Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 242 442
  • 7 330

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pulttiboisin Saamelais-sketsi oli kyllä hyvä. Se nousi yhden asian yhteydessä piiiitkästä aikaa :)

Voivoi kunpa noita Saamelais-, Turkulais-, Romani-, tai vaikkapa Stadilaisvitsejä voisi heittää aivan vapaasti missä huumoriohjelmassa tahansa ja koska vaan. Mutta ei, toisten puolesta mielensäpahoittaja vaanii aina jossain, ja sitten pitää olla ko. ohjelmissakin niin kieli keskellä suuta, ettei vaan vahingossakaan harrasta huumoria kulttuureilla. Ei avaudu ei.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pulttiboisin Saamelais-sketsi oli kyllä hyvä. Se nousi yhden asian yhteydessä piiiitkästä aikaa :)

Voivoi kunpa noita Saamelais-, Turkulais-, Romani-, tai vaikkapa Stadilaisvitsejä voisi heittää aivan vapaasti missä huumoriohjelmassa tahansa ja koska vaan. Mutta ei, toisten puolesta mielensäpahoittaja vaanii aina jossain, ja sitten pitää olla ko. ohjelmissakin niin kieli keskellä suuta, ettei vaan vahingossakaan harrasta huumoria kulttuureilla. Ei avaudu ei.
Mitäpä jos heittäisit vitsiä valkoihoisesta lihaa syövästä heteromiehestä, oikein sellaista roisia ja alhaista...
Takaan, ettei kukaan ainakaan pahastuisi, päinvastoin, pääsisit monenlaisten kuplien sisälle kunniajäseneksi ja mm. kunnallis- ja eduskuntavaaliehdokkuus olisi selviö useammassakin puolueessa.
 

Glove

Jäsen
Toinen sierain ei avaudu. Toinen puoli toimii jo paremmin kun sain uuden allergialääkkeen. En tiedä onko nyt siitepölyä ilmassa normaalia enemmän vai olenko vaan tulossa vanhaksi kun ei nämä allergiaoireet ole olleet moneen vuoteen näin pahoja.
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Miksi kun mennään keikalle pitää sitä kuvata kännykällä? Katsooko niitä videoita kukaan oikeasti myöhemmin? Eikö se vie osan keskittymistä kun pitää säätää sen luurin kanssa? Taitaa olla enemmän tapa tuo touhu kuin tarve.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Miksi kun mennään keikalle pitää sitä kuvata kännykällä? Katsooko niitä videoita kukaan oikeasti myöhemmin? Eikö se vie osan keskittymistä kun pitää säätää sen luurin kanssa? Taitaa olla enemmän tapa tuo touhu kuin tarve.
Mä oon kuvitellut, että otetaan pätkä ja postataan se someen. Tällä tavalla saadaan sosiaalista pääomaa > huomatkaa minut, olen <rinkisi arvostaman artistin> keikalla. Menin jopa lavan alle ja otin solistilta poskeen. Paras ilta ikinä.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Nesteytysjuoma".

On jo olemassa hyvä juoma nesteyttämiseen: vesi. Tosin sillä on vaikea tehdä bisnestä.

Toki sama juttu energiajuomat. Antavat juu ihan helvetisti "energiaa".
Onhan toki maailma täynnä ties kuinka kalliita luksusvesiä, joskin markkinat ovat ovat rajalliset. Ei toki ole suomalaisen vesijohtoveden voittanutta.

Villityksiä tulee ja villityksiä menee, mutta poikkeuksellisen hölmöltä tämä ilmiö silti vaikuttaa. Energiajuomatkin kun ovat vain se max muutama euro kappaleelta.

 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Grilliketjussa nähtävät jokavuotiset väittelyt siitä mikä on paras grilli, miten grillaaminen pitäisi hoitaa, kuinka paljon aikaa menee puhdistamiseen, onko varaosia missä jne. Sitten kun itse haluaisi raportoida että avasi grillikauden jollain halpispallo grillillä niin alkaa pelottamaan että kohta ollaan pakottamassa ostamaan joku grilli joka on tehty käsityönä jossain artesaanipaikassa ja sen jälkeen tulee joku muu kertomaan kuinka kyseinen grilli on paska ja joku toinen on parempi ja taas mennään.

Ei siis avaudu miten ihmiset jaksavat kiinnostua niin paljon siitä millä välineillä muut ihmiset grillaavat/savustavat ruokiaan.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Grilliketjussa nähtävät jokavuotiset väittelyt siitä mikä on paras grilli, miten grillaaminen pitäisi hoitaa, kuinka paljon aikaa menee puhdistamiseen, onko varaosia missä jne. Sitten kun itse haluaisi raportoida että avasi grillikauden jollain halpispallo grillillä niin alkaa pelottamaan että kohta ollaan pakottamassa ostamaan joku grilli joka on tehty käsityönä jossain artesaanipaikassa ja sen jälkeen tulee joku muu kertomaan kuinka kyseinen grilli on paska ja joku toinen on parempi ja taas mennään.

