Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tulikin sitten kirjoitettua aika moneen topiikkiin vaikka uhosin meneväni nukkumaan. Olen pahoillani että en ole pahoillani.
In its inmost recess was an island similar to that formerly described, which contained in like manner a lake with another island, inhabited by a rude description of people. The females were much more numerous than the males, and had rough skins: our interpreters called them Gorillae. We pursued but could take none of the males; they all escaped to the top of precipices, which they mounted with ease, and threw down stones; we took three of the females, but they made such violent struggles, biting and tearing their captors, that we killed them, and stripped off the skins, which we carried to Carthage: being out of provisions we could go no further.
Radiopuhelimet on hieno yhtye, vaikka olen tiennyt tämän jo 1990, kun ostin bändin K.O. albumin.
Olen vähän hidas. :) Ehkä tuossa on takana se, että löysin bändin uudestaan parin-kolmen tuoreimman tekeleen kautta. "K.O.","Pian, Pian" ja "Jäämeri"-albumit olivat aikoinaan kovassa kuuntelussa, mutta sitten vähän loppui. Ja taas ihan hemmetin kovaa kamaa tullut ulos. Pitää tutustua noihin välilevyihin myös tässä.Siis kestikö tässä 30 vuotta vai ei? Ja tähän hymiö.
Entäs Kansanturvamusiikkikomissio?Radiopuhelimet on hieno yhtye, vaikka olen tiennyt tämän jo 1990, kun ostin bändin K.O. albumin.
Onnistuiskohan alkoholilla?Prosenttilaskuissa luvut voi kääntää toisinpäin ja tulos on sama.
4% 25:stä = 25% 4:stä
Tosin onhan tietysti olemassa tapon yritys jne.
Ei ilmeisesti avautunutkaan kunnolla. Naisten liigassa pelaa ihan helsinkiläinen PK-35. Siellä pelaa myös vantaalainen PK-35 Vantaa.Jalkapallon naisten liigassa pelaa "helsinkiläinen PK-35 Vantaa".
Urheiluruudussa sanottiin, että ottelussa pelasi "Helsingin PK-35 Vantaa".Ei ilmeisesti avautunutkaan kunnolla. Naisten liigassa pelaa ihan helsinkiläinen PK-35. Siellä pelaa myös vantaalainen PK-35 Vantaa.
Vittu minä vihaan näitä. Etenkin Mestistä. Mestishän on kuulemma lyhenne mestaruussarjasta, mutta mikä mestaruussarja se muka on kun mestaruus ratkotaan ihan toisessa sarjassa. Vittu divari on divari, eikä se vähemmän divarimmaksi mistään nimenvaihdoksista tule. Niin kauan kuin minussa henki pihisee, käytän Suomen toiseksi korkeimmasta jääkiekkosarjasta nimeä divari. Estäkääpäs, perkeleet. Divari se oli Kekkosen aikaan ja divari se on nyt.Mulle tänään avautui, että Kansallinen Liiga on nykyään naisten jalkapallon ylimmän sarjatason nimi. Luulin jotenkin tähän asti, että Kansallinen Liiga olisi ollut miesten ykkösdivarin brändinimi, vähän samaan tapaan kuin Mestis.
Eero "Arkisto" Ylitalo näyttää jahdissa ihan erilaiselta kuin vuoden 1992 (?) Suomen tietoviisaassa. Katselin jo vuonna 1992 7-vuotiaana Suomen tietoviisasta. Katselin myös sen jakson, missä Ylitalo oli mukana Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa. Hän ei päässyt jatkoon karsintakysymyksestä.
Jahti voittaa tällä hetkellä Haluatko miljonääriksi -ohjelman noin 10-1.