Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 699 299
  • 33 886
Mitähän jos vielä minäkin liittyisin talkoisiin, saisivatkohan moderaattorit jo tarpeekseen... säännöissä ei ole tosin kiellettyä nostaa vanhoja ketjuja ylös, vaan päinvastoin se lienee hyvä juttu megapitkien ketjujen vähentämiseksi. No, tosin liigajoukkueiden osioissa moderaattorit ovat kirjoittaneet aikoinaan lukittuun ketjuun jotta saman menetelmän voi hoitaa avaamalla kokonaan uusia.

Itsehän olen ketjunavauskiellossa...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ei oo noin 10 vuoteen tullut vilkuiltua Suomen virallista listaa juurikaan, enkä tiedä varmasti miten tänä päivänä muodostetaan.

Mutta viimesimmällä Neil Young debytoi sijalla 3. ja Lamb of God 6.

Mkdmsk pullahtaa sijalle 11. oltuaan sitä ennen 32 viikkoa top-10.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Avautui palstan kautta, että Tanska on voittanut kuulemma aikoinaan Euroopan mestaruuden jalkapallossa. Kuulostaa hullulta, mutta on myös todella siistiä.
Voittihan ne, 92. Ja niiden ei edes pitänyt olla mukana - Jugoslavian piti olla kisoissa, mutta sodan vuoksi suljettiin pois. Tanska tilalle ja loppu on historiaa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vau. No ei ihmekään etten tiennyt jos kisat pelattiin lähes kymmenen vuotta ennen syntymääni. Tanska ei ole ollut koskaan mielessäni mikään suuri jalkapallomaa, vaikka olenkin pitänyt heitä ihan ok sakkina lajissa.

Areenasta löytyy kyseistä tapahtumaa käsittelevä elokuva. Antaisin itse tähtiä 3/5, joka on aika hyvin urheiluelokuvalle.

 
K

Kiekkokatsoja

Avautui, että joskus kannattaa tehdä auton huolto itse. Ei sillä, että säästyis rahaa.. eikä sillä että saisi joskus olla käsivarsi (jäte)öljyttynä, kuin Italialainen gigolo.
Vaan sillä, että löytyi muovinen kiinnitysnasta moottorin ilmanottokotelosta. Miten ihmeessä se sinne on joutunut? No tuskin olisi mennyt ilmansuodattimesta läpi ja kaasuttimeen + eteenpäin mutta kumma löytö oli.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Voittihan ne, 92. Ja niiden ei edes pitänyt olla mukana - Jugoslavian piti olla kisoissa, mutta sodan vuoksi suljettiin pois. Tanska tilalle ja loppu on historiaa.
Kuuntelin tuon finaalin pienen pienestä matkaradiosta keskellä Saimaata. Olin yksin veneellä selkäluodolla nostelemassa isoja ahvenia ja samalla kuuntelin ottelua. Ikää taisi olla 14. Ihan hieno muisto.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Rohkenen väittää että jo pitempään suurin osa mun jatkoajan viestituotannosta on tapahtunut myöhäisillan ja yön aikana, jatkuen välillä aina varhaisaamuun... Eli kirjoitan silloin kun täällä ei ole ristin sielua. No mikäs siinä, lukeehan se onneksi nykyisin profiilissanikin että olen yöeläin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ei ny rutto, ite oon ollu yöeläin jo aikakausia.
Joskus ysiluokalla 15-vuotiaana aloin kattelemaan öisin maikkarilta Se Oikea deittichatohjelmaa koska Katri Sorsalla oli teini-Breezen mielestä aika hyvät isot tissit. Eli yöelämiseni juontaa juurensa jo niinkin kauas.

Kuinka moni muu voi muuten sanoa tietäneensä mm. Iida Ketola-Korppilan ja Maisa Torpan jo yhtä varhaisilta vuosilta kuin minä eli vuodenvaihteesta 2008-2009? Iida tais olla sillon 19v ja Maisa 18 kun olivat kumpikin maikkarin chatemäntiä.

Mistä tulikin mieleeni, hitto mulla on ikävä niitä wanhoja interaktiivisia tv-chatteja. Taidan olla tulossa vanhaksi.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tissit, tosi isot tissit. Paras palindromi maan päällä. Tässähän muuten @Czescku toivotti lähiaikoina muistaakseni aika lailla sinun ikäisen kaverin mukaan setämieskerhoon "varhaiskypsänä". Tervetuloa vanhaksi, Breeze.
Ja @Golden AWe kin sanoi mua pari päivää sitten tuol toisessa ketjussa vanhaksi. Kaipa se henkinen kypsyminen sitten korreloi henkisen vanhenemisen kanssa.

Tosin sehän on vain hyvä asia, paljon iloisemmaksi tulen kun mua kehutaan vanhaksi tai henkisesti kypsäksi vs. vaikkapa se Malkkisen tekemä teinivertaus naisasioissa vuodenvaihteessa. Mä en suutu helposti mutta sen viestin lukeminen sai mut oikeasti näkemään punaista, enkä puhu nyt Ässien komeista peliasuista vaan tulin todella vihaiseksi ja olin lähellä laittaa Malkkiselle sellaisen vastauksen, jollaisesta oltaisiin todennäköisesti lähdetty istumaan viikko pelikieltoa. Onneksi en laittanut sitä alkuperäistä vastausta vaan vedin syvään henkeä ja siistin suuni ennen kuin painoin enteriä.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tissit, tosi isot tissit. Paras palindromi maan päällä.
Tuunattuna "Noteeratun Anna-rukan tissit, tosi isot tissit, nakurannan utareet on."

Terveisiä vaan Annalle.
 

444

Jäsen
Kuinka moni muu voi muuten sanoa tietäneensä mm. Iida Ketola-Korppilan ja Maisa Torpan jo yhtä varhaisilta vuosilta kuin minä eli vuodenvaihteesta 2008-2009? Iida tais olla sillon 19v ja Maisa 18 kun olivat kumpikin maikkarin chatemäntiä.
Ensimmäisestä en ole koskaan kuullutkaan. Naurattaa, että jälkimmäinen on ollut työuransa huipulla jo 18-vuotiaana juontaessaan yöchättiä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kuinka moni muu voi muuten sanoa tietäneensä mm. Iida Ketola-Korppilan ja Maisa Torpan jo yhtä varhaisilta vuosilta kuin minä eli vuodenvaihteesta 2008-2009? Iida tais olla sillon 19v ja Maisa 18 kun olivat kumpikin maikkarin chatemäntiä.

Tätä en tiennyt, mutta heti tuli mieleen Vappu Pimiä, joka on mulle aina Maikkarin chat-juontaja vuosituhannen alusta, kun itse sitä katselin.
 
K

Kiekkokatsoja

Ei hitto, sateet siellä on tulossa. Nyt äkkiä kahvi ja toinen krapulajuoma naamariin. Ehtii fillaroida alkoon ja ruokakauppaan, ennen sateita. Mökkihöperönä sateesda sitten illan, mutta eväät kuitenkin kohdallaan.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Ja @Golden AWe kin sanoi mua pari päivää sitten tuol toisessa ketjussa vanhaksi. Kaipa se henkinen kypsyminen sitten korreloi henkisen vanhenemisen kanssa.

Tosin sehän on vain hyvä asia, paljon iloisemmaksi tulen kun mua kehutaan vanhaksi tai henkisesti kypsäksi vs. vaikkapa se Malkkisen tekemä teinivertaus naisasioissa vuodenvaihteessa. Mä en suutu helposti mutta sen viestin lukeminen sai mut oikeasti näkemään punaista, enkä puhu nyt Ässien komeista peliasuista vaan tulin todella vihaiseksi ja olin lähellä laittaa Malkkiselle sellaisen vastauksen, jollaisesta oltaisiin todennäköisesti lähdetty istumaan viikko pelikieltoa. Onneksi en laittanut sitä alkuperäistä vastausta vaan vedin syvään henkeä ja siistin suuni ennen kuin painoin enteriä.
Milloin ihminen on vanha?
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"If you think you are too old to rock'n'roll, then you are" - Lemmy Kilmister
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös