...minusta puhumattakaan... ensi vuonna 50 vuotta...Mitäs mä sitten olen, kun lakituksesta tulee muutaman päivän kuluttua 40 vuotta?
...minusta puhumattakaan... ensi vuonna 50 vuotta...Mitäs mä sitten olen, kun lakituksesta tulee muutaman päivän kuluttua 40 vuotta?
Mitäs mä sitten olen, kun lakituksesta tulee muutaman päivän kuluttua 40 vuotta?
...minusta puhumattakaan... ensi vuonna 50 vuotta...
Se suotakoot!Kaksi vuotta sitten 30 vuotta. Olen nuori tällä palstalla.
Onnea jo etukäteen, riemuylioppilas!...minusta puhumattakaan... ensi vuonna 50 vuotta...
Kaksi vuotta sitten 30 vuotta. Olen nuori tällä palstalla.
Nyt kun tässä koulutusteemassa ollaan, niin jotenkin se tuntuu niin erikoiselta ja vaikealta käsittää, että en ole yksin tässä koulupolussa vaan muutkin on ajansaatossa käynyt saman kliseisen koulun penkin ja kokenut aivan samoja tuntemuksia mitä minä, vaikka koulunkäynnistä on aikaa puolet vuosisadasta. Maailma on ajaton paikka, ja minä elän siellä.
T: Lakitukseen vielä 2 vuotta.
Suotakoon!Se suotakoot!
Suotakoon!
Piti ihan googlata, että mitähän moinen mahtaa tarkoittaa.EI avaudu, että miten joku voi unohtaa miten derivoidaan.
Joo joo en tarvitse kyseistä taitoa työssäni eikä sillä saa pillua, mutta ihmettelen silti.
Ei avaudu, että miten joku voi helposti unohtaa kerran opitun asian. Ei sitä polkupyörällä ajamistakaan unohda, vaikkei fillarilla vähään aikaan ajaisikaan,
Tämä. Mieluiten muutan seudun rumimoaan torppaan, että ei tarvitse sitä omasta ikkunasta mulkoilla.Kuka katselee omaa kerrostaloasuntoaan ulkoapäin?
Mitä väliä sillä on, miltä rakennus ulkopuolisten silmin näyttää?
Luulisi tärkeintä olevan, että sisällä on viihtyisää, kodikasta ja käytännöllistä.
Kuka katselee omaa kerrostaloasuntoaan ulkoapäin?
Mitä väliä sillä on, miltä rakennus ulkopuolisten silmin näyttää?
Luulisi tärkeintä olevan, että sisällä on viihtyisää, kodikasta ja käytännöllistä.
No ei tarvi oikeastaan kuin sen plus-laskun eli ynnäämisen. Kertolaskuhan on vain yhteenlaskun erikoistapaus, jossa yhteen laskettavat numerot ovat kaikki samoja.No siis matikasta tarvitaan normielämässä plus-, miinus-, jako-,kerto- ja prosenttilaskut. Ja nuo menee päässä. Kaikki muu turhaa, saa tiedon täältä interwebin ihmemaasta
Nuo käyvät vaihtoehtoisesti myös akkusatiivin kanssa. Tarkoittaa vaan eri asiaa riippuen onko akkusatiivi vai datiivi.
aus, bei, mit, nach, seit, von, zu on datiivin kanssa.
Mensch! Terveiset entisille saksan opettajille, jos ovat vielä elossa.
Prima!Durch, für, gegen, ohne, um, wieder
Nämä puolestaan toimii vain akkusatiivin kanssa. Ihan vaan btw, ts. "übrigens" :)
Datiivia vaativat prepositiot: an, auf, hinter, in, neben, über, unter, vor, zwischen
Nuo käyvät vaihtoehtoisesti myös akkusatiivin kanssa. Tarkoittaa vaan eri asiaa riippuen onko akkusatiivi vai datiivi.
aus, bei, mit, nach, seit, von, zu on datiivin kanssa.
Mensch! Terveiset entisille saksan opettajille, jos ovat vielä elossa.
Kuka sanoi, ettei somesta ole mitään hyötyä! Tässähän nuo saksankielen prepositiot tuli kerrattua kivasti - kiitos...Durch, für, gegen, ohne, um, wieder
Nämä puolestaan toimii vain akkusatiivin kanssa. Ihan vaan btw, ts. "übrigens" :)
Pitääkö joku oikeasti vielä tänäkin päivänä? Niin pitkään kun parhaat eivät ole mukana olympialaisissa eikä World Cupia saada järjestettyä, näillä mennään.Jääkiekon MM-kisojen pitäminen kiistattomana huippu-urheilutapahtumana.
Latvian rankingsijoitus oli viime vuonna 11.Latvian pronssi oli upea juttu. Ei sitä heiltä eikä keltään pois. Mutta eihän missään muussa lajissa Latvian tasoinen maa ja joukkue voisi voittaa mitalia. Ei mitenkään. Tässä lajissa voi, koska maailmanmestaruuskisat on tapahtuma, jonka kanssa samaan aikaan parhaat pelaa edelleen Nhl:ssä pelejään ja kasa muita tähtipelaajia kieltäytyy mm-kisoista mitä erilaisemmsita syistä. Turnaus ei missään määrin ole parhaiden pelaajien ja joukkueiden turnaus.
Se on tämä nykyajan herkästi loukkaantuva sukupolvi, joka nostattaa äläkän vaikka mistä ja joka on havainnut iltapäivälehtien sekä maikkarin olevan juuri se sopiva kanava sitä varten. Jukka olisi voinut vaan mennä hotellin respaan ja hoitaa asian tyylikkäästi sekä huomaamattomasti, mutta päättikin soittaa ensin Iltalehden toimitukseen, koska sehän se vasta auttaakin tuollaisessa tilanteessa.”Pinkki mälli” ja roiskeet hotellihuoneessa järkyttivät Jukan – Näin hotelli vastaa
Helsinki-Vantaan Holiday Inn -hotellissa ”saastaisen huoneen” saanut Jukka Pietilä ihmettelee, miksi hänen palautteisiinsa ei ole vastattu. Hotellin mukaan kyse on väärinkäsityksestä.www.iltalehti.fi
Minulle ei avaudu miksi Jukka kertoo kokemuksestaan Iltalehdessä. Myöskään se ei avaudu miksi IL tällaista tauhkaa julkaisee.
Jukalla kävi huono tuuri ja sai paskaisen huoneen. Jukka meni respaan kertomaan asiasta ja Jukka sai toisen huoneen. Ongelma ratkaistu! Kerjääkö Jukka tällä jotain ilmaisia hotelliöitä vai miksi hän kommentoi asiaa julkisuudessa?