Joo, viestintästrategioissa ja muissakin strategioissa on bullshit-pitoisuus varsin korkea. Mielenkiintoinen organisaatio olisi se, joka kertoisi viestivänsä ihan väärään aikaan vääristä asioista.
"Haluaisimme nyt viestiä, että johtajamme arvostaa myös naisten panosta yhteiskunnassa. -Naiset ovat hyviä silittämään paitoja, korostaa Esko. Osakeantimme on käynnissä, merkitse osakkeesi NYT!"
Heitin ihan vasta yksissä neuvotteluissa, kun vastapuoli heitti sen perinteisen "miksi meidän pitäisi valita teidät" kysymyksen, että koska ollaan laiskoja, hitaita ja kalliita. Pidin naaman hetken peruslukemilla, kunnes vastapuoli räjähti nauruun, jolloin oma pokka petti myös. Vähän aikaa se äijä naureskeli, ja kehui että kerrankin joku yllätti. Ja sanoi että homma on teidän. Toki olin vähän haistellut tilannetta, enkä tuollaista ihan jokaiselle heittäisi.