DSG-vaihteisto on kyllä parasta mitä "automaattien" saralla on tapahtunut aikoihin, ja parasta on, että ko. laatikkoa alkaa saamaan myös pitkittäiskoneella varustettuihin VAGgineisiin, siis ihan normaali sellaisiin, Bugati Veyronia yms. ei lasketa..
Näin talvella kyllä ajelen itse mieluiten käsin hämmennettävää nelivetoa, mutta joku dsg olisi varsin kiva vaihtoehto kesäksi.
Näin on, pitkittäiskoneisiin VAGinoihin DSGtä olen itsekin kaivannut jo jonkin aikaa. Vaikkapa tuleva, taas vaihteeksi kutoskoneinen ahdettu S4 olisi mielenkiintoinen auto "suorakytkentä"laatikolla. Toisaalta myös Ford-konsernin uusi DSG-tyyppinen Getragin loota tulee olemaan melko kestävä myös viritystä ajatellen. Oliko speksattu muistaakseni 450Nm:lle eli todellinen kestävyys lienee reilusti päälle viidensadan. Turbovolvotkin saavat siis jatkossa itseltäni mielenkiintoa.