Ei siis avaudu miten ihmiset jaksavat kiinnostua niin paljon siitä millä välineillä muut ihmiset grillaavat/savustavat ruokiaan.

If you can't stand the heat, stay away from grilliketju. Sitäpaitsi jos ketään ei kiinnostaisi, millä välineillä muut ihmiset grillaavat ruokiaan, niin koko "keskustelua grillimalleista ja grillauksesta yleensä" otsikkoa ei tarvittaisi lainkaan.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Grilliketjussa nähtävät jokavuotiset väittelyt siitä mikä on paras grilli, miten grillaaminen pitäisi hoitaa, kuinka paljon aikaa menee puhdistamiseen, onko varaosia missä jne. Sitten kun itse haluaisi raportoida että avasi grillikauden jollain halpispallo grillillä niin alkaa pelottamaan että kohta ollaan pakottamassa ostamaan joku grilli joka on tehty käsityönä jossain artesaanipaikassa ja sen jälkeen tulee joku muu kertomaan kuinka kyseinen grilli on paska ja joku toinen on parempi ja taas mennään.

Ei siis avaudu miten ihmiset jaksavat kiinnostua niin paljon siitä millä välineillä muut ihmiset grillaavat/savustavat ruokiaan.
"Ah, olipa hyvvää hiillosmakkaraa punaisella pallogrillillä liekitettynä." Ja palsta räjähtää.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Grilliketjussa nähtävät jokavuotiset väittelyt siitä mikä on paras grilli, miten grillaaminen pitäisi hoitaa, kuinka paljon aikaa menee puhdistamiseen, onko varaosia missä jne. Sitten kun itse haluaisi raportoida että avasi grillikauden jollain halpispallo grillillä niin alkaa pelottamaan että kohta ollaan pakottamassa ostamaan joku grilli joka on tehty käsityönä jossain artesaanipaikassa ja sen jälkeen tulee joku muu kertomaan kuinka kyseinen grilli on paska ja joku toinen on parempi ja taas mennään.

Ei siis avaudu miten ihmiset jaksavat kiinnostua niin paljon siitä millä välineillä muut ihmiset grillaavat/savustavat ruokiaan.
Tuo on sama kuin joku tulisi NHL:n pudotuspelien seurantaketjuun kertomaan, että kävin muuten ulkojäillä höntsäämässä ja tein yhden maalin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Grilliketjussa nähtävät jokavuotiset väittelyt siitä mikä on paras grilli, miten grillaaminen pitäisi hoitaa, kuinka paljon aikaa menee puhdistamiseen, onko varaosia missä jne. Sitten kun itse haluaisi raportoida että avasi grillikauden jollain halpispallo grillillä niin alkaa pelottamaan että kohta ollaan pakottamassa ostamaan joku grilli joka on tehty käsityönä jossain artesaanipaikassa ja sen jälkeen tulee joku muu kertomaan kuinka kyseinen grilli on paska ja joku toinen on parempi ja taas mennään.

Ei siis avaudu miten ihmiset jaksavat kiinnostua niin paljon siitä millä välineillä muut ihmiset grillaavat/savustavat ruokiaan.
Ehkä grillaus on vähän kuin jääkiekko eli naapurissa grillataan aina väärin vain oma grilli kelpaa.

Jääkiekossa ei kuitenkaan käsketä vaihtamaan seuraa vaan ajatellaan, että pitäköön vääräuskoinen pallogrillinsä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Grilliketjussa nähtävät jokavuotiset väittelyt siitä mikä on paras grilli, miten grillaaminen pitäisi hoitaa, kuinka paljon aikaa menee puhdistamiseen, onko varaosia missä jne. Sitten kun itse haluaisi raportoida että avasi grillikauden jollain halpispallo grillillä niin alkaa pelottamaan että kohta ollaan pakottamassa ostamaan joku grilli joka on tehty käsityönä jossain artesaanipaikassa ja sen jälkeen tulee joku muu kertomaan kuinka kyseinen grilli on paska ja joku toinen on parempi ja taas mennään.

Ei siis avaudu miten ihmiset jaksavat kiinnostua niin paljon siitä millä välineillä muut ihmiset grillaavat/savustavat ruokiaan.
If you can't stand the heat, stay away from grilliketju. Sitäpaitsi jos ketään ei kiinnostaisi, millä välineillä muut ihmiset grillaavat ruokiaan, niin koko "keskustelua grillimalleista ja grillauksesta yleensä" otsikkoa ei tarvittaisi lainkaan.
"Ah, olipa hyvvää hiillosmakkaraa punaisella pallogrillillä liekitettynä." Ja palsta räjähtää.
Tuo on sama kuin joku tulisi NHL:n pudotuspelien seurantaketjuun kertomaan, että kävin muuten ulkojäillä höntsäämässä ja tein yhden maalin.
Ehkä grillaus on vähän kuin jääkiekko eli naapurissa grillataan aina väärin vain oma grilli kelpaa.

Jääkiekossa ei kuitenkaan käsketä vaihtamaan seuraa vaan ajatellaan, että pitäköön vääräuskoinen pallogrillinsä.
Juu - tästä ei puutu enää kuin se kaikkitietävä ja ärsyttävä tyyppi, joka tulee kertomaan, että ei minun nuoruudessani grillattu kuin omatekoisilla tiili-/kivikasoilla ja avotulella - sitten vasta myöhemmin tulivat pallogrillit, jotka olivat grillausteknologian huippua...

Tuo tietysti pitää omalla kohdallani täysin paikkansa eli taisin olla se tyyppi ihan itse... höh...
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Grilliketjussa nähtävät jokavuotiset väittelyt siitä mikä on paras grilli, miten grillaaminen pitäisi hoitaa, kuinka paljon aikaa menee puhdistamiseen, onko varaosia missä jne. Sitten kun itse haluaisi raportoida että avasi grillikauden jollain halpispallo grillillä niin alkaa pelottamaan että kohta ollaan pakottamassa ostamaan joku grilli joka on tehty käsityönä jossain artesaanipaikassa ja sen jälkeen tulee joku muu kertomaan kuinka kyseinen grilli on paska ja joku toinen on parempi ja taas mennään.

Ei siis avaudu miten ihmiset jaksavat kiinnostua niin paljon siitä millä välineillä muut ihmiset grillaavat/savustavat ruokiaan.
Kuka itseään kunnioittava grillaa jollain vitun kaasugrillillä?
Itse olen ja tulen aina olemaan oikean grillin eli klapigrillin puolella.
Miettikää kun saa kamun mökillä kaataa puun, klapita jne ja sit joskus sytyttää grillin, mitä vitun tunnelmaa jostain kaasusta tulee ellei imppaa sitä?
Kattooko kaasugrillin omistajat syksyistä tähtitaivasta kaasugrillin liekkien lomassa pakkasiltana? NIH!!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
TV-uutisissa näytetään 1989 kuvaa Kiinasta, Taivaallisen rauhan aukion mielenosoituksista. Mies astuu panssarivaunuletkan eteen, eikä suostu siirtymään. Seuraavaksi nähdään, kun tankit jyräävät miehen.

...paitsi että eivät jyränneetkään. Luultavasti tämä asia on ehtinyt avautua minulle vuosikymmenten aikana jo aika monta kertaa, mutta niin vaan valemuistot voivat olla sitkeässä.

Ja kyllähän todennäköisesti tämä tuntemattomaksi jäänyt "tankkimies" pidätettiin, kidutettiin ja ehkä myöskin teloitettiin heti tuon jälkeen. Ja kuolonuhreja mellakoissa riitti joka tapauksessa muutenkin.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ehkä grillaus on vähän kuin jääkiekko eli naapurissa grillataan aina väärin vain oma grilli kelpaa.

Jääkiekossa ei kuitenkaan käsketä vaihtamaan seuraa vaan ajatellaan, että pitäköön vääräuskoinen pallogrillinsä.
Meillä on nyt ekaa kesää tuollainen markettigrilli kahdella(!!!) polttimella, oli tarjouksessa n.190€. Sillä on kypsynyt kanat, possut, nauta ja kasvikset kypsiksi asti. En uskalla mennä tuonne ketjuun kysymään, että mitä olen nyt siis tehnyt väärin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Meillä on nyt ekaa kesää tuollainen markettigrilli kahdella(!!!) polttimella, oli tarjouksessa n.190€. Sillä on kypsynyt kanat, possut, nauta ja kasvikset kypsiksi asti. En uskalla mennä tuonne ketjuun kysymään, että mitä olen nyt siis tehnyt väärin.
Luin ensin että kanat, possut, nauta ja kivekset. En tuomitse.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tilanne huutaa sitä, että tulen kertomaan, kuinka kaasugrilli on ainoa oikea. Grillien Ferrari, jota pitää vain osata ajaa.

Tosin olen kyllä tätä mieltä. Millään muulla en ole grillannut.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Huomasin että olen ihmetellyt tätä täällä jo aiemminkin, mutta en tajua miten h*lvetissä nää tietyt nimimerkit täällä jaksaa pitää yllä jotain liveseurantaa Bond-elokuvista jotka ovat luultavasti katsoneet vähintään kymmeniä kertoja. Noh huvinsa kullakin. Mulle tuo ei vaan ihan aukene.

Siis joillain on yli 2000 viestiä James Bond-ketjussa. Huhhuh. Yhdellä käyttäjällä näköjään yli kolme tonnia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös