Kyllähän tuossa kutakuinkin sekunti kuluu, eli selvästi myöhässä siis. Ja leukaan osuu, kun Smejkal kohdistaa taklauksen yläviistoon. Pelikieltoa tuosta kuuluu tulla.
Ei millään pahalla, mutta kun näitä kommentteja olen lukenut, niin tulee väkisinkin tuosta objektiivisesta tulkinnastasi mieleen kysymys, että eikö sinulla ole "Tappara sydäntä"? Hymiö x 2.
Mun mielestä nuori pelaaja pelaa tilanteen tyhmästi. En tajua miksi Winberg ei varaudu taklaukseen mutta se ei toki poissulje sitä että Tapparan pelaaja taklaa päähän ja liike on alhaalta ylöspäin ja mun silmään näyttää että vetää vielä kyynärpäällä. Sen lisäksi Winberg on laidasta irti ja täyttää mun mielestä päähänkohdistuneen taklauksen lisäksi myös laitataklauksen kriteerit. Jos ei olisi osunut päähän, niin ehkä laitataklauskaan ei olisi ollut niin paha mutta ehkä tuo oli tilanne jossa olisi pitänyt jättää taklaamatta kun toinen on irti laidasta, mutta Winbergillä oli myös osittain vastuu tapahtumasta.
2-0 tilanteessa säälin Tapparaa ja tuli fiilis että pronssipeliä ei pitäisi pelata laisinkaan, sillä Tappara ei päässyt matsiin mitenkään mukaan, vaikkakin IFK:n pelaamista oli hienoa katsoa. Tuon taklauksen jälkeen joka mielestäni oli sikailua, en säälinyt Tapparaa kyllä enää yhtään. Vielä kun ottaa huomioon sen että tuollainen taklaus tapahtuu pronssipelissä, niin en voi kyllä kyseistä pelaajaa arvostaa millään tavalla.