin jo apua tilanteeseeni mutta eihän se mitään auttanut. Hain apua koska eräs tuttu käytännössä pakotti. Suhtauduin tähän avun saamiseen huonosti ja sen takia se ei minua varmaan auttanutkaan. Asiasta puhuminen on haastavaa niin se on helpompi tehdä nimimerkin takaa tänne.
Perseilin ystävyyssuhteeni sen verran pahasti että en ole oikeastaan tehnyt ystävien kanssa mitään sitten varmaan 2023 kevään. Kelatkaa. Olen viimeksi tehnyt vapaa-ajallani jonkun toisen ihmisen kanssa jotain viime vuoden keväällä. Onneksi ei tarvitse ystäviä käydäkseen jääkiekkopeleissä, mutta kyllä tää on aika yksinäistä.
Perseilin myös kaiken muun mitä vaan voi perseillä, mutta kyllä tää tästä vielä joskus selviää.
Elossa ollaan ja toivottavasti myös pysytään. Pysykää tekin!