Shackerman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Florida Panthers
Kyllä, toisin kuin sinun.Onko sun maailmassa muita kuin sinä?
Kyllä, toisin kuin sinun.Onko sun maailmassa muita kuin sinä?
Luetun ymmärtämisessäsi tuntuu olevan vaikeuksia. Minulle ei tuota ongelmia sopeutua muuttuvaan ympäristöön ja tarvittaessa voin luopua hybridistä. Hieno juttu että täyssähkö löytyy. Älä tässä vaiheessa tosin väitä että hankit sen ympäristösyistä (jonka perustelut ovat muutenkin hatarat), kun selkeästi suomalaisten teoilla ei mielestäsi ole mitään vaikutusta.Minulta löytyy täyssähköauto, joten olen jo keskittynyt niihin omiin toimiin enkä ole niin kuin sinä, joka sallii itselle autoilupäästöt kun samaan aikaan on kieltämässä niitä muilta.
Miksi asetat itsesi kaikkien yläpuolelle? Kysyn ihan vakavissani koska en ymmärrä miksi toimit näin.Luetun ymmärtämisessäsi tuntuu olevan vaikeuksia. Minulle ei tuota ongelmia sopeutua muuttuvaan ympäristöön ja tarvittaessa voin luopua hybridistä. Hieno juttu että täyssähkö löytyy. Älä tässä vaiheessa tosin väitä että hankit sen ympäristösyistä (jonka perustelut ovat muutenkin hatarat), kun selkeästi suomalaisten teoilla ei mielestäsi ole mitään vaikutusta.
Olet väärässä. En keksi tuntemuksillesi muuta syytä kuin että itse koet alemmuuden tunnetta siitä, kun jollain on pokeria ottaa asioita puheeksi ja itse huomaat ettet oikeastaan ole tehnyt yhtään mitään. Jotkut ihmiset saavat tässä maailmassa enemmän aikaiseksi ja tämä tuntuu joidenkin mielestä ikävältä.Miksi asetat itsesi kaikkien yläpuolelle? Kysyn ihan vakavissani koska en ymmärrä miksi toimit näin.
Olet loistava esimerkki siitä kuinka pieni osa ihmisistä ajattelee, että kyllä minä osaan ja tiedän nämä asiat mutta nuo muut ovat niin hölmöjä että heidän takiaan mikään ei ikinä onnistu.
Suosittelen laskeutumaan sieltä valtaistuimelta alas meidän muiden tavallisten tallaajien joukkoon ja huomaat että kyllä täällä muutkin ihmiset ovat ihan järjellisiä vaikka saattaisimmekin jakaa erilaisen ajatusmaailman.
Mun maailmassa voin vaihtaa töitä, kouluttautua tai muuttaa lähemmäs työpaikkaa. Mutta kun ei viitsi, eikö vain?
Mun maailmassa voin vaihtaa töitä, kouluttautua tai muuttaa lähemmäs työpaikkaa. Mutta kun ei viitsi, eikö vain?
Minulle ei tuota ongelmia sopeutua muuttuvaan ympäristöön ja tarvittaessa voin luopua hybridistä. Hieno juttu että täyssähkö löytyy. Älä tässä vaiheessa tosin väitä että hankit sen ympäristösyistä (jonka perustelut ovat muutenkin hatarat), kun selkeästi suomalaisten teoilla ei mielestäsi ole mitään vaikutusta.
Olet väärässä. En keksi tuntemuksillesi muuta syytä kuin että itse koet alemmuuden tunnetta siitä, kun jollain on pokeria ottaa asioita puheeksi ja itse huomaat ettet oikeastaan ole tehnyt yhtään mitään. Jotkut ihmiset saavat tässä maailmassa enemmän aikaiseksi ja tämä tuntuu joidenkin mielestä ikävältä.
Juu totta kai kaikki voi olla korkeakoulutetuissa toimistohommissa. Mitään perusduunareita ei tosiaan tarvita.Mun maailmassa voin vaihtaa töitä, kouluttautua tai muuttaa lähemmäs työpaikkaa. Mutta kun ei viitsi, eikö vain?
Miks ihmeessä rajaat turismilentoihin? Eikö ne businesslennot saastuta?Kyllä sitä voi kaikennäköistä kuvitella omassa luolassaan, mutta minulla on viimeiseltä 1,5 vuoden ajalta 0 turismilentoa.
Kaikkien paatuneiden bensalenkkarien kannattaa pitää mielessä myös tämä fakta. Auto on nimittäin kaikille suomalalsille vain mukavuustyökalu, jonka ylläpitäminen tulee kalliimmaksi kun taksi+julkiset+polkupyörä -kombo aivan pohjoisinta Lappia lukuunottamatta riippumatta työ - tai perhetilanteesta.Erittäin usein jopa se taksi olisi edullisempi kuin auton omistaminen. Tämän faktan ääneen sanominen kovasti tuntuu joidenkin bensalenkkarien hermoon iskevän - vaikka se onkin vain taloudellinen fakta. Auton omistamisessa on useimmiten kyse aika lailla muista asioista kuin taloudellisesta järkevyydestä.
