Lundellilta aika kyseenalainen poikittainen Pajuniemen kaulaan.
2min vihellettiin.
Oliko se Lundell kun veteli Innalaakin sillon ihan yhtä päättömällä (heh) poikkarilla?
Pitäis jonkun opettaa teinitähdelle hieman tapoja.
Lundellilta aika kyseenalainen poikittainen Pajuniemen kaulaan.
2min vihellettiin.
Voiko sinne laittaa myös Lajusen viime sekuntien poikkarin Åstenin niskaan?Könösen seuraksi vaan kurinpitojonoon. Valitettavasti Liigan kurinpitopalvelussa "poikkari päähän" -asioissa on tällä hetkellä ruuhkaa.
Lundell voi sitten 25 vuoden päästä tulla kärsimään pelikieltoaan.
Voiko sinne laittaa myös Lajusen viime sekuntien poikkarin Åstenin niskaan?
Mun mielestäni tuossa olisi pelirangaistus ihan riittävä. Maksimissaan yksi peli kylkeen. Tämä arvio ilman mitään aiempia verrokkitilanteita. Itse tulkitsin tuon niin, että Liedes haki puhdasta ylävartaloniittiä ja polvikontakti johtuu puhtaasti Kinnusen väistöstä. Taklaajan huolehdittava, että osuu puhtaasti, joten siitä se peli, joko vajaa tai reilu.Heikki Liedes ilmeisesti järjesti itsensä pelikieltoon sopivasti ennen finaalisarjaa. Siis ainakin mikäli liigan kurinpidon viimeaikainen linja polvitaklaustuomioiden osalta pitää. Toki tätä epäilen. Maali hylätään kyllä, jos hyökkääjä edes hengittää maalivahdin suuntaan, mutta veikkaan, että tästä ei taideta uskaltaa antaa sitä tuomiota joka kuuluisi.
Outo linjaus sillä vahinkojahan polvitaklaukset usein ovat. Harva on niin hullu, että tarkoituksella lähtisi polvella ajamaan omankin uran uhalla.Välieräsarjan viimeisen erän Lukon kapteeni joutui katsomaan sivusta pelirangaistuksensa takia, mutta finaalien käynnistyessä hän on taas pelikelpoinen.
– Puhdas vahinkotilanne, mutta tuomarit näkivät sen noin. Tilannehuone ei kuitenkaan ole vienyt sitä eteenpäin, joten pelikieltoa ei ole tulossa, Liedes tiesi.
Näin Länsi-Suomessa.
Varmaan asiaan vaikutti sekin, ettei vastustaja loukkaantunut (vaikka tuomareilla sellainen käsitys ehkä Kinnusen kieriskelyistä olikin), eikä sääntöjen mainitsemaa polven ojennusta tarkoituksena osua vastustajaan tapahtunut, varsinkaan piittaamattomasti vaarantaen (iso rangaistus), johon Liedes ehkä ikäänkuin vahingon vastakohtana viittaa.Outo linjaus sillä vahinkojahan polvitaklaukset usein ovat. Harva on niin hullu, että tarkoituksella lähtisi polvella ajamaan omankin uran uhalla.
Varmaan asiaan vaikutti sekin, ettei vastustaja loukkaantunut (vaikka tuomareilla sellainen käsitys ehkä Kinnusen kieriskelyistä olikin), eikä sääntöjen mainitsemaa polven ojennusta tarkoituksena osua vastustajaan tapahtunut, varsinkaan piittaamattomasti vaarantaen (iso rangaistus), johon Liedes ehkä ikäänkuin vahingon vastakohtana viittaa.
Minä luulen, että ärsytykseesi on jotain muitakin syitä kuin minä. Saarelan kieriskelyt oli nolot. Kinnusen kieriskelyjen nolouteen en ota kantaa, mutta sen voin todeta, että ainakin toisen tuomarin käsi nousi korostuneen myöhässä, mahdollisesti kieriskelyn seurauksena. Kinnunen taisi pelata normaalisti seuraavalla vaihtovuorollaan. Tuomarit kuitenkin tarkastivat videolta, joten sinänsä kieriskelyllä ei vaikutusta, mutta loukkaantumisvaikutelman vaikutusta voi tietysti vain arvailla.Nauttisit nyt vain finaalipaikasta ja lakkaisit olemasta noin saatanan ärsyttävä kuin tänään olet ollut. Kinnunen kieriskeli jäässä vähemmän kuin Matushkinin kopauksen saanut Saarela. Iskuilla on ehkä tuhatkertainen ero.
Villi veikkaukseni on, että sääntöjen mukaan ei, mutta kai ne nyt päästäisi kaverin juhlimaan mestaruutta muiden kanssa.Tuli muuten tuosta kapteeni Liedeksen tilanteesta mieleen, että jos pelaaja ajetaan ulos, niin saako hän tulla jäälle palkintojen jakoon tms? Tai kapteenin tapauksessa nostamaan pyttyä?
Ihan samaa mieltä. Mitään tahallisuutta tuossa ei kyllä ollut, paska tuuri ja toki sääntöjen puitteissa siitäkin pitää sitten seuraukset kantaa.Itse tulkitsin tuon niin, että Liedes haki puhdasta ylävartaloniittiä ja polvikontakti johtuu puhtaasti Kinnusen väistöstä. Taklaajan huolehdittava, että osuu puhtaasti, joten siitä se peli, joko vajaa tai reilu.
juu oli ihan kauhee yllätys, melkein putosin tuolilta.Yllättäen Anton Lundell saa tänään pelata pronssiottelussa.
Yllättäen Anton Lundell saa tänään pelata pronssiottelussa.
No veikö kukaan sitä tilannetta eteenpäin käsiteltäväksi? Jos ei vienyt, niin turha siitä on täällä kitistä.Yllättäen Anton Lundell saa tänään pelata pronssiottelussa.