Omalla Golf-kokemuksella auttaa noihin ongelmiin kyllä myös sisälämppäri, ainakin aukijäätymisiin ja avautumiseen.
Myynnissä Ford Mondeo vm. 1995 ajettu ~270k 4x4. Sunnuntaina ajan auton kotiin kun on huollossa ollut ja sen jälkeen pistän nettiautoon myyntiin. Mitäköhän pitäis hinnaksi laittaa, kun noita Ford nelivetoja ei tunnu hirveästi löytyvän?! Ja en oikee ikinä ole autoa myynnyt enkä autoista juuri tiedä. Leima 05/13.
Tällä hetkellä olen syynäillyt muutamaa VW Boraa, mutta tuo 1,4l moottori ei tunnu VW-foorumistien syväkurkkuja vakuuttavan. Kiikarissa tosin on yksi kansiremontin juuri läpikäynyt 200tkm ajettu 1.4 Bora, mitä pitää käydä kyydittämässä. Veikkaisin että tuolle jäisi hintaa joku 3000€. Pitää käydä enemmän ajelemassa jahka saa pummittua kaverilta kyytiapua. Ei ole helppoa. Auttakaa miestä (ala)mäessä!
"Nainen ratissa on auto ilman kuljettajaa", no törkeästi yleistäen mutta ajan 50tkm vuodessa työkseni ja vaaratilanteista aiheuttaa noin 3/4 tapauksissa nainen. Näin siis ihan kokemuspohjalta.Mitä edellisillä töppöilyillä yhteistä ? Jokaista kolhija-autoa ajoi nainen.
Minkäslaista näkemystä täällä tarjottaisiin dilemmaani auton suhteen. 2006vm Passat 1.9 TDI, ajettu 340tkm. Kytkin on menossa vaihtoon, ensimmäisiä kolinoita jo kuuluu. Sinänsä auto on varsin hyväkuntoinen, siisti sisältä, pellit paria täplää lukuunottamatta hyvässä kunnossa jne. Että laittaakko se min. 1500€ kiinni ja rempata kytkin - vai dumpata johkin autoliikkeeseen? Vaihtoarvoksi pari paikkaa määritti 6000€. Satsatakko siis jonkin verran ja ajella sitten etiäppäin seuraavat vuodet (ehkä 30tkm/vuosi), jakohihnakin just vaihdettu? Vai satsata vähän vielä enemmän rahaa ja vaihtaa kosla? Mazda 6 olis mielessä, yhtä yksilöö kävin katsomassakin. '06, 180tkm - mutta pisti mietityttämään, kun ruostetta oli helmoissa aikalailla. Se lienee kutosen ainoa heikko kohta, muutenhan peli on idioottivarma.
Että laittaakko se min. 1500€ kiinni ja rempata kytkin - vai dumpata johkin autoliikkeeseen?
Joo, ymmärsin että koko hoito menee vaihtoon. 1500-1700 oli arvio töineen ja osineen. Sit oliskin potentiaalisimmat isot rempat tehty, uudet gummit vielä alle, niin periaatteessa vois olla suht hyvää ajoo vielä paljonkin jäljellä. Eikä välttämättä sen kalliimpaa kuin vähemmän ajetulla/uudemmalla pirssillä. Pirustako näitä tietää, voihan olla, että remppaa tulee jatkossa jatkuvasti ja auto lahoo käsiin.Tohon hintaan vaihdetaan varmaan kaksoismassavauhtipyöräkin, joka ilmeisesti kolahtelua pitää?
"Nainen ratissa on auto ilman kuljettajaa", no törkeästi yleistäen mutta ajan 50tkm vuodessa työkseni ja vaaratilanteista aiheuttaa noin 3/4 tapauksissa nainen. Näin siis ihan kokemuspohjalta.
Harkinnassa:
- Audi A3 1.8 Tfsi 118 Kw Attraction Business (5 ovinen) (vm 2008-)
- Onko kellään kokemuksia? Tyyppivikoja? Muuta huomioitavaa?
Harkinnassa:
- Audi A3 1.8 Tfsi 118 Kw Attraction Business (5 ovinen) (vm 2008-)
- Onko kellään kokemuksia? Tyyppivikoja? Muuta huomioitavaa?
Toki rengasvalinnalla tuohonkin voi hieman vaikuttaa.
Harkinnassa:
- Audi A3 1.8 Tfsi 118 Kw Attraction Business (5 ovinen) (vm 2008-)
Lieneekö rengaskysymys tässä mallissa harvinaisen ratkaiseva?
Kun on myynyt auton ja on laittamassa allekirjoitettua ilmoitusosaa postissa perään, niin kannattaako se laittaa kuitattuna kirjeenä vai ihan tavallisena kirjeenä? Kuitatusta saattaisi joku päätellä, että siitä saa lähettäjä kuitin itselleen.
Ajattelin vain, että jos Itella tapojensa mukaisesti onnistuu sössimään, niin on ainakin tiedossa, että minä olen kirjeen lähettänyt oikeaan osoitteeseen.
Harkinnassa:
- Audi A3 1.8 Tfsi 118 Kw Attraction Business (5 ovinen) (vm 2008-)
- Onko kellään kokemuksia? Tyyppivikoja? Muuta huomioitavaa?