Kaikkien paatuneiden bensalenkkarien kannattaa pitää mielessä myös tämä fakta. Auto on nimittäin kaikille suomalalsille vain mukavuustyökalu, jonka ylläpitäminen tulee kalliimmaksi kun taksi+julkiset+polkupyörä -kombo aivan pohjoisinta Lappia lukuunottamatta riippumatta työ - tai perhetilanteesta.
Joten autot myyntiin ja liikkumaan pyörillä, taksilla ja julkisilla!
En usko että tälläisillä pikkuseikoilla on merkitystä. Auto on mukavuustyökalu ja piste. Tosin, @DAF osaa varmasti kertoa tästä ajatuksesta sitten enemmän miksi näin on.Ei välttämättä, sillä jopa täällä Pk-seudulla se auto voi olla toisille välttämättömyys työssä käymisen suhteen jossain paikoissa/alueilla. Jos pitäisi kulkea töissä esim. Espoosta Vantaalla tai päinvastoin, niin aikaa tähän touhuun voi mennä helposti julkisilla se puolitoista tuntia tai jopa enemmän ihan päiväsaikaan! Sitten jos työajat ovat vielä ilta- ja yöpainotteisia, niin ne bussit ja junat eivät kulje välttämättä ollenkaan arkiöisin tai jos kulkevat, niin niissä voi olla hyvinkin pitkät odotteluajat.
Siinä olisi äkkiä aivan helvetin moni työpaikka täysin tekemättömän paikan edessä, kun heillä ei ole mitään mahdollisuuksia saada itselleen työntekijöitä, joilla on mitään käytännön mahdollisuutta päästä sinne työpaikalle. Lapset eivät pääse kouluun jossain haja-asutusalueilla eikä vanhukset tai ylipäätänsä kukaan minkään palveluiden äärelle.Jos ei ole varaa ajaa, niin sitten on aika tehdä parannuksia omaan elämään. Persaukisten ei tarvitse ajaa autolla.
Kutsusi Linnan Juhliin lienee jo painettu ja on lähetysvalmiina.Kyllä, toisin kuin sinun.
Unohdit sukset!Joten autot myyntiin ja liikkumaan pyörillä, taksilla ja julkisilla!
Ostajia varmasti löytyykin jonoksi asti, kun pistetään kaikki kansalaiset kerralla autot myyntiin!Joten autot myyntiin ja liikkumaan pyörillä, taksilla ja julkisilla!
Jussi ei sentään vastannut, että ”menkää töihin”. Jotenkin ihailevasti Halla-Aho vanhana vihreänä mielestäni toimintaa katseli. Jotenkin olisin toivonut mielenosoittajilta muunlaista kommunikointia tilanteessa. Olisivat pyytäneet Jussin mukaan.Eilisessä mielenosoituksessa Iltalehden mukaan osa mielenosoittajista huusi Halla-aholle "häpeä Jussi, häpeä Jussi, alas valkoinen ylivalta".
Kuulostaa aika lailla vasemmiston harrastamalta identiteettipolitiikalta, joka ei varmaankaan tule enää kenellekään yllätyksenä. Minkä värinen Greta Thunberg on?
No jaa. Koskelan Jussin sydäntä ja päätä "kulkueet" taisivat kiristää, mutta minä olen elämäni aikana nähnyt jo niin erilaisia marsseja, etten asiasta jaksa kahvinkupin juomisaikaa enempää stressata. Porukka nyt tykkää välillä juosta milloin punaisten, milloin värikkäämpien lippujen perässä. Joskus ollaan rauhanmarssilla Naton ohjuksia tai Vietnamin sotaa vastaan, välillä agitpropin tahdissa ihmisoikeuksien puolesta taantumusta vastaan. Mitä nyt ihmiskunta/nuoriso välillä mieleensä saa. Näitä on nähty ja kyllä vapaaseen maahan pitää "kulkueita" mahtua.Kyllähän Elokapina selkeästi aiheuttaa laajaa ahdistuneisuutta ja verenpaineen nousua - on ehkä tavallaan jonkinlainen päihteiden liikakäytön ja suolan yhdistelmä, huonoa sydämelle ja vanteelle päässä.
Thunbergin ihonväri on sama kuin Halla-ahon. Ilmastoasioihin ei liity mitenkään eikä siksi luulisi kiinnostavan Elokapinaa.Jussi ei sentään vastannut, että ”menkää töihin”. Jotenkin ihailevasti Halla-Aho vanhana vihreänä mielestäni toimintaa katseli. Jotenkin olisin toivonut mielenosoittajilta muunlaista kommunikointia tilanteessa. Olisivat pyytäneet Jussin mukaan.
Mutta miten Thunbergin ihonväri liittyy mihinkään asiaan?