Lundell ei muistaakseni ole taklannut ketään päähän?
Joo ei taklannut vaan veti poikkarilla pään seudulle. Sori se onkin ihan eri asia.
Lundell ei muistaakseni ole taklannut ketään päähän?
Mutta eihän se ole mitään uutta nykypäivän liigassa, että pelaaja ei ole valmis vastaanottamaan taklausta.Hienosti jäi pakki ihailemaan syöttöä.
Tässä se on vielä korostetusti esillä kun Winberg nimenomaan ei syötä heti kiekkoa pakkiparille vaan ensin "imee" karvaajan itseensä. Luulisi siinä nyt tajuavan kun sen sai tehtyä että se karvaaja tulee sitten päälle asti.Mutta eihän se ole mitään uutta nykypäivän liigassa, että pelaaja ei ole valmis vastaanottamaan taklausta.
Saa tulla, koska palkintojenjako ei ole enää osa ottelutapahtumaa, mitä koskevat rangaistukset.Tuli muuten tuosta kapteeni Liedeksen tilanteesta mieleen, että jos pelaaja ajetaan ulos, niin saako hän tulla jäälle palkintojen jakoon tms? Tai kapteenin tapauksessa nostamaan pyttyä?
Saa tulla, koska palkintojenjako ei ole enää osa ottelutapahtumaa, mitä koskevat rangaistukset.
Naurettavan myöhässä
Noniin ja sit ne värilasit hetkeks pois. Taklaus tulee selkeästi myöhässä ja osuu käkättimeen, ei mitään epäselvyyttä. Ulosajo täysin oikea tuomio.Tässä se on vielä korostetusti esillä kun Winberg nimenomaan ei syötä heti kiekkoa pakkiparille vaan ensin "imee" karvaajan itseensä. Luulisi siinä nyt tajuavan kun sen sai tehtyä että se karvaaja tulee sitten päälle asti.
Tosi söpöä toi sun HIFK-angstisi.Hyvin HIFKmäinen taklaus, täysin turha ja vaarallinenkin ja syy voidaan vierittää uhrille (ihan syystäkin, kontakti tilanteessa mahdollinen ja pitäis olla hereillä...). Mutta näin ne takit kääntyy kun saa omaa myrkkyä maistaa.
On se jännä kun aivan sama mikä tahansa taklaus on niin aina joku Hessu Hopo tulee piipittämään taklattavan vastuusta aivan sama mitä on tapahtunut.
On se jännä kun aivan sama mikä tahansa taklaus on niin aina joku Hessu Hopo tulee piipittämään taklattavan vastuusta aivan sama mitä on tapahtunut.
Mä en tiedä miten sä näistä kuvakulmista mitä on tarjolla pystyt sanomaan että osuu suoraan käkättimeen koska niissä semmoista ei nyt vain ole. Selkeästi myöhässä on kanssa ihan helvetin naurettava argumentti. Oikeasti joku 0,3-0,5 sekuntia kuluu siitä kun kiekko on poistunut lavasti. Katsoppa ihan rauhassa toi tilanne ja möyhötä sitten. Ulosajon voisi kaiketi perustella laitataklauksella kyllä, se ei minua haittaa.Noniin ja sit ne värilasit hetkeks pois. Taklaus tulee selkeästi myöhässä ja osuu käkättimeen, ei mitään epäselvyyttä. Ulosajo täysin oikea tuomio.
Kerro äitillesi terkkuja ja pyydä ostamaan joku söpö vaaleanpunainen ruusu sen kunniaksi, että vihdoin pääset pois ala-asteelta.Nimenomaan näin.
Suosittelen jakamaan kommenttiasi siellä omiesi joukossa, sillä arviolta n. 90% näistä piipittäjistä tulee HIFK-leiristä.
Paitsi tietenkin silloin, kun svedua sattuu akkamaisen selänkäännön seurauksena.
Mä en tiedä miten sä näistä kuvakulmista mitä on tarjolla pystyt sanomaan että osuu suoraan käkättimeen koska niissä semmoista ei nyt vain ole. Selkeästi myöhässä on kanssa ihan helvetin naurettava argumentti. Oikeasti joku 0,3-0,5 sekuntia kuluu siitä kun kiekko on poistunut lavasti. Katsoppa ihan rauhassa toi tilanne ja möyhötä sitten. Ulosajon voisi kaiketi perustella laitataklauksella kyllä, se ei minua haittaa.
tästä voit vielä kelailla kaikki kuvakulmat mitä saatavilla. Merkitsemässäni hidastuksessa vielä näkyy kuinka tulee suoraan rintaan.
Kai tämäkin argumentti, että jos joku telkkarissa oikein sanoo jotain niin näin sen on oltava. Näitähän on otteluketjut väärällään kun selostaja sanoo jotain helvetin tyhmää niin sitten jotkut ihmiset vaan päättää että näinhän se on. Eihän näistä kuvakulmista voi nähdä mitenkään aukottomasti osuuko se olkapää leukaan vai ei. Mun mielestä ei osu. Kaatuessa toi vahinko tossa tapahtuu.Jännä, telkkarissakin tyypit kaikki sanoo, että osuu leukaan, niin sitten löytyy joku, joka väittää ettei osukaan. Joo, osuu se rintaan, mutta ei pelkästään rintaan. Olkapää osuu leukaan ja siitähän se jäähy tuli. Ei siitä, että iso osa taklauksesta osui rintaan.
Ehkä meillä on eri käsitys ihmisen anatomiasta.
Oon sinänsä samaa mieltä, että taklattavan vastuun julistaminen vie huomiota pois itse asiasta. Samanlailla vie myös siitä julistamisesta julistaminen.On se jännä kun aivan sama mikä tahansa taklaus on niin aina joku Hessu Hopo tulee piipittämään taklattavan vastuusta aivan sama mitä on tapahtunut.
Joo, Winberg ei ehkä ole optimaalissa asennossa vastaanottamaan taklausta, mutta se ei silti poista sitä faktaa että Smejkalin taklaus kohdistuu ylöspäin ja ensimmäinen kontakti on leuan kohdalla.
Taklaajallakin on vastuu ja en tiedä miten taklaus monta metriä laidasta tuossa kohdin palvelee peliä.
Valitettavasti en osaa.Osaatko @MacRef minua ja muitakin tästä nykytulkinnasta valaista?
Kyllähän tuossa kutakuinkin sekunti kuluu, eli selvästi myöhässä siis. Ja leukaan osuu, kun Smejkal kohdistaa taklauksen yläviistoon. Pelikieltoa tuosta kuuluu tulla.Oikeasti joku 0,3-0,5 sekuntia kuluu siitä kun kiekko on poistunut lavasti.
No nyt kun tätä on väännetty niin katsoin frame by frame youtube videolta(60fps).Kyllähän tuossa kutakuinkin sekunti kuluu, eli selvästi myöhässä siis. Ja leukaan osuu, kun Smejkal kohdistaa taklauksen yläviistoon. Pelikieltoa tuosta kuuluu tulla.