Avautui, että nimimerkki @vastaantulija sisältää kaksoismerkityksen. Melkein voisi laittaa mille naurat juuri nyt -ketjuun. :)
Vastapuoli selvästi ymmärsi, mitä ovat tilaamassa, ja ehkä heillä oli kokemusta aiheesta ja hankinnoista. Ja selvästikin olitte tehneet vaikutuksen muullakin tapaa kuin kehumalla itseänne.Heitin ihan vasta yksissä neuvotteluissa, kun vastapuoli heitti sen perinteisen "miksi meidän pitäisi valita teidät" kysymyksen, että koska ollaan laiskoja, hitaita ja kalliita. Pidin naaman hetken peruslukemilla, kunnes vastapuoli räjähti nauruun, jolloin oma pokka petti myös. Vähän aikaa se äijä naureskeli, ja kehui että kerrankin joku yllätti. Ja sanoi että homma on teidän. Toki olin vähän haistellut tilannetta, enkä tuollaista ihan jokaiselle heittäisi.
Ristiseiskan pelaaminen kahdella pakalla tekee klassikosta entistäkin mielenkiintoisemman.
Tietsikan hiiri toimii hidastetusti, kun sinne on kaatunut kaljaa. Toisaalta rulla on voideltu.
No joo, näinkin se on.Ihan loogista. Niinhän ihminenkin toimii vähän hitaammin, kun kaadetaan kaljaa sisään.
Olen itsekin ollut luulossa että olisi mikkeliläinen yritys. Toki siksi että olen Mikkelissä ko. putiikissa ensimmäistä kertaa vieraillut, mutta erityisesti siksi että Mikkelin lähellä sijaitsee Rahulan kylä. Olen pohtinut että onko liikkeen tausta jossain kylän meijeriosuuskunnassa vai olisiko perustajat Rahulasta kotoisin, ilmeisesti kuitenkaan eivät ainakaan Mikkelin Rahulasta.Rahulan rehu on lahtelainen yritys. Luulin että se on mikkeliläinen koska se on ensinmäinen kaupunki jossa olen ko. firman liikkeen nähnyt. Se on siinä samassa rakennuksessa Hongkongin (~Rusta) ja S-marketin kanssa ja näkyy vitostiellekin. Lahdessahan Rahulan rehun liike on kauppakeskus Karismassa.
Oikeassa olet... Mikkelistä ovat lähtöisin. Nyt vaan tuotantotilat on Lahdessa Sopenkorvessa. Joten ainakin paikallisen lehden (Etelä-Suomen sanomat) mukaan kyseessä on lahtelainen firma. Alla lainaus ko. firman kotisivuilta...Olen itsekin ollut luulossa että olisi mikkeliläinen yritys. Toki siksi että olen Mikkelissä ko. putiikissa ensimmäistä kertaa vieraillut, mutta erityisesti siksi että Mikkelin lähellä sijaitsee Rahulan kylä.
Minulle, logistiikkaa ymmärtämättömälle, selvisi tänään, että Tampereelta pk-seudulle lähetetyt paketit on fiksua lajitella Kuopiossa, koska Vantaalla ja Helsingissä on ruuhkaa. Olisin kuvitellut, että tarpeeton kuskaus 500 km olisi turhaa ympäristön kuormittamista, mutta näin ei kuulemma ole. Nyt sitten odotellaan, että se kuljetus joskus lähtee sieltä Savosta etelää kohti...
Minä jos tästä Joensuusta lähetän paketin vaikka kaverille, joka asuu toisessa kaupunginosassa 5 km päässä, niin tietysti se laatikko kuskataan 135 km päähän Kuopioon ja sieltä takaisin. Täällä meillä päin kun ei ole lukutaitoisia, jotka osaisi siitä lähetyksen kyljestä tavata osoitteen ja viedä suoraan perille. Pakko käyttää siellä hevonvitussa. Aikaa menee viikko. Helevetin viisasta. Kyllä on tämä logistiikan kehitys saatu muilutettua jonnekin muualle kuin käytäntöön.Jos kaikki paketit lajiteltaisiin aina siellä mistä ne lähetetään ja kuskattaisiin oikeaan paikkaan, niin olisihan se aikamoinen homma organisoida kuljetukset ja se vasta ympäristöä kuormittaisikin. Helpompaa ja yksinkertaisempaa kun niitä logistiikkakeskuksia on mahdollisimman vähän.
Laitoin jo whatsuppia. Sori siitä.Taisin taas vähän rakastua Prisman kassamimmiin. Voi hyvänen aika, niitä alkaa oleen jo monta. Eihän kerrota vaimolle, eihän...?
Mää en tiä mitä tämä tarkottaa. Vaimo luultavasti tiätää.Laitoin jo whatsuppia.
Sori ny vaan mut... BOOMER! Röh röh röh...Mää en tiä mitä tämä tarkottaa. Vaimo luultavasti tiätää.
Apotti-hankkeessa on varmaankin näin käynyt /s.Vastapuoli selvästi ymmärsi, mitä ovat tilaamassa, ja ehkä heillä oli kokemusta aiheesta ja hankinnoista. Ja selvästikin olitte tehneet vaikutuksen muullakin tapaa kuin kehumalla itseänne.
Itsekin voisin tilaajan roolissa lämmetä tuollaiselle huumorille.
Oliko muuten niin että vihaan piti vastata rakkaudella ja Breivikille ei pitänyt antaa huomiota?
Mielestäni Breivik pitää muistaa.
Mielenkiintoinen tapaus. Sehän meni paikallisten demarinuorten (työväenpuolue vai mikä se Norjassa on nimeltään?) leirille ja se oli todellinen statement ulkopuoliselta sisäringille. Jälkiselvittelyissä oli myös kaikkea mielenkiintoista.
Täytyykö nyt sanoa, että mielestäni hän teki väärin? Ettei vaan kukaan luule ja "vedä" johtopäätöksiä?
"Anders Behring Breivik tuomittiin teoistaan 21 vuoden vankeusrangaistukseen, mutta ulospääsy vankilasta ei ole mahdollista niin kauan, kuin miehen katsotaan olevan vaarallinen yhteiskunnalle.Onhan tuo kieltämättä irvokasta että viha piti voittaa rakkaudella, Breivikin piti antaa unohtua ja tuo oli hyvin vahva teema. Politiikkaa voi tehdä milloin vain. Ja haluan toistaa: Breivik vapautuu 2033 ja on tuolloin 54.
"Anders Behring Breivik tuomittiin teoistaan 21 vuoden vankeusrangaistukseen, mutta ulospääsy vankilasta ei ole mahdollista niin kauan, kuin miehen katsotaan olevan vaarallinen yhteiskunnalle.
Rangaistuksen loppupäässä Breivikin vaarallisuutta arvioidaan viiden vuoden välein."