HemmoP kirjoitti:ylläolevasta linkistä:
"Puolueet laittavat televisiomainoksiin rahaa yhteensä yli miljardin euron verran."
WTF ?
Daespoo kirjoitti:Ja taas jälleen kerran Suomen Demokraattiset Populistit jatkavat sillä paskanheitto linjalla mitä presidentinvaaleissa nähtiin, nyt mainoskampanjassa törkeästi loataan porvaripuolueita aivan perusteettomilla väitteillä.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Sdp+kampanjoi+sinisen+maailman+tarinoilla/1135225339611
Vittu että vituttaa nuo saatan sosiaalidemokraatit enemmän ja enemmän, todella vastuutonta politikointia jenkki tyylisellä loanheitolla.
Nyt kannattaa kysyä ketkä Suomessa oikeasti korostavat vastakkainasettelua.
Daespoo kirjoitti:Perustulo-idea on ihan jees jos siitä saadaan sellainen että se ei ole mikään automaatti joka tippuu jokaiselle perseenkaivelijalle vaan sekin tulee ansaita, jos ei muuten niin omalla aktiivisuudellaan esim. työnhaussa.
Lähinnä siksi, että tuo pudottaisi tukimallin ulkopuolelle ne, joilla ei ole ansiotuloja ja heille tarvittaisiin oma sosiaaliturvajärjestelmä. Perustulon kantava ideahan on nimenomaan vähentää erilaisten tukijärjestelmien määrää ja yksinkertaistaa sosiaaliturvaa.Maple Leaf kirjoitti:Olen hieman ihmetellyt, miksei tätä perustulomallia voisi rakentaa niin, että ansiotulot esimerkiksi aina 500 euroon kuukaudessa olisivat verottomat (siis 6000 euroa vuodessa), ja vasta tämän rajan ylittyessä ryhdyttäisiin progressiiviseen verotukseen. Näin tuo vastaisi perustuloa, mutta sen eteen olisi tehtävä töitä.
Daespoo kirjoitti:Ja taas jälleen kerran Suomen Demokraattiset Populistit jatkavat sillä paskanheitto linjalla mitä presidentinvaaleissa nähtiin, nyt mainoskampanjassa törkeästi loataan porvaripuolueita aivan perusteettomilla väitteillä.
Vittu että vituttaa nuo saatan sosiaalidemokraatit enemmän ja enemmän, todella vastuutonta politikointia jenkki tyylisellä loanheitolla.
Nyt kannattaa kysyä ketkä Suomessa oikeasti korostavat vastakkainasettelua.
Kaukalon laidalla kirjoitti:Uskon kyllä että sinua SDP vituttaa. Ja olen siitä ihan tyytyväinen, huolia aiheuttaisi se jos SDP ei vituttaisi sinua.
Kaukalon laidalla kirjoitti:Vastakkainasettelun aika on kaikkea muuta kuin ohi, minkä olemme tälläkin palstalla aikoja sitten huomanneet.
BitterX kirjoitti:Onko vastakkainasettelu mielestäsi hyvä asia?
E kirjoitti:Oletan viestihistoriasi puolesta sinun olevan "vasemmistojäärä".
Haluan sen vuoksi kysyä sinulta suoraan kysymyksen.
Miksi porvarihallitus olisi huono vaihtoehto?
Kaukalon laidalla kirjoitti:Työelämän pelisäännöt.
scholl kirjoitti:Eli demarit ja ammattiyhdistysliikkeet juonittelevat hommat keskenään. Siinä sitten on pelisääntöjä. Mukaan saattaa tulla vielä lakolla uhkailu.
hanu kirjoitti:Pirkanmaalla näkyy olevan Kokoomuksella ehdokas, jolla jääkiekko on jopa yksi vaaliteemoista. Tokikin kyse on juniori- ja harrastajatasolla lajin saamikseksi kustannusten kannalta samalle viivalle muiden kanssa. Ihan hyviä pointteja kuitenkin.
Oriveden Fortunan puheenjohtaja, jonka vanhin poika on näitä 15v Pohjola-leiriläisiä. Pelaa itsekkin naisten harrastejoukkueessa. http://www.simontaival.fi/
Mites löytyykö muita jääkiekkopiirejä lähellä olevia ehdokkaita?
t. hanu
Rodion kirjoitti:Tuo vaan tuntuu olevan vaikea ymmärtää monille, että porvarihallitus ei sittenkään hylkää vähempiosaisia... Mutta tv:ssä opetetaan toisin, jos tulee porvarihallitus, jopa vanhustentalojen vessat muuttuvat maksullisiksi.
