Luitko tuon tekstini ihan kokonaan? Yksi kohta näytti jäävän lähinnä mieleen. No perustellaan sitä kohtaa sitten, TOP4 on mun papereissa sillä tolalla, että kyllä, sillä voi lähteä kauteen. Ilmeisesti odotit Rantakaria 3.pariin? Olisihan hän ollut hieno lisä varsinkin YV:lle, mutta en jaksa yhden 5-6.pakin perään parkua vielä tässä vaiheessa.
Ei, Rantakari ei todellakaan olisi mikään kutospakki vaikka hänen paikkansa voisi hyvin olla kolmosparissa. Kyse on roolituksista ja kätisyyksistä, mieluummin minä isken tasakentällisin Kousan viereen Ahosen kuin Rantakarin, mutta jos lopussa haetaan maalia niin kyllä tällöin sinne kentälle lyödään enemmän Kousaa ja Rantakaria jne. Nyt tuolla joukkueessa on yksi rightin uhka, 1! Kousa. Ei riitä yksinään. Muutenkin tänä päivänä maalien tekeminen vaatii pakkien nousuja mukaan hyökkäyksiin, nyt tästä meidän rosterista siihen pystyy kaksi eli Kousa ja Lyytinen, ei riitä.
Ja kyllä luin koko viestisi, tuo pistää vain täällä osiossa niin usein silmään eikä pelkästään missään nimessä vain ja ainoastaan sinun toimesta. Jonkinlainen IFK-maisuus meissä faneissa on, tyydytään helpolla vähempään ja ostetaan kaikki selitykset. Junnut ottavat kesällä stepit ylös jne. homma kunnossa, kausi alkaa ja homma kusee, kaikki onkin valmentajan syytä jolla ei ole enää auktoriteettia ja uutta miestä tilalle. Ikuinen noidankehä tämä, samat jorinat samat teo toistuvat vuodesta toiseen.
Minä olen tyytyväinen tuon joukkueen aihioon, mutta jos se taas kerran jää vain tuohon aihioon niin voi hevon vittu kun ei jaksaisi vuodesta toiseen tätä. Tuonne tarvitaan ns. kärkisentteri ja -pakki (vaikka tämä sijoitettaisiinkin kenties kolmospariin) sekä syvyyssentteri. Ikonen nippa nappa kelpaisi minulle johtuen siitä, että diggaan täysin Ikosen asenteesta ja halusta pelata IFK:n logolle.
Viimeksi muokattu: