Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 245 387
  • 7 345

Glove

Jäsen
Treenaaminen maksullisella kuntosalilla niin, ettei käytä laitteita ollenkaan. Ehkä minä oon vaan pihi kun en noin tee.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ketäs hittoja on Behm ja Miki Liukkonen?
 

Nick Neim

Jäsen
Ketäs hittoja on Behm ja Miki Liukkonen?
Behm on vissiin joku julkkis ja tuo toinen varmaan ihan nobody. En ole koskaan kuullutkaan.
Behmillä oli tässä 2020-luvulla kaksi vuotta putkeen Suomen myydyin kotimainen albumi, mutta ilmeisesti siitä unohdettiin kertoa pullopostissa ja savumerkeillä.

Ei nyt jokaista pintaliitäjäjulkkista pidäkään tietää, mutta jos musiikkia sattuu kuuntelemaan, niin ihan tuttu nimi monelle. Tai ainakin jollain tasolla, vaikka ei edes hänen musiikista välittäisikään.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Behmillä oli tässä 2020-luvulla kaksi vuotta putkeen Suomen myydyin kotimainen albumi, mutta ilmeisesti siitä unohdettiin kertoa pullopostissa ja savumerkeillä.

Ei nyt jokaista pintaliitäjäjulkkista pidäkään tietää, mutta jos musiikkia sattuu kuuntelemaan, niin ihan tuttu nimi monelle. Tai ainakin jollain tasolla, vaikka ei edes hänen musiikista välittäisikään.
Osin oli vitsillä joo. Tosin en tiiä yhtään Behmin biisiä, kun tulee kuunneltua ihan muuta musiikkia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ketäs hittoja on Behm ja Miki Liukkonen?
Behm on parin vuoden takainen pop-sensaatio Suomessa ja Miki Liukkonen joku muusikko/kirjailija. En nyt itse seuraa Suomen pop skeneä, mutta jopa minä tiesin kuka Behm on (lähinnä sen takia kun setämiehet kuolasivat hänen peräänsä jossain kesätyttökisassa ja musiikkiakin kehuttiin)
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Jos on pakko pitää koiraa vapaana, niin ei avaudu miksei sitten asu jossain pöndellä? Vois laittaa tohon juntti-ketjuunkin.
No kun mulla on oikeus!

Toisaalta, kun tarpeeksi böndelle lähtisi niin tuotakin tyyppiä saattaisi itseään alkaa pelottamaan.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No kun mulla on oikeus!
Ei ole edes oikeutta... Taajamassa koirat oltava kiinni.

"Järjestyslaissa on oma pykälänsä koirakurista. Lain mukaan koira on pidettävä aina kytkettynä taajamassa. Koiran vapaana pitäminen on sallittua ainoastaan koirapuistoissa, koirien harjoituspaikoissa ja suljetuilla piha-alueilla."
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ole edes oikeutta... Taajamassa koirat oltava kiinni.

"Järjestyslaissa on oma pykälänsä koirakurista. Lain mukaan koira on pidettävä aina kytkettynä taajamassa. Koiran vapaana pitäminen on sallittua ainoastaan koirapuistoissa, koirien harjoituspaikoissa ja suljetuilla piha-alueilla."
Ei olekaan, mutta hänhän on sitä mieltä, että ihmiset noudattavat liian sokeasti lakeja. Eli hän on ilmeisesti näitä ihmisiä, joilla on oikeus ajatella omilla aivoillaan, kun muut eivät pysty.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Sen verran piti aamun tunteinta käydä kurkkimassa, mitä henkilöstä sosiaalisessa mediassa sanotaan, tai mitä hän itse, niin aika lailla tuntuu vaalivan henkisiä arvoja. Ilmeisesti sen verran korkea tietoisuuden taso on saavutettu, että yhteiskunnan säännöt, tai se, että kanssaihmiset kokee pelkotiloja turrin vapaana olon takia, eivät liikuta häntä. Free spirit ja sillee. Ikävää, jos viaton luontokappale, niin muiden elikot kuin tämä koiruus itse, joutuvat kärsimään isännän idioottimaisuuden takia.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sen verran piti aamun tunteinta käydä kurkkimassa, mitä henkilöstä sosiaalisessa mediassa sanotaan, tai mitä hän itse, niin aika lailla tuntuu vaalivan henkisiä arvoja. Ilmeisesti sen verran korkea tietoisuuden taso on saavutettu, että yhteiskunnan säännöt, tai se, että kanssaihmiset kokee pelkotiloja turrin vapaana olon takia, eivät liikuta häntä. Free spirit ja sillee. Ikävää, jos viaton luontokappale, niin muiden elikot kuin tämä koiruus itse, joutuvat kärsimään isännän idioottimaisuuden takia.
Se on hienoa niin kauan, kun voi luottaa siihen, että muut kunnioittavat lakeja.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sen verran piti aamun tunteinta käydä kurkkimassa, mitä henkilöstä sosiaalisessa mediassa sanotaan, tai mitä hän itse, niin aika lailla tuntuu vaalivan henkisiä arvoja. Ilmeisesti sen verran korkea tietoisuuden taso on saavutettu, että yhteiskunnan säännöt, tai se, että kanssaihmiset kokee pelkotiloja turrin vapaana olon takia, eivät liikuta häntä. Free spirit ja sillee. Ikävää, jos viaton luontokappale, niin muiden elikot kuin tämä koiruus itse, joutuvat kärsimään isännän idioottimaisuuden takia.
Ei tuohon tarvita kuin yksi täysikasvuinen kaukasiankoira ja saaga on loppuunkäsitelty... eikä mitenkään kauniilla tavalla. En sitä toivo enkä odota, mutta onhan tuo yhdenlaista piittaamattomuutta niin oman kuin muidenkin koirien terveydestä.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Monille tälläkin palstalla tuntuu ottavan aika koville Euroviisujen tulos.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksi katusoittajat veivaa haitarilla aina Metsäkukkia? Onko se niiden mielestä joku ihan hillitön bängeri?
Se oli muistaakseni joko niin, että kun Metsäkukkia sävellettiin, niin ei ollut muita soittimia kuin haitari, tai sitten niin että kun haitari keksittiin, niin ei ollut muita biisejä kuin Metsäkukkia.
Taisi olla jopa niin että haitari keksittiin ihan vaan että voitaisiin soittaa Metsäkukkia, siihen asti sen nuotteja oli vain fiilistelty nuottikirjasta.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
En tiedä onko jo ollut mutta miksei kiinteistöhuollot lakaise hiekoitushiekkoja siihen aikaan kun sataa tai on muuten märkää?
Täytetään ajokoneiden vesisäiliöt ja ajetaan kun on parempi keli. Turhaan kuluttaa vettä. Vai enkö tiedä jotain?
Hullulta tuntuu.
 

Torogood

Jäsen
Prime energiajuomat tai mitä ihmeitä ovatkaan. Hintaa 15-20 euroa per 0,5 litran pullo ja kaikki nuoret on sekasin niistä. Joku oli kuulemma ostanut niitä 200 eurolla. Kaikella paskalla julkisuuden ihmiset pystyvät ihmisiä rahastamaan.

Ostajakunta näyttäisi olevan vielä koostunut todella nuorista henkilöistä. Itsellä ei olisi todellakaan ikinä ollut varaa ostella 10-14 vuotiaana 17 euroa maksavaa virvoitusjuomaa:D

Sitten omaan ihmettelyn aiheeseen. Luin juuri lööpin, jonka otsikko oli seuraava. Sami Kapanen hämmästyi Ruotsin vaihtopenkin tapahtumista - “Minulle tämä oli aika iso yllätys”
Odotin jo, että siellä länsinaapurit käyttäisivät nuuskaa, mutta mitä vielä? Kyseessä olikin puolustaja, joka ei mennyt puhumaan pelikuvioista puolustuksesta vastaavalle valmentajalle, vaan suoraan päävalmentajalle, voi hyvänen aika sentään. Klikkasin tietysti uutisen auki siinä toivossa, että tekstissä olisi tämä Samin ihmettelyn aihe, mutta eipä tietenkään. Tarjolla oli 45 sekuntin video, jota ennen piti katsella mainoksia 30 sekuntia:) Kyllä minä yhden mainoksen ymmärrän, jos kyseessä on lyhyt video, mutta miksi niitä on laitettava noin monta? Monta kertaa on jäänyt katsomtta joku lyhyt vastaava pätkä juurikin useiden mainosten takia…
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En tiedä onko jo ollut mutta miksei kiinteistöhuollot lakaise hiekoitushiekkoja siihen aikaan kun sataa tai on muuten märkää?
Täytetään ajokoneiden vesisäiliöt ja ajetaan kun on parempi keli. Turhaan kuluttaa vettä. Vai enkö tiedä jotain?
Hullulta tuntuu.
Sama kun talvella ei tietenkään aurata katuja puhtaiksi asvalttia myöten suojasäällä, kun se loska lähtisi siitä ihan vetäsemällä. Pitää odottaa että jäätyy, niin jurnutellaan sitten helevetinmoisella vaivalla ja metelillä.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Prime energiajuomat tai mitä ihmeitä ovatkaan. Hintaa 15-20 euroa per 0,5 litran pullo ja kaikki nuoret on sekasin niistä. Joku oli kuulemma ostanut niitä 200 eurolla. Kaikella paskalla julkisuuden ihmiset pystyvät ihmisiä rahastamaan.

Ei helvetti, nyt on löydetty turhan kuluttamisen kriittinen piste. Enpä olisi tätäkään juttua halunnut edes tietää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kytkin- ja putkiremontit.

Ei mene jakeluun, että ihmiskunta, joka jo yli 50 vuotta sitten lähetti jengiä raketilla kuuhun, ei vieläkään ole keksinyt autoon kytkintä joka kestäisi sen ajan minkä auto ylipäätään kestää. Ei, pitää ne pakolliset kytkinremontit vaan tehdä. Joku vasen tässä on.

Putkiremontit sitten. Suomalainen ilmiö. Ei kai muissa sivistysvaltioissa tällaista konseptia edes ole, että parinkymmenen vuoden välein on revittävä taloista seinät auki ja vaihdettava putket. Onko niissä vikaa edes? Miksei niitä laitettu kerralla hyvin? Tämäkin on joku rakennusfirmojen juoni, että rahastetaan tasaisin väliajoin hölmöjä taloyhtiöitä.

Ja ei, minulla ei ole kumpikaan noista ajankohtainen nyt. Siksi en ihmettele. Tuli vaan mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös