Minkä alan taiteilija? Vai kaikkien?Minä olen taiteilija.
Oli taivaalla kuu, sen peitti puu, meni mutruun suu.Minkä alan taiteilija? Vai kaikkien?
Arvostuksestani olen vielä tietämätön, sillä aamullahan asia itselleni vasta avautui, ja hyvä että avautui viimein, sillä selittänee monta asiaa.
Todellista laatikon ulkopuolista fundeerausta.Palaverissa yhteistyökumppanin kanssa. Asiakasvastaava painottaa, että asiakas on heille kaikki kaikessa.
Jumangeg, tämä on ihan vallankumouksellista!
Samaa vallankumousta näkee usein erilaisissa "strategioissa", kuten vaikka viestintästrategiassa; viestimme oikea-aikaisesti oikeista asioista.Palaverissa yhteistyökumppanin kanssa. Asiakasvastaava painottaa, että asiakas on heille kaikki kaikessa.
Kuulostaa vähän samalta kuin juniorivalmennuksen ohjenuora "harjoitellaan kutakuinkin oikeita asioita kkutakuinkin oikeaan aikaan."Samaa vallankumousta näkee usein erilaisissa "strategioissa", kuten vaikka viestintästrategiassa; viestimme oikea-aikaisesti oikeista asioista.
Joo, viestintästrategioissa ja muissakin strategioissa on bullshit-pitoisuus varsin korkea. Mielenkiintoinen organisaatio olisi se, joka kertoisi viestivänsä ihan väärään aikaan vääristä asioista.Samaa vallankumousta näkee usein erilaisissa "strategioissa", kuten vaikka viestintästrategiassa; viestimme oikea-aikaisesti oikeista asioista.
Toisaalta näitä organisaatioita usein yhdistää se, että todellisuudessa viestintä on pääosin kriisiviestintää, mikä oltaisi voitu välttää viestimällä oikea-aikaisesti oikeista asioista.Joo, viestintästrategioissa ja muissakin strategioissa on bullshit-pitoisuus varsin korkea. Mielenkiintoinen organisaatio olisi se, joka kertoisi viestivänsä ihan väärään aikaan vääristä asioista.
"Haluaisimme nyt viestiä, että johtajamme arvostaa myös naisten panosta yhteiskunnassa. -Naiset ovat hyviä silittämään paitoja, korostaa Esko. Osakeantimme on käynnissä, merkitse osakkeesi NYT!"
Juuri näin ja on täysin oikein kutsua kaikkia ituhipeiksi. Noita termejä on niin paljon, että ylätason "joku ituhippi" kattaa sitten kaikki vegaanit kuten lacto, ovo, pesco, pollo, demi ja semi.Juu, näin kaiketi paperilla. Mutta kyllähän näistä voidaan joustaa ja vähän soveltaa miten kulloinkin kyseessäolevalle takkutukalle sattuu sopimaan. Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.
Kyllä perusajatus ymmärtääkseni on se, että joku muu maksaa viinat ja tätä viinarahaa kutsutaan jollain hienolla nimellä.Ennen kaikkea voit tehdä mitä lystäät. Se on vapaalippu ihan kaikkeen.
Nuoret harjoittelevat vanhojen tansseihin etänä. Iltapäivälehdessä pohditaan perinteen mahdollista katkeamista..
Palaverissa yhteistyökumppanin kanssa. Asiakasvastaava painottaa, että asiakas on heille kaikki kaikessa.
Joo, viestintästrategioissa ja muissakin strategioissa on bullshit-pitoisuus varsin korkea. Mielenkiintoinen organisaatio olisi se, joka kertoisi viestivänsä ihan väärään aikaan vääristä asioista.
"Haluaisimme nyt viestiä, että johtajamme arvostaa myös naisten panosta yhteiskunnassa. -Naiset ovat hyviä silittämään paitoja, korostaa Esko. Osakeantimme on käynnissä, merkitse osakkeesi NYT!"
Ex-vaimoni vastasi joskus työhaastattelussa peruskysymykseen ”miksi meidän pitäisi palkata juuri sinut?”, että ”koska mä oon ihana”. Sai kyseisen työn. Kai se aika usein menee niin, että periaatteessa päätös on jo tehty ja sitten se voidaan naulata jollain sellaisella vastauksella, joka selvästi poikkeaa massasta. 99 sadasta olisi vastannut tuossa, että ”koska mä oon ahkera, tuun hyvin toimeen muiden kanssa ja nönnönnöö” eikä olisi sen takia erottunut niistä 98 muusta. Olivat pitäneet haastatteluiden jälkeen palaverin ja joku oli todennut, että ”otetaan se ihana”. Varmaan toki sama kuin sinun tilanteessasi, niin kyllähän se paikka pitää haistaa, jolloin voi sanoa jotain tuollaista, koska ei se kaikkiin uppoaisi.Heitin ihan vasta yksissä neuvotteluissa, kun vastapuoli heitti sen perinteisen "miksi meidän pitäisi valita teidät" kysymyksen, että koska ollaan laiskoja, hitaita ja kalliita. Pidin naaman hetken peruslukemilla, kunnes vastapuoli räjähti nauruun, jolloin oma pokka petti myös. Vähän aikaa se äijä naureskeli, ja kehui että kerrankin joku yllätti. Ja sanoi että homma on teidän. Toki olin vähän haistellut tilannetta, enkä tuollaista ihan jokaiselle heittäisi.
Outo uutinen. Ensin missi kertoo, miten hänet pahoinpideltiin Mosambikissa.Nyt tiedän, kuka on hallitseva Miss Suomi.
Kuulostaa pätevältä tutkimukselta."UN Women Suomen mukaan Suomi on EU:n toiseksi väkivaltaisin maa naisille. Jopa 47 prosenttia yli 15-vuotiaista naisista ja tytöistä on kokenut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa.
Juuri tämän saman huomion tein Huonot toimittajat vauhdissa -ketjussa. Maa, jossa pahoinpitely tapahtui, tulee selville vasta leipätekstissä. Ja sitten kuitenkin kerrotaan, kuinka väkivaltainen maa Suomi on naisille.Outo uutinen. Ensin missi kertoo, miten hänet pahoinpideltiin Mosambikissa.
Samassa jutussa pari kappaletta myöhemmän tehdään johtopäätös:
"UN Women Suomen mukaan Suomi on EU:n toiseksi väkivaltaisin maa naisille. Jopa 47 prosenttia yli 15-vuotiaista naisista ja tytöistä on kokenut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa.