Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 887 023
  • 34 596
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen käynyt tänään (eilen) pistämässä vitsiketjuun kolme (3) vitsiä, joista kahteen (2) on eksinyt typo, jonka olen joutunut käymään muokkaamassa jälkikäteen.

Absurdeinta on, että se ainut vitsi johon en läikyttänyt tahatonta kirjotusvirhettä oli tuo englanniksi oleva vitsi, jonka kirjoitin puhelimella samalla kun istuin paskalla. Suomi on mulle hankalaa.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Minkä alan taiteilija? Vai kaikkien?
Oli taivaalla kuu, sen peitti puu, meni mutruun suu.

Tuon vielä kankaalle siveltimellä vetelemän joutessain päivänä eräänä.

Arvostuksestani olen vielä tietämätön, sillä aamullahan asia itselleni vasta avautui, ja hyvä että avautui viimein, sillä selittänee monta asiaa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Palaverissa yhteistyökumppanin kanssa. Asiakasvastaava painottaa, että asiakas on heille kaikki kaikessa.

Jumangeg, tämä on ihan vallankumouksellista!

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Samaa vallankumousta näkee usein erilaisissa "strategioissa", kuten vaikka viestintästrategiassa; viestimme oikea-aikaisesti oikeista asioista.
Joo, viestintästrategioissa ja muissakin strategioissa on bullshit-pitoisuus varsin korkea. Mielenkiintoinen organisaatio olisi se, joka kertoisi viestivänsä ihan väärään aikaan vääristä asioista.

"Haluaisimme nyt viestiä, että johtajamme arvostaa myös naisten panosta yhteiskunnassa. -Naiset ovat hyviä silittämään paitoja, korostaa Esko. Osakeantimme on käynnissä, merkitse osakkeesi NYT!"

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Joo, viestintästrategioissa ja muissakin strategioissa on bullshit-pitoisuus varsin korkea. Mielenkiintoinen organisaatio olisi se, joka kertoisi viestivänsä ihan väärään aikaan vääristä asioista.

"Haluaisimme nyt viestiä, että johtajamme arvostaa myös naisten panosta yhteiskunnassa. -Naiset ovat hyviä silittämään paitoja, korostaa Esko. Osakeantimme on käynnissä, merkitse osakkeesi NYT!"
Toisaalta näitä organisaatioita usein yhdistää se, että todellisuudessa viestintä on pääosin kriisiviestintää, mikä oltaisi voitu välttää viestimällä oikea-aikaisesti oikeista asioista.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu, näin kaiketi paperilla. Mutta kyllähän näistä voidaan joustaa ja vähän soveltaa miten kulloinkin kyseessäolevalle takkutukalle sattuu sopimaan. Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.
Juuri näin ja on täysin oikein kutsua kaikkia ituhipeiksi. Noita termejä on niin paljon, että ylätason "joku ituhippi" kattaa sitten kaikki vegaanit kuten lacto, ovo, pesco, pollo, demi ja semi.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nuoret harjoittelevat vanhojen tansseihin etänä. Iltapäivälehdessä pohditaan perinteen mahdollista katkeamista.

Mahtavatko jonnettaret ja jonnet tietää, että joskus vanhojen päivää on juhlittu vanhoihin pukuihin tai vanhoiksi ihmisiksi pukeutumalla ilman mitään tansseja.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään avautui Lahden eteläisen kehätien ensimmäinen pätkä Hollolasta johonkin. Niin kauan kuin minä muistan on Lahden kehätietä suunniteltu. Nyt se on sitten totta. On arvioitu että n. 20% nykyisestä tien 12 liikenteestä siirtyisi uudelle kehätiellä. No eipä siinä mitään... Tie on varmaan hieno, on tunnelia, pisaraliittymää (pitäisi estää väärään suuntaan ajo).

Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nuoret harjoittelevat vanhojen tansseihin etänä. Iltapäivälehdessä pohditaan perinteen mahdollista katkeamista..

Jopa lukionuorilla voinee olla vähän sitoutumisen ongelmia tähän, jos oli vanhaan aikaankin. Tulee sieltä koneen ruudusta mielenkiintoisempaakin kuin jotain rytmistä mandoliinia 2 tuntia putkeen hakkaava jumppamaikka.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tiesin kyllä, että Diandra on kova laulaja.

Kuuntelin youtubesta tuon Diandran version Evakon laulusta.

Nyt asia vasta avautui mulle...Jumalauta tuo likka on hyvä laulamaan!

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Palaverissa yhteistyökumppanin kanssa. Asiakasvastaava painottaa, että asiakas on heille kaikki kaikessa.

Jumangeg, tämä on ihan vallankumouksellista!

Voi kun tuon viestin saisi todellisuudessa taottua edes puolen elintarvike- ja päivittäistavarakaupan perusmyyjien kaaliin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lakritsi ei kyllä ole kyllä paras tuoksu käsirasvaan. Varsin outo. Ostin muutaman (pienen) käsirasvan setin Dermosililtä kun olen niiden suurkuluttaja (käsilaukussa kulkee aina käsirasva). Setin hinnasta meni lahjoitus nuorisotyön hyväksi (luulen että siihen voi uskoa). Kaikki tuoksut on jotain "candy"-juttuja ja pakkaus oli karkin muotoinen. Kyllähän siihen lakritsi sopii mutta on se silti outo tuoksu...

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers

Heitin ihan vasta yksissä neuvotteluissa, kun vastapuoli heitti sen perinteisen "miksi meidän pitäisi valita teidät" kysymyksen, että koska ollaan laiskoja, hitaita ja kalliita. Pidin naaman hetken peruslukemilla, kunnes vastapuoli räjähti nauruun, jolloin oma pokka petti myös. Vähän aikaa se äijä naureskeli, ja kehui että kerrankin joku yllätti. Ja sanoi että homma on teidän. Toki olin vähän haistellut tilannetta, enkä tuollaista ihan jokaiselle heittäisi.

4

444

Heitin ihan vasta yksissä neuvotteluissa, kun vastapuoli heitti sen perinteisen "miksi meidän pitäisi valita teidät" kysymyksen, että koska ollaan laiskoja, hitaita ja kalliita. Pidin naaman hetken peruslukemilla, kunnes vastapuoli räjähti nauruun, jolloin oma pokka petti myös. Vähän aikaa se äijä naureskeli, ja kehui että kerrankin joku yllätti. Ja sanoi että homma on teidän. Toki olin vähän haistellut tilannetta, enkä tuollaista ihan jokaiselle heittäisi.
Ex-vaimoni vastasi joskus työhaastattelussa peruskysymykseen ”miksi meidän pitäisi palkata juuri sinut?”, että ”koska mä oon ihana”. Sai kyseisen työn. Kai se aika usein menee niin, että periaatteessa päätös on jo tehty ja sitten se voidaan naulata jollain sellaisella vastauksella, joka selvästi poikkeaa massasta. 99 sadasta olisi vastannut tuossa, että ”koska mä oon ahkera, tuun hyvin toimeen muiden kanssa ja nönnönnöö” eikä olisi sen takia erottunut niistä 98 muusta. Olivat pitäneet haastatteluiden jälkeen palaverin ja joku oli todennut, että ”otetaan se ihana”. Varmaan toki sama kuin sinun tilanteessasi, niin kyllähän se paikka pitää haistaa, jolloin voi sanoa jotain tuollaista, koska ei se kaikkiin uppoaisi.

K

Kiekkokatsoja

Närästyspäivänä, on mielenkiintoista olla maski naamalla.

Niin, ja pari viikkoa sitten sen, että jos kirjoittaa sanasta black friday, saman nimiseen ketjuun.. se ei liity aiheeseen, ja siitä saa kakkua. Ja vaikka samoissa teksteissä olisi normi asiaa ketjun aiheesta, sekään ei mitenkään liity ketjun aiheeseen.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Nyt tiedän, kuka on hallitseva Miss Suomi.
Outo uutinen. Ensin missi kertoo, miten hänet pahoinpideltiin Mosambikissa.
Samassa jutussa pari kappaletta myöhemmän tehdään johtopäätös:
"UN Women Suomen mukaan Suomi on EU:n toiseksi väkivaltaisin maa naisille. Jopa 47 prosenttia yli 15-vuotiaista naisista ja tytöistä on kokenut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"UN Women Suomen mukaan Suomi on EU:n toiseksi väkivaltaisin maa naisille. Jopa 47 prosenttia yli 15-vuotiaista naisista ja tytöistä on kokenut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa.
Kuulostaa pätevältä tutkimukselta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy