Mikäs paikka sellainen on?
Baar – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Mikäs paikka sellainen on?
Voittihan ne, 92. Ja niiden ei edes pitänyt olla mukana - Jugoslavian piti olla kisoissa, mutta sodan vuoksi suljettiin pois. Tanska tilalle ja loppu on historiaa.Avautui palstan kautta, että Tanska on voittanut kuulemma aikoinaan Euroopan mestaruuden jalkapallossa. Kuulostaa hullulta, mutta on myös todella siistiä.
Vau. No ei ihmekään etten tiennyt jos kisat pelattiin lähes kymmenen vuotta ennen syntymääni. Tanska ei ole ollut koskaan mielessäni mikään suuri jalkapallomaa, vaikka olenkin pitänyt heitä ihan ok sakkina lajissa.
Kirjoitin ylioppilaaksi 92. Siis vajaa kymmenen vuotta ennen kuin synnyit. VAU. Mä oon siis oikeasti wanha.Vau. No ei ihmekään etten tiennyt jos kisat pelattiin lähes kymmenen vuotta ennen syntymääni.
Ollaan ilmeisesti samaa vuosikertaa kun minäkin kirjoitin 92.Kirjoitin ylioppilaaksi 92. Siis vajaa kymmenen vuotta ennen kuin synnyit. VAU. Mä oon siis oikeasti wanha.
Kuuntelin tuon finaalin pienen pienestä matkaradiosta keskellä Saimaata. Olin yksin veneellä selkäluodolla nostelemassa isoja ahvenia ja samalla kuuntelin ottelua. Ikää taisi olla 14. Ihan hieno muisto.Voittihan ne, 92. Ja niiden ei edes pitänyt olla mukana - Jugoslavian piti olla kisoissa, mutta sodan vuoksi suljettiin pois. Tanska tilalle ja loppu on historiaa.
Joskus ysiluokalla 15-vuotiaana aloin kattelemaan öisin maikkarilta Se Oikea deittichatohjelmaa koska Katri Sorsalla oli teini-Breezen mielestä aika hyvät isot tissit. Eli yöelämiseni juontaa juurensa jo niinkin kauas.Ei ny rutto, ite oon ollu yöeläin jo aikakausia.
Ja @Golden AWe kin sanoi mua pari päivää sitten tuol toisessa ketjussa vanhaksi. Kaipa se henkinen kypsyminen sitten korreloi henkisen vanhenemisen kanssa.Tissit, tosi isot tissit. Paras palindromi maan päällä. Tässähän muuten @Czescku toivotti lähiaikoina muistaakseni aika lailla sinun ikäisen kaverin mukaan setämieskerhoon "varhaiskypsänä". Tervetuloa vanhaksi, Breeze.
Tuunattuna "Noteeratun Anna-rukan tissit, tosi isot tissit, nakurannan utareet on."Tissit, tosi isot tissit. Paras palindromi maan päällä.
Ensimmäisestä en ole koskaan kuullutkaan. Naurattaa, että jälkimmäinen on ollut työuransa huipulla jo 18-vuotiaana juontaessaan yöchättiä.Kuinka moni muu voi muuten sanoa tietäneensä mm. Iida Ketola-Korppilan ja Maisa Torpan jo yhtä varhaisilta vuosilta kuin minä eli vuodenvaihteesta 2008-2009? Iida tais olla sillon 19v ja Maisa 18 kun olivat kumpikin maikkarin chatemäntiä.
Kuinka moni muu voi muuten sanoa tietäneensä mm. Iida Ketola-Korppilan ja Maisa Torpan jo yhtä varhaisilta vuosilta kuin minä eli vuodenvaihteesta 2008-2009? Iida tais olla sillon 19v ja Maisa 18 kun olivat kumpikin maikkarin chatemäntiä.
Milloin ihminen on vanha?Ja @Golden AWe kin sanoi mua pari päivää sitten tuol toisessa ketjussa vanhaksi. Kaipa se henkinen kypsyminen sitten korreloi henkisen vanhenemisen kanssa.
Tosin sehän on vain hyvä asia, paljon iloisemmaksi tulen kun mua kehutaan vanhaksi tai henkisesti kypsäksi vs. vaikkapa se Malkkisen tekemä teinivertaus naisasioissa vuodenvaihteessa. Mä en suutu helposti mutta sen viestin lukeminen sai mut oikeasti näkemään punaista, enkä puhu nyt Ässien komeista peliasuista vaan tulin todella vihaiseksi ja olin lähellä laittaa Malkkiselle sellaisen vastauksen, jollaisesta oltaisiin todennäköisesti lähdetty istumaan viikko pelikieltoa. Onneksi en laittanut sitä alkuperäistä vastausta vaan vedin syvään henkeä ja siistin suuni ennen kuin painoin enteriä.
Silloin kun itsestä tuntuu siltä.Milloin ihminen on vanha?
Mä olen kuullut tämän! Kun pieru lakkaa naurattamasta.Milloin ihminen on vanha?
Sitten ei oo mitään hätää....pieru on aina naurun arvoinen :)Mä olen kuullut tämän! Kun pieru lakkaa naurattamasta.
Veikko ”Rupsu” Lavi teki tästä aikoinaan kappaleenkin: Jokainen pieru on naurun arvoinenSitten ei oo mitään hätää....pieru on aina naurun arvoinen :)
Tämäkin venäläisittäin, eli purskuttelee Stolishnajaa suussa kymmenisen sekuntia ennen kun nialasee.Kerran viikkoon on hyvä pestä hampaat.