Orman Mollis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Bruins
Jos tuo 15 peliä pitää paikkansa, niin kyllä taas vetää hiljaiseksi... Ei, ei, ei.
Olen sitä mieltä, että jos tappelut olisivat kiellettyjä, kostoa haettaisiin ylimitotetulla taklauksella, joka on huomattavasti tappelua vaarallisempi vaihtoehto. En itse siis pidä tappeluiden ainoana antina viihdearvoa, vaan se mielestäni vähentää rumia taklauksia ei niinkään pelotteen vuoksi, vaan tapana purkaa energiaa.
Väärin. Tottakai tuomioiden pitää olla linjassa toistensa kanssa. Nimen omaan näiden tapausten vertailu kertoo juuri siitä, mihin tätä lajia ollaan viemässä.Kyllä se on sitä nytkin. Ei näitä tapahtumia pidä mitenkään yhdistää toisiinsa
Itse en ymmärrä miten voi osua "oikeaan kaveriin" päähän polvella. Ei tuollaisia taklauksia pitäisi kehenkään kohdistaa. Thorntonille tämä kakku oli oikean kokoinen, mutta eri tilanteesta rangaistuksen saanut James Neal olisi mielestäni ansainnut yhtä pitkän pelikiellon. Vaan odotellaanpa vielä että varmistuu.
Aivan järkyttävä päätös! Toisin päin olisi pitänyt mennä tuomiot, mutta ei tämä Pens suosiminen yllätä.
Marchand pääsi jatkamaan peliä, mutta sanoisin vain että teko tuli Marchandille koska hän oli linjalla. Oikein hänelle.
Kyllä se on sitä nytkin. Ei näitä tapahtumia pidä mitenkään yhdistää toisiinsa vaan nämä ovat kaksi eri tilannetta, jossa Thorntonille annettiin kova tuomio ja Neal pääsi kuin koira veräjästä. Tämä ei kuitenkaan sulje pois sitä että tämä oli ryhdikäs päätös Shanahanilta.
James Neal on samassa korissa Marchandin kanssa, samanlainen rottailija tai ennemminkin sikailija. Seuraavassa ottelussa Bostonia vastaan, toivottavasti joku muistaa tämän polvitaklauksen.
Shawn Thorntonille 15 matsin kakku. Hyvä päätös Shanahanilta ja toivottavasti Thornton miettii tekemisiään pelikiellon aikana.
Missä maailmassa oikein elät? Voitko tehdä listan pelaajista, joita on enemmän ok vedellä polvella päähän?Ehkä Shanaban kokemuksellaan laski myös pointin, että huolimatta Nealin rumasta tempusta, polvi osui juuri oikeaan kaveriin. Thornton kosti taas väärälle henkilölle, ja sai enemmän. Olen tyytyväinen.
Nealin temppu oli pelitilanteessa alle sekunnissa tapahtuva aivopieru, kun taas Thorntonin sekoaminen alkoi vihellyksen jälkeen ja oli täysin irrallinen pelitilanteeseen nähden.
En ymmärrä miten vaikea porukan täälläkin on ymmärtää pelin aikana tapahtuvan nopean tilanteen ja yleisen kusipäisyyden tai vihellyksen jälkeisen kärhämän aikana toisen takaapäin kaatamisen ja jäässämakaavan pään takomisen eroa.
Helppo se on Nealin tempusta jeesustella foorumeilla kelattuaan tilannetta kymmeniä kertoja, mutta väitän ettei Neal itse edes tajunnut vetävänsä Marchandia polvella päähän ennen osumaa, kun taas Thornton tiesi luistellessaan kohti torikokousta cheapshottaavansa jonkun Pensselin takaapäin.
Alle sekunnissa? Jos jossain tilanteessa on aikaa välttää kyseinen kontakti, niin se on juurikin tuossa Nealin tapauksessa. Sitä ei voi millään tavoin perustella ajanpuutteen kanssa, koska aikaa väistää tai vaihtaa luistelulinjaa kyllä oli aivan riittävästi. Usein näkee tilanteita, jossa taklaaja ei voi millään ehtiä reagoimaan taklattavan esimerkiksi selänkääntöön tai vastaavaan, mutta nyt ei kyse todellakaan ollut siitä.
Katseleppa vaikka tästä kuinka epätietoinen Neal oli Marchandin pään sijainnista.