Mua askarruttaa sellainen kysymys, että miksi ihmiset haluavat ajaa samanlaisilla autoilla kuin muut ihmiset? Johtuuko se siitä, että itseluottamus on niin huono, että pelätään, että naapuri tai kollega pääsee nälvimään, jos auto on erilainen. Mietin tuota, kun aamulla liikenteessä näkyi niin hillittömästi taas kerran Audi A4:ia ja Skoda Octaviaa, molempia varsinkin farkkuina, että eihän se todellakaan ole niin, että ne autot olisivat jotenkin absoluuttisesti parempia kuin joku toinen, harvinaisempi auto, vaan niistä on tullut jotenkin joukkohysterian välineitä, joita sopulilauma hankkii kun eivät uskalla hankkia sitä, mitä oikeasti haluaisivat hankkia. Mulla tulee mieleen kouluajat varmaan yläasteelta, jolloin rinnakkaisluokalla oli jollain tyypillä samanlainen reppu kuin mulla ja se otti suunnattomasti päähän ja Tukholmassa näin kerran yhdessä kauppakeskuksessa yhdellä samanlaisen takin kuin mikä mulla oli, vaikka sen piti olla todella harvinainen. Eli mua tollainen häiritsisi suunnattomasti, jos jokaisella olisi samanlainen auto. Monia se taas jotenkin rauhottaa tai tyynnyttää. Tai joku siinä on joka tapauksessa, että niin moni ostaa samoja automalleja ja niistä tulee suorastaan villitys. Kiva varmaan sitten mennä jossain kauppakeskuksen tai marketin parkkiksella johonkin Octaviaan tai A4:een, kun pitää katsoa, mikä se niistä autoista on oma.