Vaatelaastari, joka on nyt pientä pöhinää aiheuttanut mammaleirissä. Ei avaudu se, mikä tuossa on nyt niin hienoa ja upeaa. Se taustatarinako tässä aiheuttaa nostetta, että kaksi perheenäitiä keksi bisnesidean? Mielestäni tuotteessa ei ole mitään ihmeellistä. Lähinnä kai tässä tuotteistus ja design on se tekijä(?). Vai eikö vain avaudu minulle.
Ei avaudu myöskään se, että kuinka paljon (tai vähän) riittää, että tekee olemassa olevaan ideaan tuotekehitystä, että voi sanoa itse keksineensä jotain uutta? Olihan noita silitettäviä paikkoja alkanut olla olemassa, kun itse räkänokkana rikoin viikon vanhojen housujen polvia metsässä rakkaan äidin ilahdukseksi. Muistelisin äidin touhuja seuranneena, että aika maltillisella silitysraudan lämmöllä niitä silloin silitettiin. Nyt ilmeisesti, silitysrautojen kadottua kodeista, joku on tehnyt adheesiin sen verran tuotekehitystä, että kädenlämmöllä silittäminen riittää liimautumiseen. Ja.. Heureka, olen keksinyt uutta!