Käytännössä vaikutat pitävän kaikkea Gazasta tulevaa informaatiota pelkästään Hamasin propagandana - jonkinlaisena monoliittisen totalitaristisen diktatuurin huolellisesti koordinoimana disinformaationa.
Sinun kirjoitustyylisi on kyllä todella vahvasti muihin kirjoittajiin keskittyvä. Vasta juuri päästiin siitä kun analysoit minun uskonnollisuutta ja minun mielentilaani. Sinun kirjoitukset selkeästi perustuu pitkälti siihen, että analysoit kirjoittaa ja sepität pitkän tarinan sen alle yrittäen saada toinen kirjoittaja näyttämään huonolta. Ilman, että et oikeasti keskity ollenkaan siihen, mitä kirjoittaja on kirjoittanut. Sinähän et tiedä tai tunne minua, eli sinun analyysi minusta ei taaskaan pidä paikkaansa. Olet juuri tehnyt analyysiä minusta, eli yrittänyt arvioida kuka olen (ja josta muut saa 1kk pelikiellon) ja nyt jatkat samalla linjalla?
On tämä kyllä omanlainen palsta, yksi osa kirjoittajista saa rikkoa kaikkia mahdollisia jatkoajan sääntöjä, levittää ihan mitä tahansa huhuja, leikkiä keittiöpsykologia ja vääristellä toisten kirjoittajien sanomisia saamatta pelikiltoa tai varoituksia kun toiset saa mitä ihmeellisimmistä "harkinnan varaisista" rikkeistä.
Tiedätkö siis paremmin mitä minä ajattelen?
Kyllä. Kaikki terroristijärjestö Hamasilta tullut tieto, kuten nyt mediassa ollut tieto on, on propagandaa eikä millään tavalla luotettavaa. Riippumatta mitä muita toimijoita siellä on. Voit lukea kaikkia maailman uskottavimpia medioita, mutta jos he käyttävät lähteenään Hamasia, niin se ei pidä paikkaansa.
Osoita mieluummin, mikä kohta kirjoituksistani on väärin, mielellään johonkin lähteeseen perustuen, mikä ei ole Hamas. Sen sijaan, että keskityt vittuiluun ja mutuiluun.