Maaseutukäytöllä itse ymmärrän vähän kuoppaisemmat tiet, ojan ylitykset yms. ja siten maavaran tarpeen. Kyllä varmasti Vanha Len tietää miksi tarvitsee maavaraa, muutenhan päätyisi aivan varmasti normiautoon. Ja voin kokemuksesta todeta että korkealla istuminen, kuten näissä "maastureissa", on kyllä mukavaa.
Siksipä juuri kysyin, että mitä maaseutukäytöllä tässä tarkoitetaan, kun muita speksejä ei ollut. Eli tarvitaanko nousukykyä tai maavaraa, jos tarvitaan niin neliveto sitten. Jos maaseutukäyttö on sitä, että talvella on lunta ja tiessä kuoppa, niin "tavallinen" auto riittää.
Perkele, tämä nyt kuulostaa siltä, että haluan määrätä mitä VL tarvitsee, joka siis ei ollut tarkoitukseni, vaan kysellä niitä tarpeita.
Itse asun aivan varmasti skutsimmassa ja huonompien teiden päässä kuin Vanha Len, mutta en tarvitse korkeaa maavaraa tai nelivetoa mihinkään. Olishan se toki kivaa, mutta diesel-automaatti-nelivetoja kohtuullisella motari- tai edes maantiekulutuksella ei vaan liikaa ole, budjetissa alle 25000.
Muutenpidän noita korkeita CUV yms etuvetoja ihan idioottimaisena keksintönä, näin niinkuin ympäristö- ja kustannusmielessä. Nyt tämä meni ihan kiukutteluksi taas, tsori.