Kaukalon laidalla kirjoitti:
E kirjoitti:Toinen ihminen on käynyt peruskoulun jälkeen ammattikoulun. Hän teki jonkin aikaa töitä, mutta jättäytyi työttömäksi tarkoituksella. Jos vähän tarvitsee lisärahaa, hän saattaa tehdä keikkana jotain pientä pimeästi, mutta ansiotyöhön häntä ei saa, koska tuet lakkaisivat juoksemasta. Aina silloin tällöin hän käy tirauttamassa kyyneliä sossussa. Hän äänestää demareita tai Vasemmistoliittoa, koska haluaa jatkossakin elää muiden kustannuksella sosiaalietuuksia nauttien.
Toinen ihminen on käynyt peruskoulun jälkeen ammattikoulun. Hän teki jonkin aikaa töitä, mutta jättäytyi työttömäksi tarkoituksella. Jos vähän tarvitsee lisärahaa, hän saattaa tehdä keikkana jotain pientä pimeästi, mutta ansiotyöhön häntä ei saa, koska tuet lakkaisivat juoksemasta. Aina silloin tällöin hän käy tirauttamassa kyyneliä sossussa. Hän äänestää demareita tai Vasemmistoliittoa, koska haluaa jatkossakin elää muiden kustannuksella sosiaalietuuksia nauttien.
Suvaitsevaisuus & tasa-arvo. Nämä kysymykset ottavat aina turpiin, kun kokoomus, keskusta, rkp ja kristilliset istuvat samaan pöytään. Voi vaikka tarkastella eduskunnan äänestykarttoja samaa sukupuolta olevien parisuhdelain käsittelyn yhteydessä. Porvarihallitus ei olisi ikinä tuonut moista lakiesitystä saliin.
Tähän asti SDP.n mainonta on onnistunut oikein hyvin, mielenkiintoista nähdä miltä Tv-mainokset lopulta näyttävät.
HeGe41 kirjoitti:Kah, sehän olen minä. Siis vasemmiston äänestäjä. Muuten olen täysin edellä mainitun kaltainen, mutta olen kirjoittanut ylioppilaaksi, käyn töissä koulun oheen sekä olen osaomistajana yrityksessä, jossa itsekin työskentelen. Eli siis minulla on opiskelupaikka sekä kaksi työpaikkaa. Opintotukea ei viitsi nostaa, kun takaisin nekin pitäisi kuitenkin maksaa.
Olen siis saatanan laiska paska, joka odottaa vain ilmaisia aterioita tältä kokoomusta äänestävältä 2500 euroa kuussa tienaavalta veronmaksajalta.
Lapanen kirjoitti:Työmarkkinavoimien kanssa tosin ressukat eivät taitaisi osata toimia kovin järkevästi. Tässäkin ketjussa kukkiva kauna ja itseluodut uhkakuvat ovat piiskanneet porvareita vaalikiimaan jo sen verran pitkään, että päästessään omin päin huseeraamaan, ei tuosta aiheutuisi kuin eripuraa ja muuta turhaa kränää yhteiskuntaan.
Lapanen kirjoitti:Työmarkkinavoimien kanssa tosin ressukat eivät taitaisi osata toimia kovin järkevästi. Tässäkin ketjussa kukkiva kauna ja itseluodut uhkakuvat ovat piiskanneet porvareita vaalikiimaan jo sen verran pitkään, että päästessään omin päin huseeraamaan, ei tuosta aiheutuisi kuin eripuraa ja muuta turhaa kränää yhteiskuntaan.
Työmarkkinavoimien kanssa tosin ressukat eivät taitaisi osata toimia kovin järkevästi. Tässäkin ketjussa kukkiva kauna ja itseluodut uhkakuvat ovat piiskanneet porvareita vaalikiimaan jo sen verran pitkään, että päästessään omin päin huseeraamaan, ei tuosta aiheutuisi kuin eripuraa ja muuta turhaa kränää yhteiskuntaan.
Daespoo kirjoitti:Kaunat ja uhkakuvat? Kukas niitä onkaan eniten luonut? Niinpä, tämä sinun rakas vasemmistosi joka tälläkin hetkellä kärjistää kaikissa medioissa vastakkainasettelua, uhkailee jopa sisäisen turvallisuuden heikkenemisellä ihan ministeritason kommenteilla ja muutenkin tekee juuri sitä mitä sinä sanot porvarihallituksen tekevän.